FruSchmidt

Andre der skal teste i uge 32 ?

134 indlæg i dette emne

Kan se vi kommer samme sted fra FruSchmidt :) spænende :)

Uha ja det er rigtig spændende så :) Håber det lykkes for os begge to, det kunne være lidt sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super spændende :goodluck

Meget kan ikke vente til fredag.. havde det sådan lidt ej lad være med at teste i dag det er snart fredag men kunne bare ik lade være, håber at på fredag er den endnu tydeligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været slem, meget slem puuuhhaaa.. jeg har testet, og der kom en meget utydelig streg men den var der.. så er spændt på om den bliver tydeligere eller om den forsvinder.. tester fredag som jeg havde tænkt mig og igen mandag morgen ..er spændt hi hi :)

Uh hvor spændende håber stregen bliver mere tydelig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har test dag mandag den 5 august. Haft ømme bryster i nogen dage nu, og de sidste 2-3 dage har jeg haft kvalme - især lige efter har spist. Også lidt halsbrand/svimmelhed. Men min krop har før sendt mig symptomer hvor jeg ikke var gravid, så tør ikke håbe for meget. Synes dog ømme bryster/kvalme er kommet tidligere denne cyklus så kan ikke ikke helt lade være med at få et lille håb :wub Krydser fingre for jer allesammen håber der kommer mange test med to streger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :( tror desværre mens er på vej..

Har lige været på wc og der var lidt lyserødt udflåd. :/

Det kan vel ikke betyde andet, vel??

Øv øv og mere øv. Nå så må det bare blive i august.. Det er jo også først min første rigtige cyklus efter spontan arbort som jeg havde i maj. :/ :/

Men held og lykke til jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg er ved at få den røde tante på besøg har ihvertfald smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :( tror desværre mens er på vej..

Har lige været på wc og der var lidt lyserødt udflåd. :/

Det kan vel ikke betyde andet, vel??

Øv øv og mere øv. Nå så må det bare blive i august.. Det er jo også først min første rigtige cyklus efter spontan arbort som jeg havde i maj. :/ :/

Men held og lykke til jer andre :)

jeg har da hørt nogle har små blødt men alligevel var gravide så alt er ikke ude af spil endnu :D

Håber for dig at det er det i fortjener en baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg er ved at få den røde tante på besøg har ihvertfald smerter.

Iihhh.. Dumme røde tante.. grrr håber du tager fejl.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er sær hihi han sagde til mig i aften at han troede jeg var gravid det var en fornemmelse han havde, men han kunne ikke fortælle hvorfor han havde den fornemmelse... GRRR.. så skal man da ik sige det..

Håber han har ret kunne være fedt.. :) jeg venter spændt på min test imorgen tidlig om den skulle være blevet tydeligere og til den på mandag :D

Held og lykke til jer andre der skal teste nu her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har da hørt nogle har små blødt men alligevel var gravide så alt er ikke ude af spil endnu :D

Håber for dig at det er det i fortjener en baby :)

Årrh så må jeg håbe jeg er en af dem :) ja synes også det snart er vores tur :)

Men held og lykke med imorgen :) krydser fingre og glæder mig til en opdatering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen lille her fra :/ har fået tante rød på besøg :( :(

Held og lykke til jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, fruschmidt!

Jeg synes også dine opdateringer er helt vildt spændende. Jeg krydser fingre for dig med al den svimmelhed, og mandens fornemmelse. Og i øvrigt krydser jeg fingre for resten af gruppen.

Her er der breaking news...

Jeg skulle nemlig købe plaster i går. Og lige foran pakken med plaster lå der rfsu teste, som kan bruges før forventet mens. Så jeg kom til at købe en i går....

Og godt nok er streg nr to lidt utydelig i forhold til. Men den er så tydelig, at der ikke er noget at tage fejl af :-)

Så jeg melder mig på banen med baby på vej, foreløbigt da.... Det er lige med forbehold et par dage endnu ;-)

Og så lige dagens griner... Da jeg iste min mand den, fik han på et tidspunkt hevet hætten af fætteren og spurgte om jeg så havde tisset på filt dimsen. Jeg skyndte mig at sige " luk den!" Men det hørte min mand så som "lugt den!" Så det gjorde han... Vi rullede rundt på sengen af grin :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, fruschmidt!

Jeg synes også dine opdateringer er helt vildt spændende. Jeg krydser fingre for dig med al den svimmelhed, og mandens fornemmelse. Og i øvrigt krydser jeg fingre for resten af gruppen.

Her er der breaking news...

Jeg skulle nemlig købe plaster i går. Og lige foran pakken med plaster lå der rfsu teste, som kan bruges før forventet mens. Så jeg kom til at købe en i går....

Og godt nok er streg nr to lidt utydelig i forhold til. Men den er så tydelig, at der ikke er noget at tage fejl af :-)

Så jeg melder mig på banen med baby på vej, foreløbigt da.... Det er lige med forbehold et par dage endnu ;-)

Og så lige dagens griner... Da jeg iste min mand den, fik han på et tidspunkt hevet hætten af fætteren og spurgte om jeg så havde tisset på filt dimsen. Jeg skyndte mig at sige " luk den!" Men det hørte min mand så som "lugt den!" Så det gjorde han... Vi rullede rundt på sengen af grin :-D

Et lille forsigtigt tillykke fra mig :loveshower

AAAAAALT for sjovt med lugte-pinden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja pada! Det var bare sjovt! H hi

Og mange tak. Jeg håber sådan, at det holder ved. Men det er jo lidt usikkert lige den næste uges tid. Og den næmste måned eller to... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv totalbabyklar.

Det var trist.

Jeg håber I får masser af babystøv i næste cyklus så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, fruschmidt!

Jeg synes også dine opdateringer er helt vildt spændende. Jeg krydser fingre for dig med al den svimmelhed, og mandens fornemmelse. Og i øvrigt krydser jeg fingre for resten af gruppen.

Her er der breaking news...

Jeg skulle nemlig købe plaster i går. Og lige foran pakken med plaster lå der rfsu teste, som kan bruges før forventet mens. Så jeg kom til at købe en i går....

Og godt nok er streg nr to lidt utydelig i forhold til. Men den er så tydelig, at der ikke er noget at tage fejl af :-)

Så jeg melder mig på banen med baby på vej, foreløbigt da.... Det er lige med forbehold et par dage endnu ;-)

Og så lige dagens griner... Da jeg iste min mand den, fik han på et tidspunkt hevet hætten af fætteren og spurgte om jeg så havde tisset på filt dimsen. Jeg skyndte mig at sige " luk den!" Men det hørte min mand så som "lugt den!" Så det gjorde han... Vi rullede rundt på sengen af grin :-D

ROFL.. Der fik du mig til at græde af grin.. ej hvor sjovt fortalte min mand det om din, og han grinede også helt vildt hehe :)

Uuuhh spændende med din test.. :) Tillykke her fra self. bliver den.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som i jo ved skulle jeg have mit mens på søndag, men ser måske ud som om at det ikke kommer .. jeg ved det jo ikke endnu da der kan ske meget på 2 dage men tror måske den er der.. har taget et billede af mine teste som jeg lige ligger herind og den var sgu tydeligere i dag end for 2 dage siden.. min mand ved det fordi han ville have jeg skulle teste inden jeg er væk i weekenden.. men han sagde vi måtte se mandag morgen når jeg tester igen om den er endnu tydeligere og at mens ikke er kommet :D er så spændt har lyst til at købe den der digitale graviditets test fra clear blue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen lille her fra :/ har fået tante rød på besøg :( :(

Held og lykke til jer andre :)

Kæmpe krammer til dig fra mig.. håber den er der i næste måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv Totalbabyklar , surt :-(

jeg har i dag fået meget lidt brunligt i trussen, og meget lidt frisk blod når jeg tørrede mig, dog kun blod fra morgen stunden. Så det er nok min mens, som er på vej - ca. 5 dage før normalt..

Håber stadig på mens udebliver, men tvivler efter i dig. Eller ved I om det er "normalt" at opleve det jeg har gjort i dag hvis man er gravid?

Øv ellers :-(

Men kontaktede min læge i dag, da jeg stixede min urin i går , som viste tydelig spor af protein i urinen, og da jeg sagde det til min læge og at vi prøvede at blive gravide, sagde hun straks , kom og få en blodprøve for at tjekke graviditet.. Men det var før blodetspor kom.. hmm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som i jo ved skulle jeg have mit mens på søndag, men ser måske ud som om at det ikke kommer .. jeg ved det jo ikke endnu da der kan ske meget på 2 dage men tror måske den er der.. har taget et billede af mine teste som jeg lige ligger herind og den var sgu tydeligere i dag end for 2 dage siden.. min mand ved det fordi han ville have jeg skulle teste inden jeg er væk i weekenden.. men han sagde vi måtte se mandag morgen når jeg tester igen om den er endnu tydeligere og at mens ikke er kommet :D er så spændt har lyst til at købe den der digitale graviditets test fra clear blue

Jeg køber altid de der clearblue digitale test fordi de er så nemme at bruge og der står altid not pregnant eller pregnant på dem så man behøver ikke en gang gætte streger. De koster 22 pound tror jeg her ved ik hvad de koster i dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en liste over os der skal teste (og forhåbentlig kommer flere til :)):

FruSchmidt (5. august)

UKbaby (6. august)

Malene uden R

Totalbabyklar (2. august)

stilletten (3./4. august)

Misse23 (4. august)

MrsMe (13. august)

Girl Next Door

Scarlett (27. juli)

CVS (6. august)

Håber ikke jeg har jeg glemt nogen!

:goodluck til alle :glad :glad :glad

Har du ikke glemt mig ? Tester mandag Eller måske imorgen, kan nok ikke vente :badgirl og er kommet til at købe clearblue test he he

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min officielle test søndag morgen.

Jeg kan se streg nummer to, men undrer mig over at den ikke bliver tydeligere med tiden... Bliver faktisk en amule bekymret.

Er der nogen, der ved noget om dette?

post-5548-0-60323900-1375595336_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min officielle test søndag morgen.

Jeg kan se streg nummer to, men undrer mig over at den ikke bliver tydeligere med tiden... Bliver faktisk en amule bekymret.

Er der nogen, der ved noget om dette?

Jeg kan også ane en streg :yay håber for dig den er der, det er jo stadig tidligt, så den sagtens nå at blive mere tydelig. Men har aldrig været gravid, så har ikke helt nogen erfaring med det. Krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test var negativ her til morgen. øv øv - og synes jeg har mens lignende smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skruk80!

Og øv med dig. Jeg håber der snart er gevinst for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER