skruk80

Test hold uge 36 :-)

163 indlæg i dette emne

Andre der skal teste uge 36 ? Jeg har test dag fredag den 6 september :-) Spændende - håber der kommer flere til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har test dag d. 5 :-) så spændende! Glæder mig til at følge dig !

Og er kun mere skruk efter min søster fødte i går :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med :) forventer mens omkring 2-3 sep.. Men håber den bliver væk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så spændene om vi er nogen stykker der skal følges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på jer piger! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har test dag d. 5 :-) så spændende! Glæder mig til at følge dig !

Og er kun mere skruk efter min søster fødte i går :-)

Ja meget spændende :-) Tillykke med moster titlen :loveshower Fantatisk at være moster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med :) forventer mens omkring 2-3 sep.. Men håber den bliver væk. :)

Jeg forventer først mens den 5-6 september, så venter nok med at teste til den 5 med mindre jeg har åbenlyse symptomer ;-) Kunne da være så hyggeligt hvis vi var nogen stykker der kunne følges af. Denne måned har jeg brugt digital ægløsningstest så ved ihvertfald vi har ramt det rigtige tidspunkt, men derfor er der jo ingen garanti for det lykkedes - men håber :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på jer piger! :glad

Tak ^_^ Og tillykke med graviteten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også vi er nogle der kan følges :-) kunne være super hyggeligt..

:-) er der nogle af jer der har en fornemmelse af om I er gravide? Lyder nok dumt. Men nogle gange har man jo en fornemmelse. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ^_^ Og tillykke med graviteten :loveshower

Tusind tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan teste den 7. Sep. :) håber snart at se de to streger! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan teste den 7. Sep. :) håber snart at se de to streger! :)

Krydser fingre for dig :-) Men der går jo lige et par uger endnu før du /vi kan forvente posititiv test ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også vi er nogle der kan følges :-) kunne være super hyggeligt..

:-) er der nogle af jer der har en fornemmelse af om I er gravide? Lyder nok dumt. Men nogle gange har man jo en fornemmelse. :-)

Har en dejlig følelse indeni, men tror bare det er fordi jeg ved vi har ramt ægløsning denne måned ( digital test ) :) Så betyder vist ikke andet end forventningens glæde :wub selvom jeg udemærket er klar over det er farligt, da det jo stadigvæk ikke er sikkert det lykkedes at blive gravid alligevel. Men man har jo lov at håbe -har du nogen fornemmelse ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep :-) Mente også bare at jeg er ved at være utålmodig. Er vores 6. Cyklus - ingen ting ift. mange andre, jeg ejer bare ikke tålmodighed ;-)

Jeg har heller ingen fornemmelse, havde også først ÆL i går. Men har det også lidt som du skriver skruk80 - en dejlig følelse fordi jeg ved vi har ramt ÆL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan kun tilslutte mig til jer, omkring at vi også har ramt æl .. Men tog en stix af min urin i går og den viste tydelig leokocytter, i dag tog jeg en igen, og det var svagere med leokocytter, men den var der, og den var også positiv for protein.. hmm, har ingen symptomer på blærebetændelse, som jeg plejer når jeg har det, og har læst mig til at man sagtens kan teste sin urin positiv for både protein og leokocytter under graviditeten.. Men det er sikkert bare blærebetændelse, men håber selvfølgelig på at det er graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

udover dét , har mine brystvorter være virkelig ømme de sidste dage.. men ikke i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep :-) Mente også bare at jeg er ved at være utålmodig. Er vores 6. Cyklus - ingen ting ift. mange andre, jeg ejer bare ikke tålmodighed ;-)

Jeg har heller ingen fornemmelse, havde også først ÆL i går. Men har det også lidt som du skriver skruk80 - en dejlig følelse fordi jeg ved vi har ramt ÆL :)

Kan godt forstå du er utålmodig :-) Vi er i gang med 4 cyklus og jeg er allerede utålmodig nu :) Vi er da flere der ved vi har ramt ægløsning, spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan kun tilslutte mig til jer, omkring at vi også har ramt æl .. Men tog en stix af min urin i går og den viste tydelig leokocytter, i dag tog jeg en igen, og det var svagere med leokocytter, men den var der, og den var også positiv for protein.. hmm, har ingen symptomer på blærebetændelse, som jeg plejer når jeg har det, og har læst mig til at man sagtens kan teste sin urin positiv for både protein og leokocytter under graviditeten.. Men det er sikkert bare blærebetændelse, men håber selvfølgelig på at det er graviditet :)

Skal nok krydse fingre ;) Håber det er p.g.a graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

udover dét , har mine brystvorter være virkelig ømme de sidste dage.. men ikke i dag..

Det kan jo godt svinge lidt op og ned med symptomer - men ømme bryster kan også være p.g.a ægløsning ( og kan sagtens fortsætte noget tid efter) Men håber for dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum bum, så er det bare at vente, prøve at skubbe alle ens antenner ind igen, som søger efter det mindste lille tegn på at der er gevinst..

Test dag 6. september.

Hepper og krydser for os alle sammen :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh ja muttiT .. virkelig skubbe antennerne ind.. selvom det er svært! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var hos lægen i dag for at få stixet min urin for blærebetændelse , som var negativ, men min læge ville sende den til dyrkning . hun tog så også en blodprøve for at se tjekke graviditet. og så slutter hun af med at sige at der jo heller ingen spor af blod var i urinen, så det er rigtig spændende.. hmm, så blev mine forhåbninger lige skudt endnu mere i vejret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var hos lægen i dag for at få stixet min urin for blærebetændelse , som var negativ, men min læge ville sende den til dyrkning . hun tog så også en blodprøve for at se tjekke graviditet. og så slutter hun af med at sige at der jo heller ingen spor af blod var i urinen, så det er rigtig spændende.. hmm, så blev mine forhåbninger lige skudt endnu mere i vejret..

Ihhhh altså det er da slet ikke til at holde ud - krydser alt hvad jeg har og kan for at den er POSITIV!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var hos lægen i dag for at få stixet min urin for blærebetændelse , som var negativ, men min læge ville sende den til dyrkning . hun tog så også en blodprøve for at se tjekke graviditet. og så slutter hun af med at sige at der jo heller ingen spor af blod var i urinen, så det er rigtig spændende.. hmm, så blev mine forhåbninger lige skudt endnu mere i vejret..

uh hvor spændende :-) håber for dig den er der :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mega spændende! jeg krydser også alt hvad jeg kan for jer :-) håber sådan vi er nogle stykker der kan følges lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER