skruk80

Test hold uge 36 :-)

163 indlæg i dette emne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mens. kom i nat - øv øv. Så skal vi igang med 7. Cyklus. Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens. kom i nat - øv øv. Så skal vi igang med 7. Cyklus. Øv.

Øv øv :/ ved hvordan du har det, jeg har bare været igang i 19-20 mdr :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, puha.. Det var lang tid. Prøver i stadig selv? Eller får i hjælp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøver stadig selv. Da lægerne ikke vil hjælp for blev gravid for 5 mdr siden. Men mistede da jeg var 9 uger henne.. Så de mener vi stadig skal blive ved med at prøve selv.. Men tror snart jeg ringer til dem igen for at snakke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Vil da også mene, at lægen i det mindste kan sende jer afsted for at blive tjekket igennem.

Håber vi begge står med positiv test næste måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :/

Men så er det vist vores tur næste mdr :) nu har vi vente på det i 19-20 mdr :/

Ja vi tager næste måned :-) Vi har dog kun prøvet 4 måneder, men derfor kan man godt blive utålmodig og følsom over det - jeg kan ihvertfald :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens. kom i nat - øv øv. Så skal vi igang med 7. Cyklus. Øv.

Øv altså - håber vi har bedre held næste måned :-) Vi går i gang med 5 cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøver stadig selv. Da lægerne ikke vil hjælp for blev gravid for 5 mdr siden. Men mistede da jeg var 9 uger henne.. Så de mener vi stadig skal blive ved med at prøve selv.. Men tror snart jeg ringer til dem igen for at snakke..

Har et venne pa der tog til læge efter at have prøvet i et år. De havde også været igennem en abort. Lægen spurgte hvorfor de ikke var kommet før.

Så afsted med jer, det kan være det kan give lidt ro i hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj øv muttiT :-( synd for jer!

Vi må simpelthen alle sammen være positive og visualiserer at det SKAL lykkes næste Måned.

Jeg prøver ikke at være total ivrig omkring dét , og prøver derfor at lave diverse lister ( er liste freak ) men simpelthen lister over baby ting der ska indkøbes , hvad det koster nyt og brugt , og alt sådan noget , måske det får andre til at fokusere endnu mere på drømmen om baby, men det virker på mig..

Og så vil jeg ikke gå så meget op i at tænke på ÆL , for lige dagene op til ..

Håber I er okay og ikke har mistet håbet alt for meget!

Håber stadig vi kan dele vores tanker herinde, indtil næste test dag .

Tanker herfra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå bum bum har ikke fået mens, har kun brunt udflåd :wacko Testede for ægløsning, så er næsten 100% sikker på jeg har haft ægsløsning. Har aldrig oplevet at min mens er ude blevet (jo med min første) ellers det her brune noget så længe, plejer kun at være op til, altså max en dag. Mens er total efter en snor.

Jeg er lige ved at blive skør - der er bare ikke en der skal sige noget forkert til mig i dag, så tuder jeg :boo

Syne sjeg har mudren i underlivet, men ikke mens smerter, men er det noget jeg bilder mig ind.. Testede i morges og negativ!

Det er bare ikke fair, hvis vi det skal til at drille nu er vi endelig gået i gang - fik fjernet en polyp i februar måned i livmoderen, så de tanker dukker jo også op om der er noget galt nu - suk.

Need you girls :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ses i næste måned til test - nu kom mens...

Det er famende underligt, men har læst mig til at ægge kunne være befrugtet, men kroppen kan afvise det af naturlige årsager..

På den igen og mega ÆV - skal vist lige "komme" mig før jeg er klar igen, kan ikke lige overskue det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv MuttiT. Men vi håber bare at vi alle står med en positiv test næste måned! :)

Jeg synes også det er så øv, at skulle på den igen, men jeg kan så nå at tabe mig lidt mere inden næste testdag. Mangler kun 4-5 kg endnu :) Hjælper lidt mig at have et andet projekt. Måske det også kunne hjælpe nogle af jer andre med et projekt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæææmpe krammer til dig muttiT....

Du skal nok komme oven på igen, jeg havde det også super træls da jeg fik min mens, og blev bange for om der var noget galt...

Men ved os godt man ikke kan sige noget som gør det bedre lige nu...

Øv med øv på....

Skriv endelig hvis der er noget! =)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv MuttiT. Men vi håber bare at vi alle står med en positiv test næste måned! :)

Jeg synes også det er så øv, at skulle på den igen, men jeg kan så nå at tabe mig lidt mere inden næste testdag. Mangler kun 4-5 kg endnu :) Hjælper lidt mig at have et andet projekt. Måske det også kunne hjælpe nogle af jer andre med et projekt?

Tror det er en god ide med et projekt til at få tankerne lidt væk.

Pøj pøj med de sidste kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ses i næste måned til test - nu kom mens...

Det er famende underligt, men har læst mig til at ægge kunne være befrugtet, men kroppen kan afvise det af naturlige årsager..

På den igen og mega ÆV - skal vist lige "komme" mig før jeg er klar igen, kan ikke lige overskue det...

øv øv - kender det godt, var lige nede et par dage der i weekenden også og kunne slet ikke overskue endnu en cyklus - men nu er vi jo i gang igen :-) Og har heldigvis et bryllup at koncentrere mig om denne måned - kærestens søster skal snart giftes, så lige lidt ting der skal planlægges :)

Håber vi alle er lidt mere heldige næste måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser! Lige et godt råd til jer som skal i gang med endnu en cyklus - den første måned vi prøvede at have sex den ene morgen, så sex om aften dagen efter, morgnen dagen efter, aften dagen efter osv. - Der udover skader det ikke at ligge med numsen op af et par minutter efter sex, kender en del hvor en kombi af disse to har givet to smukke streger :) - lykkedes det os - efter 8 cykluser hvor der ingen tegn på graviditet var, prøvede vi det i 9. cyklus. i dag er jeg 20+2 og venter en sund og rask dreng. Hepper, krydser og sender masser af babystøv til jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu så er mens slut, så er jeg oven på igen :loveshower

Tak for det godr råd Tmaria - det kræver vist en plan med en lille gut der hjemme ;)

God weekend :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu så er mens slut, så er jeg oven på igen :loveshower

Tak for det godr råd Tmaria - det kræver vist en plan med en lille gut der hjemme ;)

God weekend :glad

God weekend :yay dejligt du er ovenpå igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God weekend :yay dejligt du er ovenpå igen

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til aften testet positiv på æl test, meget heldigt når nu manden rejser på udenlands job i morgen, så må vi lige give den lidt gas i nat og i morgen formiddag :-)

Jeg har igen høje forhåbninger, måske det er dumt , prøver at dæmpe det en smule. Hvornår har i andre ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til aften testet positiv på æl test, meget heldigt når nu manden rejser på udenlands job i morgen, så må vi lige give den lidt gas i nat og i morgen formiddag :-)

Jeg har igen høje forhåbninger, måske det er dumt , prøver at dæmpe det en smule. Hvornår har i andre ægløsning?

:loveshower Jeg hepper - GO GO GO små svømmere.

Jeg må vente til i næste uge med ægløsning.. Min mens kom ikke rigtig i gang før 3 dage efter forventet mens, så det har lige skubbet sig lidt.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til aften testet positiv på æl test, meget heldigt når nu manden rejser på udenlands job i morgen, så må vi lige give den lidt gas i nat og i morgen formiddag :-)

Jeg har igen høje forhåbninger, måske det er dumt , prøver at dæmpe det en smule. Hvornår har i andre ægløsning?

Krydser fingre :-) Min ægløsning burde komme søndag eller mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :-) Min ægløsning burde komme søndag eller mandag

HEP HEP - I gir den bare gas små venner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEP HEP - I gir den bare gas små venner

Tak :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER