jsc

Ny tur på sygehuset

8 indlæg i dette emne

Så røg jeg lige en tur på sygehuset igen :-( Begyndte at bløde temmelig voldsomt søndag aften og fik besked på at komme ind på fødegangen med det samme. De kunne se at det ligesom havde samlet sig i en lomme, så jeg i virkeligheden har blødt lidt i flere dage, men det kom så ud på en gang, hvorfor det virkede voldsommere.

De beholdte mig så til i fredags. Jeg er en lille smule groggy ovenpå sådan en omgang. Lillemanden har det godt - tonser rundt, men de begyndte at tale om at tage ham ved kejsersnit allerede i uge 37, hvis det fortsætter sådan her. Jeg skal til ny scanning tirsdag og så skal jeg ind og have lungemodning både onsdag og torsdag, da det jeg fik i Frankrig var lidt tidligt og derfor bør fornys.

Jeg prøver virkelig at tage det med ro - men der er ikke altid noget at gøre siger de...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er jeg ked af at høre du hele tiden skal rammes af nye udfordringer.

Krydser fingre for gode resultater på tirsdag og ikke flere blødninger, TAK!!

God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls. Det er jeg ked af at høre. Håber der kommer ro på, så du kan nyde det sidste af ventetiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er de t træls! Knus her fra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med scanningen imorgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder både træls og skræmmende! Håber det bliver bedre hurtigt, og at scanningen er gået godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men håber at scanningen er gået godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen - jeg fik nu godt et døgn igen fra søndag nat til tirsdag. Jeg skal ikke sætte næsen op efter at det ændrer sig sønderligt er deres vurdering efter scanningen - men jeg får lov til at gå hjemme fordi det har været små blødninger og fordi jeg bor tæt nok på sygehuset til at de tør.

Men jeg skal regne med kejsersnit 37+0 - det vil sige d 23. Oktober allerede - det tager de dog først endegyldigt stilling til i uge 34.

Men lillemanden har det super godt - han vokser som han skal og vejer nu godt 1400 gr og mosler stadigvæk løs. Jeg fik lungemodnende igen igår og skal have igen i dag skulle der ske noget inden uge 37 . Men lægen sagde at mine blødninger faktisk også stresser ham til at være mere klar tidligere!

Fokus de næste uger bliver på at få gjort klart til ham, nu han måske kommer tidligere :-) nu skal jeg jo også bare tusse rundt herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER