skruk80

Test hold uge 36 :-)

163 indlæg i dette emne

Og jeg tester faktisk hver dag lige for tiden, og jeg VED det er SÅ dumt, for den er jo negativ hver gang. Men jeg kan ikke lade være med at tænke at er jeg virkelig gravid nu, vil den selvfølgelig være positiv selv om jeg ikke er over tid, men sådan ved jeg jo os at det ikke altid hænger sammen.. Og derfor tror jeg ikke jeg er gravid... Men skulle jeg teste positiv i næste uge, bliver jeg godt nok utrolig overrasket......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde kvinder.. Hmm, jeg har jo test dag i morgen hvis min mens bliver væk... Men min kæreste kom hjem i går efter at ha været på udenlands job i næsten 14 dage, og vi hyggede i går aftes, og da jeg efterfølgende gik på wc, og tørrede mig var der lidt lyserødt på papiret, og jeg tænkte at det nok bare var en lille rift. Jeg vågnede så i nat med de vildeste mavesmerter, aldrig oplevet noget lignende.. Jeg var tudefærdig fordi det gjorde så ondt, det var ligesom mens smerter bare meget meget værre. Jeg gik på wc igen, og lige da jeg satte mig, røg der en masse frisk blod ud... hmm , tog et par Panodil, og gik i seng igen og lå bare i fosterstilling og faldt endelig i søvn.. Her til morgen har jeg stadig lidt ondt i maven, og har ikke rigtig blødt siden.. Så jeg er nok ikke gravid, men håber sådan set nu at det var/er min mens, og at jeg ikke har mistet, som min første tanke var..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for en uge siden fået sat æg op... Så den 4. Oktober skal jeg have taget blodprøve og får svaret på om det er lykkedes denne gang... Håber bare så meget..

Er lige ved at gå til af nervøsitet og frustration over ikke at vide noget... Har ikke rigtig nogen fornemmelse, lidt ømme brystvorter om aften.. En følelse af at jeg hele tiden får min mens uden alle de andre ting der plejer at komme ved mens... Øv hvor er det frustrerende... :(

Håber det er lykkedes :bd :bd Krammer til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde kvinder.. Hmm, jeg har jo test dag i morgen hvis min mens bliver væk... Men min kæreste kom hjem i går efter at ha været på udenlands job i næsten 14 dage, og vi hyggede i går aftes, og da jeg efterfølgende gik på wc, og tørrede mig var der lidt lyserødt på papiret, og jeg tænkte at det nok bare var en lille rift. Jeg vågnede så i nat med de vildeste mavesmerter, aldrig oplevet noget lignende.. Jeg var tudefærdig fordi det gjorde så ondt, det var ligesom mens smerter bare meget meget værre. Jeg gik på wc igen, og lige da jeg satte mig, røg der en masse frisk blod ud... hmm , tog et par Panodil, og gik i seng igen og lå bare i fosterstilling og faldt endelig i søvn.. Her til morgen har jeg stadig lidt ondt i maven, og har ikke rigtig blødt siden.. Så jeg er nok ikke gravid, men håber sådan set nu at det var/er min mens, og at jeg ikke har mistet, som min første tanke var..

Selvom der er blod behøver du jo ikke at have mistet. Krydser fingre for alt er som det skal være hvis du er gravid - tester du stadig i morgen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde kvinder.. Hmm, jeg har jo test dag i morgen hvis min mens bliver væk... Men min kæreste kom hjem i går efter at ha været på udenlands job i næsten 14 dage, og vi hyggede i går aftes, og da jeg efterfølgende gik på wc, og tørrede mig var der lidt lyserødt på papiret, og jeg tænkte at det nok bare var en lille rift. Jeg vågnede så i nat med de vildeste mavesmerter, aldrig oplevet noget lignende.. Jeg var tudefærdig fordi det gjorde så ondt, det var ligesom mens smerter bare meget meget værre. Jeg gik på wc igen, og lige da jeg satte mig, røg der en masse frisk blod ud... hmm , tog et par Panodil, og gik i seng igen og lå bare i fosterstilling og faldt endelig i søvn.. Her til morgen har jeg stadig lidt ondt i maven, og har ikke rigtig blødt siden.. Så jeg er nok ikke gravid, men håber sådan set nu at det var/er min mens, og at jeg ikke har mistet, som min første tanke var..

Puh det lyder ik rart søde du, føj da. Krydser finger for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... heller ingen bebs i denne omgang.... Øv hvor er det bare mega frustrerende det ikke skal lykkes... smiley-cry.gifsmiley-cry.gifsmiley-cry.gifsmiley-cry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... heller ingen bebs i denne omgang.... Øv hvor er det bare mega frustrerende det ikke skal lykkes... smiley-cry.gifsmiley-cry.gifsmiley-cry.gifsmiley-cry.gif

Øv øv hvor træls :/ kender det godt selv, Jeg forventer mens imorgen men har de sidste par dage fået en nr 2 streg også godtnok svag, men jeg tror ikke på at det kan blive vores nu, tur at vi er så heldige . :( :( :(

Men nu må vi se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... heller ingen bebs i denne omgang.... Øv hvor er det bare mega frustrerende det ikke skal lykkes... smiley-cry.gifsmiley-cry.gifsmiley-cry.gifsmiley-cry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh det driller når jeg er på via telefonen.

Øv, det er ok med ar være trist OG hormonel de næste par dage og så i gang igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh det driller når jeg er på via telefonen.

Øv, det er ok med ar være trist OG hormonel de næste par dage og så i gang igen

Det er desværre ikke bare såen lige til... Vi har fået hjælp... Fik sat to æg op... Men ingen af dem satte sig fast...

Nu giver vi dog naturen en chance og jeg ændre kosten indtil januar 14... Så må vi se om det kan lykkes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen baby her , fik mens i morges :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen baby her , fik mens i morges :wacko

Øv øv mega sur røv :/ så må næste mdr være jeres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv mega sur røv :/ så må næste mdr være jeres :)

Ja, nu må det da snart være vores tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER