skruk80

Test hold uge 36 :-)

163 indlæg i dette emne

Øv totalbabyklar :( jeg havde som sagt os meget lidt brunt udflåd i går, og tog test men negativ, men har ingen mens fået endnu, tror den er på vej. Har lidt menses smerter sys jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv totalbabyklar :( jeg havde som sagt os meget lidt brunt udflåd i går, og tog test men negativ, men har ingen mens fået endnu, tror den er på vej. Har lidt menses smerter sys jeg.

:angry BLIV væk siger jeg dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger jeg også kan du tro! Også til jer andres :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ingen symptomer - lidt ømme bryster, men ellers ikke - men stoler heller ikke på noget og prøver at lukke alle de som fortæller om deres symptomer ude.

Forløbet med min første graviditet var lidt hektisk, da jeg bliver gravid lige efter en abort. Og viste ikke jeg var gravid før jeg begyndte at bløde heftigt, da jeg lige havde smidt P-pillerne. Så mærkede jo heller ikke efter noget.. Sikke et helvede..

Så venter bare tålmodigt og ser om mens kommer (gu gør jeg ej, er total utålmodig, gav mig til at strygetøj i går aftes for at tænke på noget andet!!!!) :blink

Pyha det lyder ikke rart :kiss Kan godt forstå dig - skal vi lade være at skrive om symptomer herinde :-) Kun 3 dage tilbage til test dag/forventet mens - men håber altså den vælger at blive væk - synes 4 cyklusser må være nok, selvom jeg udemærket er klar over mange venter meget længere tid, men jeg er ikke det mest tålmodige menneske :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød - NEJ for gudskyld ikke. Det er her vi skal ud med det der fylder hos os. Jeg kan jo bare lade være med at læse det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ingen rigtig mens endnu.. Men er ret sikker på at den er på vej.. Tror ikke jeg har lov til at være så heldig :/ men nu må vi se, da jeg tog en test igår aftens synes jeg er var en meget svag streg da næsten usynlig streg men det er jo nok bare mig der ønsker det så meeeeeget :)

Held og lykke til jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød - NEJ for gudskyld ikke. Det er her vi skal ud med det der fylder hos os. Jeg kan jo bare lade være med at læse det

Ja 3 dage endnu. Der er sku okay at synes at nu må det godt til at være. Jeg synes det bliver sværre og sværre at bevarer at det også skal være sjovt. Og at manden synes man er baby kuk kuk en gang i mellem Hihi.

Er det din første ??

Ja det er min/vores den første, ingen af os har børn fra tidligere :-) Vi er også ved at være utålmodige, vi synes begge det godt snart må være vores tur :stork Tror han er typisk mand og først rigtig kan forholde sig til det den dag jeg står med positiv test. Han glæder sig dog rigtig meget, men synes jeg er lidt skør og snakker lidt for meget om baby, ægløsning, graviditet o.s.v he he - det kan ikke passe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv totalbabyklar :( jeg havde som sagt os meget lidt brunt udflåd i går, og tog test men negativ, men har ingen mens fået endnu, tror den er på vej. Har lidt menses smerter sys jeg.

Ja Bliv væk !.. til os allesammen i øvrigt - vi gider ikke mens :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ingen rigtig mens endnu.. Men er ret sikker på at den er på vej.. Tror ikke jeg har lov til at være så heldig :/ men nu må vi se, da jeg tog en test igår aftens synes jeg er var en meget svag streg da næsten usynlig streg men det er jo nok bare mig der ønsker det så meeeeeget :)

Held og lykke til jer andre :)

Hvis der var svag streg og ingen mens endnu, er der jo stadig håb :-) Åh håber for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv , jeg fik den lede og dumme tante rød på besøg :-( Håber hun kun besøger mig!

Så nu håber og krydser jeg ALT hvad jeg kan for jer andre!!

Og er der flere end mig som os får besøg, så SKAL hun blive væk næste måned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv , jeg fik den lede og dumme tante rød på besøg :-( Håber hun kun besøger mig!

Så nu håber og krydser jeg ALT hvad jeg kan for jer andre!!

Og er der flere end mig som os får besøg, så SKAL hun blive væk næste måned..

Øv for tante rød :( Håber det lykkedes for jer næste måned :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv , jeg fik den lede og dumme tante rød på besøg :-( Håber hun kun besøger mig!

Så nu håber og krydser jeg ALT hvad jeg kan for jer andre!!

Og er der flere end mig som os får besøg, så SKAL hun blive væk næste måned..

Først :angry mor er meget sur og så et kæmpe kram til dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ingen rigtig mens endnu.. Men er ret sikker på at den er på vej.. Tror ikke jeg har lov til at være så heldig :/ men nu må vi se, da jeg tog en test igår aftens synes jeg er var en meget svag streg da næsten usynlig streg men det er jo nok bare mig der ønsker det så meeeeeget :)

Held og lykke til jer andre :)

Det er bare det ondeste at den ikke rigtig kommer, man bliver sku da skør.. Jeg krydser fortsat al hvad jeg kan og håber at det var en svag steg du kunne ane og ikke bare din hjerne der spiller driller dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsdag i dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsdag i dag :wub

Tillykke med bryllupsdagen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tants rød for alvor kommet på besøg :/ øv øv og mere øv.

Men må håbe næste mdr er min mdr.. Held og lykke til jer andre :) håber der er genvins og hvis ikke mødes vi næste mdr og har genvins:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tants rød for alvor kommet på besøg :/ øv øv og mere øv.

Men må håbe næste mdr er min mdr.. Held og lykke til jer andre :) håber der er genvins og hvis ikke mødes vi næste mdr og har genvins:)

Øv Øv :kiss Næste cyklus så :-) Hvor er det altså bare træls :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tants rød for alvor kommet på besøg :/ øv øv og mere øv.

Men må håbe næste mdr er min mdr.. Held og lykke til jer andre :) håber der er genvins og hvis ikke mødes vi næste mdr og har genvins:)

RØV ØV -

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med bryllupsdagen muttiT :-)

Jeg håber vi får gevinst næste måned, gad godt følges med jer andre som heller ikke har gevinst denne måned! Jeg synes I virker så søde og omsorgsfulde , og det er bare SÅ dejligt..

Knus til alle jer skønne kvinder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med bryllupsdagen muttiT :-)

Jeg håber vi får gevinst næste måned, gad godt følges med jer andre som heller ikke har gevinst denne måned! Jeg synes I virker så søde og omsorgsfulde , og det er bare SÅ dejligt..

Knus til alle jer skønne kvinder!

Tak, hvor er du sød :o)

Er virkelig også blevet overrasket over hvor glad jeg er for den omsorg der har været her inde - skønt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ test her til morgen :angry og begyndende mens smerter øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med ØV på skruk80 :(

Du må også være en af de heldige næste måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv skruk80.

Jeg kan næsten ikke vente til testdag i morgen. 7 - 9 - 13. Har dog på fornemmelsen, at det heller ikke skal være denne gang. :-/

men håbet lever endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ test her til morgen :angry og begyndende mens smerter øv øv øv

Øv øv :/

Men så er det vist vores tur næste mdr :) nu har vi vente på det i 19-20 mdr :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER