skruk80

Test hold uge 36 :-)

163 indlæg i dette emne

Han sagde i øvrigt at alt så fint ud, og der ikke skulle være noget i vejen for jeg kan blive gravid ( har fortalt ham vi prøver ) - det er altid rart at vide :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det bare SÅ spændende og mega nervepirende med den dumme ventetid :(

hmm skruk80 , lidt mærkelig at han bare afsluttede sådan hurtig, ved faktisk ikke helt hvad jeg tror og tænker om det 8)

jeg er ret overbevist om jeg ik er gravid - mistede sq bare troen den anden dag.. men får alligevel lyst til at teste igen efter jeg læser herinde. Og nu har jeg været sammen med min søster og hendes uge gamle baby, det er så dejligt, men kan godt mærke inden i mig selv at jeg bare ville ønske jeg var gravid..

håber i nyder jeres fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det bare SÅ spændende og mega nervepirende med den dumme ventetid :(

hmm skruk80 , lidt mærkelig at han bare afsluttede sådan hurtig, ved faktisk ikke helt hvad jeg tror og tænker om det 8)

jeg er ret overbevist om jeg ik er gravid - mistede sq bare troen den anden dag.. men får alligevel lyst til at teste igen efter jeg læser herinde. Og nu har jeg været sammen med min søster og hendes uge gamle baby, det er så dejligt, men kan godt mærke inden i mig selv at jeg bare ville ønske jeg var gravid..

håber i nyder jeres fredag :)

Nej ved heller ikke rigtig hvad jeg skal tro om det - synes det var noget mærkelig noget at spørge mig om :( Kan godt forstå dig, det er dejligt at være moster, men for mit eget vedkommende synes jeg også det er lidt hårdt at se babyer lige nu - op mod sidste mens var det helt slemt, var ved at tude i babysam ( var ude at købe barselsgave) kunne slet ikke have alle de baby ting når jeg nu bare virkelig ønsker det snart er vores tur :7himmel

Dog noget helt andet med min nevø ( han ligger og sover sødt i min seng nu :kuller vi har hygget i dag, med Disney sjov og snoller - i morgen tager vi i Legoland :-) Dejligt at få tankerne lidt væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige et spørgsmål til jer :

Var til gynækolog igår ( af andre årsager, ikke noget med graviditet ) , da han scanner mig spørger han mig hvor jeg er i min cyklus , jeg svarer jeg skal have min mens om en uge men håber den ikke kommer - så siger han ja, og skynder sig at slukke scanner - Han kan vel ikke allerede have set noget hvis jeg er gravid ? Tænker begyndende graviditetshule i livmoder ? Hvor tidligt kan man se det ? Ihh altså, nok bare mig der officielt er blevet skør og over analyserer :wacko

Man kan intet se på en skanning så tidligt :) Det tidligste tidspunkt hvor der er noget at se med sikkerhed er omkring uge 6, hvor hjertet gerne skulle begynde at slå :) Jeg har en MA bag mig, hvor de kunne måle embryonet til omkring uge 5, men det var usikkert og ikke stort. Derfor skulle vi se an nogle dage, om det voksede- det var et side spring. Men nej, man kan ikke se noget så tidligt, MÅSKE kan han se en cyste på en af æggestokkene? Det er jo et tegn på, at der er frigivet et æg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan intet se på en skanning så tidligt :) Det tidligste tidspunkt hvor der er noget at se med sikkerhed er omkring uge 6, hvor hjertet gerne skulle begynde at slå :) Jeg har en MA bag mig, hvor de kunne måle embryonet til omkring uge 5, men det var usikkert og ikke stort. Derfor skulle vi se an nogle dage, om det voksede- det var et side spring. Men nej, man kan ikke se noget så tidligt, MÅSKE kan han se en cyste på en af æggestokkene? Det er jo et tegn på, at der er frigivet et æg :)

Ja måske :) nu må vi se hvad test siger fredag :-) Ked af du har været igennem MA :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal teste mandag den 2 sep, er virkelig spændt, synes har en masse smerter, ligesom når man har menstruation. og jeg er gået en uge over tid, så håber der er gevinst! Er mega bange for at blive skuffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal teste mandag den 2 sep, er virkelig spændt, synes har en masse smerter, ligesom når man har menstruation. og jeg er gået en uge over tid, så håber der er gevinst! Er mega bange for at blive skuffet.

Uh det er jo i morgen spændende - krydser fingre for dig :bd hvorfor har du ikke testet hvis du er en uge over tid ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er jo i morgen spændende - krydser fingre for dig :bd hvorfor har du ikke testet hvis du er en uge over tid ? :-)

Jeg har ville vente og se om min mens kom ad sig selv, og så skulle jeg alligevel til læge idag. Så jeg har holdt mig selv hen så længe :D (Det har været meget svært)

Men idag har jeg virkelig ømme bryster og jeg har hele ugen haft smerter i maven (lidt anderledes end de normale mens smerter) så jeg krydser virkelig fingre for den er der denne gang. 3 gang skulle jo efter sigende være lykkens gang. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ville vente og se om min mens kom ad sig selv, og så skulle jeg alligevel til læge idag. Så jeg har holdt mig selv hen så længe :D (Det har været meget svært)

Men idag har jeg virkelig ømme bryster og jeg har hele ugen haft smerter i maven (lidt anderledes end de normale mens smerter) så jeg krydser virkelig fingre for den er der denne gang. 3 gang skulle jo efter sigende være lykkens gang. :D

Har du testet ??? Ja man siger jo 3 gang er lykkens gang ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet ??? Ja man siger jo 3 gang er lykkens gang ;-)

Ja jeg var hos lægen idag og hun kunne melde ud at jeg er gravid!!! :loveshower :stork :gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var hos lægen idag og hun kunne melde ud at jeg er gravid!!! :loveshower :stork :gravid :gravid

Stort tillykke :stork :loveshower Fantasisk, håber vi er flere der følger med og får positiv test i løbet af ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor dejligt :)

Håber vi er flere der kan hoppe med på den vogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :stork :loveshower Fantasisk, håber vi er flere der følger med og får positiv test i løbet af ugen :)

Tillykke hvor dejligt :)

Håber vi er flere der kan hoppe med på den vogn :)

Tusind tak!!! håber der er flere der følger så vi kan følges ad. og at den lille spire bliver hængende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har symptomer endnu ? :) Jeg er svimmel og nogen gange lidt kvalme. Og træt - ved dog af erfaring af det også bare kan betyde mens er på vej :rolleyes - synes dog mine bryster har forandret sig men det er nok bare mig der ser syner :P Men håber og krydser fingre for os alle, kunne da være så hyggeligt at følges af nogen stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shoelover - KÆMPE KÆMPE stort tillykke! :-) hvor er det fantastisk for dig og din fyr ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik pludselig voldsom kvalme og hjertebanken i lørdags.. Men negativ test i lørdags.. I dag har jeg begyndende migræne , som jeg plejer at ha når jeg HAR mens , men det er ik kommet endnu, forventes også først i morgen.. Men har haft lidt brunt udflåd i dag, meget lidt.. Håber inderligt at mens bliver væk.. Men burde man ik kunne teste positiv dagen før forventet mens, eller kan den først være positiv efter forventet mens dag? Ej gud jeg lyder så desperat, men okay, det er jeg nok også ;-)

håber så meget I er flere der får positiv test i denne uge.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik pludselig voldsom kvalme og hjertebanken i lørdags.. Men negativ test i lørdags.. I dag har jeg begyndende migræne , som jeg plejer at ha når jeg HAR mens , men det er ik kommet endnu, forventes også først i morgen.. Men har haft lidt brunt udflåd i dag, meget lidt.. Håber inderligt at mens bliver væk.. Men burde man ik kunne teste positiv dagen før forventet mens, eller kan den først være positiv efter forventet mens dag? Ej gud jeg lyder så desperat, men okay, det er jeg nok også ;-)

håber så meget I er flere der får positiv test i denne uge.. :-)

De fleste kan først teste positiv fra den dag mens forventes ( nogen først senere ) - så der er håb endnu :-) Man kan også få nogen test der er lavet til før forventet mens ( clearblue eller lignende ) - men det er jo stadig ikke sikkert svar før mens er forsinket, er vist også forskelligt hvor hurtigt man danner det hormon som viser du er gravid - hcg ?? Kan ikke huske det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen symptomer her overhovedet :huh Men altså - de andre måneder, hvor jeg stort set synes jeg har haft alle symptomer der har jo heller ikke været gevinst, så jeg stoler heller ikke på dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik pludselig voldsom kvalme og hjertebanken i lørdags.. Men negativ test i lørdags.. I dag har jeg begyndende migræne , som jeg plejer at ha når jeg HAR mens , men det er ik kommet endnu, forventes også først i morgen.. Men har haft lidt brunt udflåd i dag, meget lidt.. Håber inderligt at mens bliver væk.. Men burde man ik kunne teste positiv dagen før forventet mens, eller kan den først være positiv efter forventet mens dag? Ej gud jeg lyder så desperat, men okay, det er jeg nok også ;-)

håber så meget I er flere der får positiv test i denne uge.. :-)

Jeg kunne kun teste svag positiv hos lægen igår, og jeg er gået 10 dage over tid. Jeg spurgte så om det betød om jeg kun var gravid måske, men der sagde hun klart nej, at man på ingen måde kunne blive positiv, uden at være gravid, bare at jeg ikke havde dannet så mange af homonerne endnu. så der kan godt gå noget tid før det lykkes :D Krydser fingre for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der er gevinst denne gang :/ har fået lidt brunt udflåd her fra morgen af :/ øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der er gevinst denne gang :/ har fået lidt brunt udflåd her fra morgen af :/ øv øv

øv øv :kiss men stadig ingen rigtig mens ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen symptomer her overhovedet :huh Men altså - de andre måneder, hvor jeg stort set synes jeg har haft alle symptomer der har jo heller ikke været gevinst, så jeg stoler heller ikke på dem ;)

Samme her :rolleyes så jeg stoler heller ikke på nogen symptomer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var hos lægen idag og hun kunne melde ud at jeg er gravid!!! :loveshower :stork :gravid :gravid

Neeeeeejjjjjjjjj hvor fantaktisk - tillykke tillykke :loveshower Wuup wuup

Ja jeg var hos lægen idag og hun kunne melde ud at jeg er gravid!!! :loveshower :stork :gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ingen symptomer - lidt ømme bryster, men ellers ikke - men stoler heller ikke på noget og prøver at lukke alle de som fortæller om deres symptomer ude.

Forløbet med min første graviditet var lidt hektisk, da jeg bliver gravid lige efter en abort. Og viste ikke jeg var gravid før jeg begyndte at bløde heftigt, da jeg lige havde smidt P-pillerne. Så mærkede jo heller ikke efter noget.. Sikke et helvede..

Så venter bare tålmodigt og ser om mens kommer (gu gør jeg ej, er total utålmodig, gav mig til at strygetøj i går aftes for at tænke på noget andet!!!!) :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der er gevinst denne gang :/ har fået lidt brunt udflåd her fra morgen af :/ øv øv

:( Øv for helvede hvor er det trælst Totalbabyklar!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER