tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil godt brokke mig over at det gavekort jeg fik sidste år i fødselsdagsgave åbenbart kun er gyldig 1 år :prik

Det var så 1000 kr ud af vinduet! Det er bare IKKE FAIR! Og har ødelagt hele min dag!

Anders mener ikke det er lovligt, men jeg aner intet om de regler!

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Gavekort-og-tilgodebeviser/Gavekort-og-tilgodebeviser-foraeldes-efter-tre-aar?tc=E3DDF00E3B8B4C0A89823638D06F0DEC

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du brokker dig! Jeg synes faktisk ikke han kan være det bekendt! :(

:kram2

 

 

Det er da virkelig også dårlig stil, når I havde en aftale :gal

Jeg var altså blevet tosset (især hvis jeg var i søvnunderskud. Der bliver jeg ret så irritabel :whistling)

:kram

 

 

Ej :prik tror du bliver nød til lige at sætte dig ned og kigge ham i øjnene og sige HALLOOOOOOO!!!! På den måde det nu engang siges bedst så han forstår det. Direkte men i en pæn tone!

 

Lidt dejligt at høre det ikke er mig der er helt urimelig. 

 

Jeg skal have snakket med ham om det, men jeg føler bare jeg har prøvet det en del gange før, så skal lige have fundet den rigtige måde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lidt dejligt at høre det ikke er mig der er helt urimelig.

Jeg skal have snakket med ham om det, men jeg føler bare jeg har prøvet det en del gange før, så skal lige have fundet den rigtige måde.

Jeg tror du må skrue bissen lidt på så!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringer til dem imorgen og hører ad. Det skader jo ikke!

 

Jeg har før stået med overskredne gavekort, som de tog imod alligevel, så du kan godt være heldig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gruppearbejde, når man er den eneste, der tager ansvar.

Vi har en super vigtig opgave til aflevering mandag kl. 12, og den er stadig ikke færdig.

I onsdags aftalte vi at dele resten ud, og jeg uploadede min del fredag, efter at have brugt meget af min dyrebare efterårsferie i sommerhus-tid. En fra gruppen skriver så, at vi skal snakke om, hvordan vi skal fordele opgaverne, og jeg er så den eneste, der overhovedet har rørt opgaven. Og at hun ikke kan nå at lave noget, fordi hun skal arbejde lørdag. En anden skriver, at hun jo er på ferie, men gerne vil læse korrektur. Den sidste i gruppen har vi stadig ikke hørt fra.

Vi mangler stadig en del, og der er en del der skal laves om, fordi det er helt forkert - hvilket hende er har skrevet det ikke vil indse.

Vi havde en aftale om at mødes i morgen for at læse opgaven igennem, jeg har spurgt ud til hvornår og hvorhenne vi skal mødes, og der er kun 1, der har svaret - og hun er i England.

Det er en opgave, der betyder virkelig meget for mig, og jeg kan ikke gå med til at aflevere noget halvfærdigt l*rt. Jeg har mest af alt lyst til at sige "nu laver jeg den opgave færdig, uden jer, og så bliver det som jeg siger", men det er jo ikke særlig demokratisk, og det stritter på mig, at skulle rede deres røv på den måde, når vi bliver bedømt som samlet gruppe..

 

Øv, det er gruppearbejde, når det er værst :( Godt du har hanket op i dem. De lyder sgu som nogle uansvarlige børn - håber de selv kan se, hvor pinligt det er for dem, så de forhåbentlig kommer ordentligt ind i kampen :kram Jeg kan godt forstå, at du har lyst til at skrotte dem. Et eller andet sted ville det nok være ret lærerigt for dem, hvis de blev smidt ud af gruppen, selvom det nok er lidt uholdbart, når det så ville betyde, at du stod alene, men du kan godt være bekendt at være sur.

 

Det har du sikkert også gjort, men jeg ville nok i dit tilfælde opremse hvad, I var blevet enige om, minde om at du har udført din opgave, opliste hvad der mangler, og så ellers spørge til, hvordan de forestiller sig, at det bliver bragt i orden inden deadline.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forhelvede!!!

Hvad så? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Har fået fat i dem nu, og de er klat på at give den en skalle i dag. Jeg "hænger" på dem et stykke tid endnu, for vi er tilmeldt som hold". Men tager en snak med dem i dag og får afstemt forventningerne.

Vi skal ikke skrive på, hvad vi hver i sær har skrevet..

Blev I færdige?

Åh, sådan noget er grunden til, at jeg er så taknemmelig for, at jeg slap gennem studiet uden gruppearbejde... Jeg er heldigvis også ansat et sted, hvor man meget sjældent skal skrive ting sammen - masser af samarbejde, men ene-ansvar for egne sager :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

K har fået virus på computeren og sidder nu og brøler af den. Pixie blev vækket og vil ikke sove igen. Hader det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puttehelvede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

K har fået virus på computeren og sidder nu og brøler af den. Pixie blev vækket og vil ikke sove igen. Hader det.

Ej, han er da en tosse! :o :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast hos børn burde forbydes ISÆR efter kl 20 om aftenen! Jeg får ikke sovet af frygt for at hun kaster op i søvne og bliver kvalt!!! Mareridt altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast hos børn burde forbydes ISÆR efter kl 20 om aftenen! Jeg får ikke sovet af frygt for at hun kaster op i søvne og bliver kvalt!!! Mareridt altså!!!

:kram2 der var jeg i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 der var jeg i nat :(

Hvorfor kan det ikke være mellem kl 7 og kl 15? Det er altid om natten :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har smittet mig med monster forkølelse <_<

Startede så småt med at snøfte i morges, og her til aften er jeg helt tilstoppet, mit hoved føles ca. 20 kg tungere end normalt og jeg er ved at hoste mine lunger op, takket være min astma :(

KAN bare ikke være syg i morgen! Det er kun to uger siden jeg sidst havde en sygedag, og jeg har kun været ansat i lidt over tre måneder.

Havde det da bare været en skoledag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ubetænksom kæreste ser tv og mener ikke at tvet kan skrues sammen yderligere ned..

Så hurra for at gå tidligt i seng nu har jeg lagt i over en time og hørt på hans dumme action film..

Han kan lige vove på at bruge sætningen "Jeg er træt og trænger lige til at slappe af"

For ved du hvad fister så kan du eddermandme passe din seng så du kan passende svinge støvsugeren mens din trætte kæreste sidder og slapper af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg må droppe min frisørtid, som jeg har glædet mig til i 1,5-2 måneder og TRÆNGER til, fordi Filippa har hostet og hostet og hostet i nat, så vi har været vågne sammenlagt i 2+ timer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først finder ud af at vi ikke kan få kabel tv til morgen da der kommer en tekniker for at tænde for det! På trods af at vi har været i kontakt med yousee og spurgt om der VAR lagt kabler ind til huset.

I det mindste tog de imod min opsigelse med dags varsel - pigen i røret kunne godt se det var deres fejl.

Men nu har vi ikke tv og internet, og det havde vi faktisk glædet os til at få :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har smittet mig med monster forkølelse <_<

Startede så småt med at snøfte i morges, og her til aften er jeg helt tilstoppet, mit hoved føles ca. 20 kg tungere end normalt og jeg er ved at hoste mine lunger op, takket være min astma :(

KAN bare ikke være syg i morgen! Det er kun to uger siden jeg sidst havde en sygedag, og jeg har kun været ansat i lidt over tre måneder.

Havde det da bare været en skoledag...

Jeg tror jeg har haft over 14 sygedage siden 9 august! Mit immun forsvar er i bund! Men det er vist både fysisk og psykisk den er gal!

Jeg har så kun 3 uger tilbage så hvad er det værste der kan ske? At de fyrer mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER knæk cancer ugen! Magter ikke en hel uge, hvor jeg bliver minder om alle mine, der er døde af det lort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER knæk cancer ugen! Magter ikke en hel uge, hvor jeg bliver minder om alle mine, der er døde af det lort!

:kram :kiss

Jeg forstår dig virkelig godt.. Dog synes jeg at det er fantastisk at de gør så meget for at samle midler til forskning så vi kan blive bedre til at behandle det.

Selv var jeg ramt for 10 år siden.. Og der bliver nu rusket op i alle følelser igen.. Samtidig med at mindes alle dem vi har mistet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss

Jeg forstår dig virkelig godt.. Dog synes jeg at det er fantastisk at de gør så meget for at samle midler til forskning så vi kan blive bedre til at behandle det.

Selv var jeg ramt for 10 år siden.. Og der bliver nu rusket op i alle følelser igen.. Samtidig med at mindes alle dem vi har mistet.

Synes også det er fantastisk, at der bliver gjort så meget, men synes efterhånden oktober er helt ulidelig på de sociale medier, i medierne og alt i tv :boo

Jeg giver også gerne, og støtter hvor jeg kan - men jeg orker bare ikke at se på det hele tiden.. Det er i oktober, hvor jeg læser aller flest bøger ;)

Og :kram til dig - fedt med 10 års jubilæum! Er du helt på den anden side?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er fantastisk, at der bliver gjort så meget, men synes efterhånden oktober er helt ulidelig på de sociale medier, i medierne og alt i tv :boo

Jeg giver også gerne, og støtter hvor jeg kan - men jeg orker bare ikke at se på det hele tiden.. Det er i oktober, hvor jeg læser aller flest bøger ;)

Og :kram til dig - fedt med 10 års jubilæum! Er du helt på den anden side?

Tak :) ja, jeg blev "sluppet" for 4 år siden..

Er dog nu under ny udredning - da der er noget som ikke er som det skal være.. Bum bum.

Så lige ny krydser vi fingre for at det er "falsk alarm".. Og netop knæk cancer ugen gør det bestemt ikke lettere at komme igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) ja, jeg blev "sluppet" for 4 år siden..

Er dog nu under ny udredning - da der er noget som ikke er som det skal være.. Bum bum.

Så lige ny krydser vi fingre for at det er "falsk alarm".. Og netop knæk cancer ugen gør det bestemt ikke lettere at komme igennem.

Krydser alt for, at det er falsk alarm :kiss

Kan kun prøve at forestille mig, hvor hård ugen så er for dig - det er virkelig en ambivalent uge :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.