skruk80

Test hold uge 36 :-)

163 indlæg i dette emne

mega spændende! jeg krydser også alt hvad jeg kan for jer :-) håber sådan vi er nogle stykker der kan følges lidt :-)

Ja det kunne være hyggeligt :-) Men er kun 4 dage siden ægløsning i dag, så synes der er laaang tid til jeg kan teste :rolleyes Hvor langt henne er du hvis du er gravid ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum bum, så er det bare at vente, prøve at skubbe alle ens antenner ind igen, som søger efter det mindste lille tegn på at der er gevinst..

Test dag 6. september.

Hepper og krydser for os alle sammen :yay :loveshower

Vi har samme test dag kan jeg se ^_^ Ja det er så svært ikke at søge efter symptomer, havde ellers lovet mig selv ikke at gøre det denne måned- men kan godt mærke det ikke er nemt at lade være :wacko men er jo kun 2+4 i dag hvis der er gevinst, så går nok lidt tid inden evt symptomer kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan er det man skal regne ud hvor langt henne man er ? jeg sys det er lidt indviklet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ik fra første mens dag? Er ik sikker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ik fra første mens dag? Er ik sikker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg går også ud fra ægløsning er 2+0, og da det var i fredags ( havde positiv test torsdag ), går jeg ud fra jeg er 2+4 i dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må jeg vist være 3+0 i dag hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må jeg vist være 3+0 i dag hvis det er :)

uh så er der kun en uge til test dag :-) eller ihvertfald hvor mens jo gerne skulle blive væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte forresten i nat at jeg var gravid og havde vildeste strækmærker :D mærkelig drøm, men vil nu ikke gøre noget hvis den går i opfyldelse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja kun en uges tid,men får jo svar i morgen i blodprøven.. Er mega spændt, men har på fornemmelsen at jeg ikke er gravid.. :-(

Hehe, det var en dejlig drøm :-) jeg håber det bedste for dig hvertfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja kun en uges tid,men får jo svar i morgen i blodprøven.. Er mega spændt, men har på fornemmelsen at jeg ikke er gravid.. :-(

Hehe, det var en dejlig drøm :-) jeg håber det bedste for dig hvertfald.

Kan man godt teste positiv så tidligt når det er blodprøve ? Hvorfor tror du ikke at du er gravid ? :( - men kender godt fornemmelsen, tør ikke tro på noget før jeg ser de to streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja kun en uges tid,men får jo svar i morgen i blodprøven.. Er mega spændt, men har på fornemmelsen at jeg ikke er gravid.. :-(

Hehe, det var en dejlig drøm :-) jeg håber det bedste for dig hvertfald.

Og tak :) Håber også på den er der, men tør ikke helt tro på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede heller ikke man kunne se det så tidligt, men det sagde hun at man godt kunne... :-) hvor længe har i prøvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået svar nu.. negativ.. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået svar nu.. negativ.. :-(

Øv :( Men er der ikke stadig chance for den kan blive positiv senere ? Du er jo ikke så langt henne hvis det er ?

Jeg tog den sidste p pille sidst i april, er igang med 4 cyklus, så ikke så lang tid endnu, men er nu alligevel lidt utålmodig og synes godt der snart må ske noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået svar nu.. negativ.. :-(

Jeg fik altså også målt HcG omkring 3+0 ved min graviditet - den var mindre en 2, men 3 dage senere testede jeg svagt positiv - og 14 dage senere var HcG 16xxx :) Så håbet er altså ikke endeligt ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miss23 ikke miste håbet - tænker også det er tidligt at kunne måle det, så krydser for dig...

1 uge tilbage af ventetiden og det er den sværeste uge - gogglede lidt i går og fandt denne artikel, så er der noget om snakken når manden siger at jeg er total pirlig ;) http://politiken.dk/tjek/forbrug/familieliv/ECE498660/cyklus-guide-tyd-din-krops-signaler/

Prøver virkelig at skubbe tankerne væk, men det er sku svært i sær når manden spørg dagligt. Kan du mærke nogen symptomer??

Næste uge begynder gymnastiksæsonen, så kan jeg få tankerne lidt væk., da jeg skal have 2 hold i år og mindstemanden skal også gå til gymnastik, så går næste uge heldigvis med det :)

Er i også ved at blive sindsyge?? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miss23 ikke miste håbet - tænker også det er tidligt at kunne måle det, så krydser for dig...

1 uge tilbage af ventetiden og det er den sværeste uge - gogglede lidt i går og fandt denne artikel, så er der noget om snakken når manden siger at jeg er total pirlig ;) http://politiken.dk/...krops-signaler/

Prøver virkelig at skubbe tankerne væk, men det er sku svært i sær når manden spørg dagligt. Kan du mærke nogen symptomer??

Næste uge begynder gymnastiksæsonen, så kan jeg få tankerne lidt væk., da jeg skal have 2 hold i år og mindstemanden skal også gå til gymnastik, så går næste uge heldigvis med det :)

Er i også ved at blive sindsyge?? :blink

Ja er også ved at blive tosset. Og er en tude prinsesse :boo Har to gange inden for 3 dage drømt jeg er gravid , hvilket selvfølgelig er dejligt hvis det er rigtigt :P - men ret frustrerende at have sådan nogen drømme når der er en hel uge tilbage endnu. Mit humør er lidt nede, og det irriterer mig, da jeg virkelig prøver at slappe og lade være med at tænke - men tankerne kører bare løs :(

Imorgen henter jeg heldigvis min nevø på 3 år, skal have ham på weekend fredag/lørdag, så det bliver skønt, han skal nok få mine tanker lidt væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ved at blive helt skør af at vente. Og jeg har haft ferie den her uge så tankerne har været så svære og få væk :/

Jeg håber virkelig bare så meget så jeg kigger/lede bare så meget efter tegn hele tiden er ved at blive sindsyg over det :/ :/

Men håber virkelig det er min mdr den her og jeg så kan beholde det i mig :)

Men held og lykke til jer andre med tålmodigheden her er den opbrugt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå din tålmodighed er brugt optotalbabyklar når du har ferie og virkelig kan gå og spekulere :( Kæmpe krammer til dig- hold ud! :kiss

Jeg får besøg af en GRAVID veninde i aften og kan mærke jeg virkelig skal forbrede mig føleleses mæssigt på det - jeg har ikke set hende med den flotte mave endnu, så fuck hvordan vil jeg reagere. Og i denne tid sidder følelserne helt uden på tøjet!

Nå positive tanker: Det er snart weekend, får besøg af hele familien søndag og så er der kun 4 dage tilbage når weekenden er over! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha mange positiv krammer til dig :) det kunne jeg pt ikke magte og det er jo ikke fordi man ikke er glad på deres vejen men fordi man selv ønsker det så meget.. Så også lige min veninde den anden dag som kun mangler 10 uger.. Og hvor jeg ikke havde mistede så havde jeg også kun 4 mdr tilbage så det hele er lidt svært synes jeg.. :/

Kom endda til at teste her i morges men den var noget så NEGATIV :/ men er os kun 3+2 eller er det 3+3..

Så lidt håb er der endnu... Men tror desværre ikke den er der :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig også og lade være med at teste, for man håber SÅ meget og hold nu kom man bliver skuffet når den er bragende negativ.. Har besluttet (og det er slet ikke sikker at det holder) at jeg ikke vil teste før på fredag, hvis mens ikke er kommet, men har så meget lyst!

Min veninde er gravid med 3. barn og de var så heldige at der var gevisnt i første hug - misundelig???? Det tror jeg nok lig,e jeg er :angry

Vi må prøve og bevare den positive tankegang, tror ens tanker spiller meget ind, så Totalbabyklar kæmpe krammer og energi til dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ved at blive helt skør af at vente. Og jeg har haft ferie den her uge så tankerne har været så svære og få væk :/

Jeg håber virkelig bare så meget så jeg kigger/lede bare så meget efter tegn hele tiden er ved at blive sindsyg over det :/ :/

Men håber virkelig det er min mdr den her og jeg så kan beholde det i mig :)

Men held og lykke til jer andre med tålmodigheden her er den opbrugt :/

Håber virkelig for dig den er der :bd og at det bliver hvor det skal :-)

Her tålmodigheden også opbrugt - hjalp dog lidt at få weekend idag - nu er der kun en uge tilbage :yay Tør dog heller ikke heller ikke rigtig tro på noget, ingen symptomer endnu, ud over jeg har haft murren i underlivet de sidste par dage og ømme bryster.. og total hormonel, men tror bare det er fordi jeg ikke er så god til til den her ventetid :rolleyes Stort kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig også og lade være med at teste, for man håber SÅ meget og hold nu kom man bliver skuffet når den er bragende negativ.. Har besluttet (og det er slet ikke sikker at det holder) at jeg ikke vil teste før på fredag, hvis mens ikke er kommet, men har så meget lyst!

Min veninde er gravid med 3. barn og de var så heldige at der var gevisnt i første hug - misundelig???? Det tror jeg nok lig,e jeg er :angry

Vi må prøve og bevare den positive tankegang, tror ens tanker spiller meget ind, så Totalbabyklar kæmpe krammer og energi til dig :loveshower

Jeg har også besluttet jeg ikke tester før fredag, da er jeg 4+0 :-) og håber jeg kan holde det, man bliver nemlig bare så skuffet hver gang den er negativ, plus jeg helst ikke vil fange en BIO - vil bare være endnu værre, først at blive glad og så skuffet igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige et spørgsmål til jer :

Var til gynækolog igår ( af andre årsager, ikke noget med graviditet ) , da han scanner mig spørger han mig hvor jeg er i min cyklus , jeg svarer jeg skal have min mens om en uge men håber den ikke kommer - så siger han ja, og skynder sig at slukke scanner - Han kan vel ikke allerede have set noget hvis jeg er gravid ? Tænker begyndende graviditetshule i livmoder ? Hvor tidligt kan man se det ? Ihh altså, nok bare mig der officielt er blevet skør og over analyserer :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER