tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kl. 23 holdt det endelig op med at gøre ondt og jeg kørte til Herlev 23.30. heldigvis bar de 5,5 times skylning (sygeplejersken var meget imponeret :rolleyes) frugt og jeg måtte køre hjem igen med det samme og selv smøre med almindelig håndcreme. Jeg var hjemme 00.15 og ligger nu i min seng uden smerter. Yay!!! :glad

:glad

Sikke en omgang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Opkast hos Ronja :( Jonas siger Hans mave også rumstere og min driller også lidt lige nu :( håber ikke dem vi havde på besøg også er dårlige :unsure

Jeg tror også jeg kan vinke farvel til mere søvn for Ronja lægger ved siden af mig og jeg er bange for hun pludselig kaster op i søvne igen :( har lige måtte holde spand en gang for hende

Åh nej! Det er mit værste mareridt! :unsure :puke

Hvordan går det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej! Det er mit værste mareridt! :unsure :puke

Hvordan går det?

Hun er lige vågnet og virker ok. Hun har kastet op en gang mere. Forhåbentlig går Jonas og jeg fri.

Jeg har fået lidt søvn men overhovedet ikke nok og er helt færdig :( Jeg turde ikke lægge mig til at sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er lige vågnet og virker ok. Hun har kastet op en gang mere. Forhåbentlig går Jonas og jeg fri.

Jeg har fået lidt søvn men overhovedet ikke nok og er helt færdig :( Jeg turde ikke lægge mig til at sove :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er lige vågnet og virker ok. Hun har kastet op en gang mere. Forhåbentlig går Jonas og jeg fri.

Jeg har fået lidt søvn men overhovedet ikke nok og er helt færdig :( Jeg turde ikke lægge mig til at sove :(

Kan du ikke komme til at få en lur i dag? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er lige vågnet og virker ok. Hun har kastet op en gang mere. Forhåbentlig går Jonas og jeg fri.

Jeg har fået lidt søvn men overhovedet ikke nok og er helt færdig :( Jeg turde ikke lægge mig til at sove :(

:kram

Håber du kan få en lur her inden så længe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Jeg har aftalt med Jonas Jeg skal have noget søvn i dag. Det skal bare lige passe med Liv og mad <_<

Ronja virker helt frisk igen men er lidt spændt på når hun får lidt mad i sig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i halsen <_<

=> udsigt til en uge med hoste og masser af klamt slim efterfulgt af to uger med klamt snot <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik jeg tror faktisk bare du skal gøre det og så droppe dem som gruppe næste gang!!! Kan godt se du redder deres røv lige nu, men vær egoistisk og tænk det som at du redder din egen Popo og så må du være ærlig og sige at du ikke gider være i gruppe ned dem fremover fordi du har brug for at folk overholder aftaler.

Skal i iøvrigt ikke skrive på hvem der har skrevet hvad? Det skulle vi på seminariet.

Tak. Har fået fat i dem nu, og de er klat på at give den en skalle i dag. Jeg "hænger" på dem et stykke tid endnu, for vi er tilmeldt som hold". Men tager en snak med dem i dag og får afstemt forventningerne.

Vi skal ikke skrive på, hvad vi hver i sær har skrevet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Har fået fat i dem nu, og de er klat på at give den en skalle i dag. Jeg "hænger" på dem et stykke tid endnu, for vi er tilmeldt som hold". Men tager en snak med dem i dag og får afstemt forventningerne.

Vi skal ikke skrive på, hvad vi hver i sær har skrevet..

Godt du fik fat på dem :) Håber I kan nå at få styr på det idag og god ide lige af få forventningsafstemt, når nu I skal lave flere sammen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i halsen <_<

=> udsigt til en uge med hoste og masser af klamt slim efterfulgt af to uger med klamt snot <_<

Kan du ikke finde en Matas og købe noget infeksin og se om du kan få boostet dit immunsvar? Sammen med kamillete med honning og citron virker det i hvert fald herhjemme :) God bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Jeg har aftalt med Jonas Jeg skal have noget søvn i dag. Det skal bare lige passe med Liv og mad <_<

Ronja virker helt frisk igen men er lidt spændt på når hun får lidt mad i sig :unsure

God bedring med Ronja - håber I går fri! Og :goodluck med søvn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke finde en Matas og købe noget infeksin og se om du kan få boostet dit immunsvar? Sammen med kamillete med honning og citron virker det i hvert fald herhjemme :) God bedring :kiss

Jeg har nu lært at kamillethe ikke er så godt for ondt i halsen da det virker "udtørrende" - der vil jeg anbefale salvie the, som også kan købes i Matas. Det virker virkelig, det reducerer ømhed i halsen og virker mildt desinficerende. Man skal dog helst kun drikke 3-4 krus om dagen, da man ellers kan få svedeture.

 

God bedring TiaK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med Ronja - håber I går fri! Og :goodluck med søvn :kiss

Tak det lader til hun er frisk igen og vi er også ok :) søvn.....hmm Ja - der kommer lige et andet indlæg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring kl 9.45 da jeg havde givet Liv mad aftalte jeg med Jonas at jeg ville gå op og sove lidt mens håb tog børnene. Så kunne han sover efter. Jeg sagde at jeg ville sætte uret til kl 12 men han sagde så selv at jeg ikke skulle sætte ur men han ville komme op når Liv var sulten igen. Rigtig dejligt og rart med udsigt til nogle timers sammenhængende søvn.

Det holdt bare ikke <_< en times tid efter jeg havde lagt mig kom Ronja syngende op i soveværelset med dyne, sutter og tablet. Jeg tænkte at Jonas så havde fået puttet Liv og han så også selv ville komme op og sove. Han kom bare ikke, så jeg gik ned. Han havde så puttet sig på sofaen med Liv og da Ronja havde sagt hun gerne ville op til mig havde han sagt det var fint <_< så ikke mere søvn til mig selvom hun lå og så tablet.

Det irriterer mig han ikke lægger Liv i barnevognen hvor hun sover meget bedre og længere og så tog sig af Ronja så jeg lige kunne sove ordentligt :( <_<

Det ærger mig også at jeg endnu en gang skriver et brokke-indlæg over Jonas men jeg har lige brug for lidt luft omkring det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring kl 9.45 da jeg havde givet Liv mad aftalte jeg med Jonas at jeg ville gå op og sove lidt mens håb tog børnene. Så kunne han sover efter. Jeg sagde at jeg ville sætte uret til kl 12 men han sagde så selv at jeg ikke skulle sætte ur men han ville komme op når Liv var sulten igen. Rigtig dejligt og rart med udsigt til nogle timers sammenhængende søvn.

Det holdt bare ikke <_< en times tid efter jeg havde lagt mig kom Ronja syngende op i soveværelset med dyne, sutter og tablet. Jeg tænkte at Jonas så havde fået puttet Liv og han så også selv ville komme op og sove. Han kom bare ikke, så jeg gik ned. Han havde så puttet sig på sofaen med Liv og da Ronja havde sagt hun gerne ville op til mig havde han sagt det var fint <_< så ikke mere søvn til mig selvom hun lå og så tablet.

Det irriterer mig han ikke lægger Liv i barnevognen hvor hun sover meget bedre og længere og så tog sig af Ronja så jeg lige kunne sove ordentligt :( <_<

Det ærger mig også at jeg endnu en gang skriver et brokke-indlæg over Jonas men jeg har lige brug for lidt luft omkring det :(

Jeg kan godt forstå du brokker dig! Jeg synes faktisk ikke han kan være det bekendt! :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring kl 9.45 da jeg havde givet Liv mad aftalte jeg med Jonas at jeg ville gå op og sove lidt mens håb tog børnene. Så kunne han sover efter. Jeg sagde at jeg ville sætte uret til kl 12 men han sagde så selv at jeg ikke skulle sætte ur men han ville komme op når Liv var sulten igen. Rigtig dejligt og rart med udsigt til nogle timers sammenhængende søvn.

Det holdt bare ikke <_< en times tid efter jeg havde lagt mig kom Ronja syngende op i soveværelset med dyne, sutter og tablet. Jeg tænkte at Jonas så havde fået puttet Liv og han så også selv ville komme op og sove. Han kom bare ikke, så jeg gik ned. Han havde så puttet sig på sofaen med Liv og da Ronja havde sagt hun gerne ville op til mig havde han sagt det var fint <_< så ikke mere søvn til mig selvom hun lå og så tablet.

Det irriterer mig han ikke lægger Liv i barnevognen hvor hun sover meget bedre og længere og så tog sig af Ronja så jeg lige kunne sove ordentligt :( <_<

Det ærger mig også at jeg endnu en gang skriver et brokke-indlæg over Jonas men jeg har lige brug for lidt luft omkring det :(

Det er da virkelig også dårlig stil, når I havde en aftale :gal

Jeg var altså blevet tosset (især hvis jeg var i søvnunderskud. Der bliver jeg ret så irritabel :whistling)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at det gavekort jeg fik sidste år i fødselsdagsgave åbenbart kun er gyldig 1 år :prik

Det var så 1000 kr ud af vinduet! Det er bare IKKE FAIR! Og har ødelagt hele min dag!

Anders mener ikke det er lovligt, men jeg aner intet om de regler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At meget af dagen i dag blev brugt til intet, når man kigger på manden. Han ligger bare og sover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at det gavekort jeg fik sidste år i fødselsdagsgave åbenbart kun er gyldig 1 år :prik

Det var så 1000 kr ud af vinduet! Det er bare IKKE FAIR! Og har ødelagt hele min dag!

Anders mener ikke det er lovligt, men jeg aner intet om de regler!

Æv! :prik Hvor var det til og stod det på, at gyldigheden kun er 1 år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring kl 9.45 da jeg havde givet Liv mad aftalte jeg med Jonas at jeg ville gå op og sove lidt mens håb tog børnene. Så kunne han sover efter. Jeg sagde at jeg ville sætte uret til kl 12 men han sagde så selv at jeg ikke skulle sætte ur men han ville komme op når Liv var sulten igen. Rigtig dejligt og rart med udsigt til nogle timers sammenhængende søvn.

Det holdt bare ikke <_< en times tid efter jeg havde lagt mig kom Ronja syngende op i soveværelset med dyne, sutter og tablet. Jeg tænkte at Jonas så havde fået puttet Liv og han så også selv ville komme op og sove. Han kom bare ikke, så jeg gik ned. Han havde så puttet sig på sofaen med Liv og da Ronja havde sagt hun gerne ville op til mig havde han sagt det var fint <_< så ikke mere søvn til mig selvom hun lå og så tablet.

Det irriterer mig han ikke lægger Liv i barnevognen hvor hun sover meget bedre og længere og så tog sig af Ronja så jeg lige kunne sove ordentligt :( <_<

Det ærger mig også at jeg endnu en gang skriver et brokke-indlæg over Jonas men jeg har lige brug for lidt luft omkring det :(

Ej :prik tror du bliver nød til lige at sætte dig ned og kigge ham i øjnene og sige HALLOOOOOOO!!!! På den måde det nu engang siges bedst så han forstår det. Direkte men i en pæn tone!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at det gavekort jeg fik sidste år i fødselsdagsgave åbenbart kun er gyldig 1 år :prik

Det var så 1000 kr ud af vinduet! Det er bare IKKE FAIR! Og har ødelagt hele min dag!

Anders mener ikke det er lovligt, men jeg aner intet om de regler!

Holdbarheden er som udgangspunkt 3 år, med mindre de skriver en anden længde specifikt. http://m.samvirke.dk/forbrug/artikler/gode-raad-saa-laenge-kan-indloese-gavekortet.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! :prik Hvor var det til og stod det på, at gyldigheden kun er 1 år?

Der står:

Dato: 27/05/13

Gyldig til: 27/05/14

Datoerne er skrevet i hånden.

Men det er 1000 kr ikke 50 kr eller 100. Så gad jeg ikke gøre noget ved det, men 1000 kr er mange penge og nok til 2 behandlinger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står:

Dato: 27/05/13

Gyldig til: 27/05/14

Datoerne er skrevet i hånden.

Men det er 1000 kr ikke 50 kr eller 100. Så gad jeg ikke gøre noget ved det, men 1000 kr er mange penge og nok til 2 behandlinger!

Når det står sådan, er der vist ikke så meget at gøre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.