Posted July 27, 2013 Så fik vi vores fjerde barn idag, en dreng på 3526g. Han er SÅ fin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2013 Tillykke!!!!! Håber alt er gået godt :) (null) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 28, 2013 Tillykke :loveshower Den første i terminsgruppen :wub Håber I alle har det godt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2013 Tak!!!! Havde en drømmefødsel. Småveer i løbet af dagen. Undersøgt kl 15.45, hvor jeg siger ja til at få taget vandet. 4 cm åben kl 17.30. 10 cm åben kl 18, hvorefter han er født. Hurtigt, ingen smertelindring, ingen problemer. Kl 20.30 kører vi hjem. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2013 Sådan en fødsel vil jeg også gerne bestille ;) lyder helt perfekt! (null) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2013 ja sådan en fødsel vil jeg også gerne bestille Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2013 Tak!!!! Havde en drømmefødsel. Småveer i løbet af dagen. Undersøgt kl 15.45, hvor jeg siger ja til at få taget vandet. 4 cm åben kl 17.30. 10 cm åben kl 18, hvorefter han er født. Hurtigt, ingen smertelindring, ingen problemer. Kl 20.30 kører vi hjem. Sådan! :yay Share this post Link to post Share on other sites