tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det kan jeg godt forstå ikke er særlig fedt :kram2 Men du har gjort det så godt du kunne, det er svært at være nærværende og give sig 100%, når man mentalt bare ikke er til stede! (det var jeg heller ikke inden begge mine barsler)

 

Det er det - har bare dårlig samvittighed over at andre skal rydde (rode) op efter mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, håber det bliver bedre imorgen - men de ligger op til at jeg også skal blive der imorgen og kun et par timer igen og ikke prøve at sove der før mandag! Hun er jo vant til vs og er ikke bange af sig, ville ikke med hjem idag og henvendte sig udelukkende til de pædagogerne og de andre børn.. Jeg har kun kunne tage 4 dage fri, tirsdag er hun nødt til at være der en hel dag, så havde ærligt regnet med, at hun blev kørt lidt hurtigt ind..

 

Ja, håber det bliver bedre imorgen - men de ligger op til at jeg også skal blive der imorgen og kun et par timer igen og ikke prøve at sove der før mandag! Hun er jo vant til vs og er ikke bange af sig, ville ikke med hjem idag og henvendte sig udelukkende til de pædagogerne og de andre børn.. Jeg har kun kunne tage 4 dage fri, tirsdag er hun nødt til at være der en hel dag, så havde ærligt regnet med, at hun blev kørt lidt hurtigt ind..

 

Hmm, det lyder da også lidt fjollet, synes jeg, når hun lyder til at hygge sig der allerede :chin:

 

Håber det går bedre i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det lyder da også lidt fjollet, synes jeg, når hun lyder til at hygge sig der allerede :chin:

Håber det går bedre i morgen :kram2

Ja, S synes også det lyder lidt fjollet, så vi har aftalt at jeg går imorgen (enten helt eller bare ud i personalerummet), hvis det ellers er lige så fint som idag og så kan hun spise frokost der og så sove her hjemme bagefter..

Og tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og D nu kender jeg ikke din svigermor men er det helt udelukket at be hende gi en hånd med med maden eller lege med børnene? Håber det blir lidt hyggeligt allegevel

Begge dele er helt udelukket :( Thea er altid så forfærdeligt genert når hun er her, så hun klæber sig til mine ben hele tiden. Og at spørge hende om hun vil hjælpe med at lave mad er helt udelukket! Hvis hun ser hvor beskidt min ovn er, så går hun helt i selvsving! Hun er ekstremt forfinet, og jeg har ikke gjort ovnen rent siden før Alba blev født

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge dele er helt udelukket :( Thea er altid så forfærdeligt genert når hun er her, så hun klæber sig til mine ben hele tiden. Og at spørge hende om hun vil hjælpe med at lave mad er helt udelukket! Hvis hun ser hvor beskidt min ovn er, så går hun helt i selvsving! Hun er ekstremt forfinet, og jeg har ikke gjort ovnen rent siden før Alba blev født

Hun lyder som en rigtig hyggespreder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun lyder som en rigtig hyggespreder <_<

Også min tanke! :o :prik

Det kan da tælles på een hånd hvor mange gange om året, jeg gør ovn ren :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At første indkørings dag i den nye vuggestue virker mest af alt, som om pædagogerne ikke rigtig gider - og de er altså 2 pædagoger til 5 børn, 6 med Edith, så det er ikke fordi de har mega travlt <_<

Ej hvor ringe <_< Håber det er bedre imorgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også min tanke! :o :prik

Det kan da tælles på een hånd hvor mange gange om året, jeg gør ovn ren :unsure

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sig mig lige, kan man ikke længere køre to ture indenfor en time på én "billet", når man har rejsekort? :huh

Den plejer da at skrive "fortsat rejse" når man checker ind anden gang indenfor en time, men idag blev jeg trukket begge gange, og da jeg tjekkede min historik kunne jeg se, at det er sket to gange mere indenfor den sidste uge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige, kan man ikke længere køre to ture indenfor en time på én "billet", når man har rejsekort? :huh

Den plejer da at skrive "fortsat rejse" når man checker ind anden gang indenfor en time, men idag blev jeg trukket begge gange, og da jeg tjekkede min historik kunne jeg se, at det er sket to gange mere indenfor den sidste uge <_<

Tror det er ændret til en halv time.. Altså check ind under en halv time efter check ud! Det virkede i hvert fald for mig i sidste uge :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er ændret til en halv time.. Altså check ind under en halv time efter check ud! Det virkede i hvert fald for mig i sidste uge :chin:

Hmm så er den måske lige på grænsen. :chin: Ej hvor irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik hakket lam og det var bestemt ikke mig og nu har jeg bare den dummeste smag K munden og synes huset lugter af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige, kan man ikke længere køre to ture indenfor en time på én "billet", når man har rejsekort? :huh

Den plejer da at skrive "fortsat rejse" når man checker ind anden gang indenfor en time, men idag blev jeg trukket begge gange, og da jeg tjekkede min historik kunne jeg se, at det er sket to gange mere indenfor den sidste uge <_<

Hvis du lader være med at tjekke ud efter første rejse og så bare tjekker ind igen når du fortsætter din rejse, så har du længere tid at løbe på. Hvis man tjekker ud har man kun en 10-15 min til at tjekke ind igen for at fortsætte rejse. Det har jeg ihvertfald oplevet, hvor jeg bare skulle skifte bus og fik tjekket ud. Så startede den en ny rejse, da jeg tjekkede ind i næste bus som kom kort efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sick as a dog :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sick as a dog :puke

Åh nej :(

God og snarlig bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, håber det bliver bedre imorgen - men de ligger op til at jeg også skal blive der imorgen og kun et par timer igen og ikke prøve at sove der før mandag! Hun er jo vant til vs og er ikke bange af sig, ville ikke med hjem idag og henvendte sig udelukkende til de pædagogerne og de andre børn.. Jeg har kun kunne tage 4 dage fri, tirsdag er hun nødt til at være der en hel dag, så havde ærligt regnet med, at hun blev kørt lidt hurtigt ind..

Jeg forstår ikke de skal bestemme hvor længe indkøringsperioden skal være. Hos os indretter vi efter forældrene, hvis forældrene har tre dage, så arbejder vi efter det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores barnevogn er blevet stjålet!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores barnevogn er blevet stjålet!!! :boo

Ej hvor er det for meget!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke de skal bestemme hvor længe indkøringsperioden skal være. Hos os indretter vi efter forældrene, hvis forældrene har tre dage, så arbejder vi efter det...

Ja, må indrømme jeg synes det er underligt. Jeg har fået madforgiftning, så S må overtage (idag i hvert fald) og så bliver det nødt til at blive lidt hurtigere indkøring end hvis det var mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores barnevogn er blevet stjålet!!! :boo

Ej, hvad fanden bilder folk sig ind?! Står den ikke i jeres kælder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

God og snarlig bedring!

Tak! Kan endelig holde et par slurke cola nede - men shit jeg har haft det dårligt! Galde smager KLAMT!!! :puke Madforgiftning sucks :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores barnevogn er blevet stjålet!!! :boo

Ej det er da løgn! :sm

Det er simpelthen så frækt!! :gal

Hvor stod den? Kan I melde det til forsikringen?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror forsikringen dækker, det kigger Brian på... Men det er ikke så meget pengene, jeg tænker på (selvom det fanme er mange penge, der er forsvundet - voksien lå endda også deri :prik). Jeg synes bare, det er så ULÆKKERT at nogen har taget min lille skats vogn, og jeg er dybt ulykkelig over aldrig at skulle se den igen. Det var jo der, jeg lagde min lille baby, så føler virkelig at noget, der stod mit hjerte nært er taget fra mig. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores barnevogn er blevet stjålet!!! :boo

:kram

Den er vel ikke blevet flyttet af en vicevært eller sådan noget?

Det er så usselt at folk stjæler barnevogne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.