Nitzen1987

Tumlinge-/babytræf i Givskud zoo

51 indlæg i dette emne

Vi tager hvert fald derned under alle omstændigheder.... Men håber vi bliver mange :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har plan A, B og C klar, så medmindre jeg skal til samtale eller møde (hvilket er usandsynligt) så kommer jeg. Men det bliver uden Mie, hun starter i DP igen efter 3 ugers ferie så jeg vil ikke hive hende ud med det samme igen, det er vist kun MIT behov og det tæller kun en kvart i forhold til Mies :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har plan A, B og C klar, så medmindre jeg skal til samtale eller møde (hvilket er usandsynligt) så kommer jeg. Men det bliver uden Mie, hun starter i DP igen efter 3 ugers ferie så jeg vil ikke hive hende ud med det samme igen, det er vist kun MIT behov og det tæller kun en kvart i forhold til Mies :P

Skønt Maja.... :loveshower

Jeg har også "kun" Marlon med.... Mormor og Morfar har længe snakket om at de godt kunne tænke sig lidt "alenetid" med lillebror... Så det var jo oplagt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica og jeg er også med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en aftale med et par andre BK-piger den dag, så jeg hopper over denne gang, men håber at I får en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica og jeg er også med :loveshower

Skønt!! :loveshower

Jeg har en aftale med et par andre BK-piger den dag, så jeg hopper over denne gang, men håber at I får en god dag :)

Øv altså..... Håber vi ses en anden gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødes vi så bare ved indgangen kl 10?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødes vi så bare ved indgangen kl 10?

Det er 100 år og en madpakke siden jeg har været i givskud så ved ikke hvad der er lettest. Man kører vel ind? kan man parkere udenfor og mødes inden vi kører ind eller skal vi finde en P-plads indenfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, hvorfor åbner de først kl 10?

Men ja, det synes jeg da lyder som en plan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er 100 år og en madpakke siden jeg har været i givskud så ved ikke hvad der er lettest. Man kører vel ind? kan man parkere udenfor og mødes inden vi kører ind eller skal vi finde en P-plads indenfor?

Jeg ANER ikke hvordan der ser ud... har ikke været der siden jeg var barn... og har faktisk kun været der 1 gang :D Men måske andre er klogere?

Æv, hvorfor åbner de først kl 10?

Men ja, det synes jeg da lyder som en plan.

Ja.... det har jeg tænkt MANGE gange denne sommer..... Hvorfor åbner alting først kl 10?? Det er vildt træls når man har tumling som skal sove til middag! Jeg tager barnevogn med, og hvis Marlon så ikke vil sove i den, så må han sove på vej hjem i bilen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der for et par år siden, mener der både er parkering udenfor og indenfor, men det er samme pris, så man kan lige så godt tage bilen med ind, så skal man ikke slæbe så meget så langt/kan have reserve i bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke den dag men har lige været der i ferien. Der er parkering når man har betalt. Der er 3 forskellige p1, p2 og p3. Tror nok også at de kommer i den rækkefølge. Gorillaer er rimeligt langt væk så nogen kører til p3 for at se dem, man kan dog også gå.

Jeg synes at et optimalt at holde på p2 der er stort område med både grill og udendørs spisepladser samt puslemulighed. Det er også der klappegederne er, hvilket var det største hit hos Silje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på en måske indtil videre :)

har en veninde, fra sjælland som jeg ikke har set i lang tid, der måske kommer på besøg den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi aftale p2 så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi aftale p2 så?

Lyder som en plan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med og tror August får en fridag den dag.

Hvis han vil med tager jeg en rund tur i bilen sammen med ham

Hvad med dig MLM, er dig og August stadig med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi springer over i denne omgang :-)

Godt tur til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dig MLM, er dig og August stadig med?

Argh Alma og jeg får SP kl 12.30 og hun bliver sgu altid 100 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig nødsaget til at melde fra imorgen :( hvis jeg skal med skal jeg bruge bilen, hvilket tvinger Anders til at arbejde hjemmefra. han har godt nok sagt ok - men jeg syntes måske selv det er ret unfair at lade mit sociale liv gå ud over hans arbejde! Han ville også være tvunget til at skulle holde tidligere fri i tilfælde at jeg ikke når tilbage inden DP lukker og det tager 30 min at gå ned efter hende.

Syntes det er ved at være lidt svært at retfærdiggøre det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig nødsaget til at melde fra imorgen :( hvis jeg skal med skal jeg bruge bilen, hvilket tvinger Anders til at arbejde hjemmefra. han har godt nok sagt ok - men jeg syntes måske selv det er ret unfair at lade mit sociale liv gå ud over hans arbejde! Han ville også være tvunget til at skulle holde tidligere fri i tilfælde at jeg ikke når tilbage inden DP lukker og det tager 30 min at gå ned efter hende.

Syntes det er ved at være lidt svært at retfærdiggøre det!

Ej, øv Maja :( Havde ellers glædet mig sådan til at se dig! Men jeg kan godt forstå du synes det begynder at blive lidt for rodet.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig nødsaget til at melde fra imorgen :( hvis jeg skal med skal jeg bruge bilen, hvilket tvinger Anders til at arbejde hjemmefra. han har godt nok sagt ok - men jeg syntes måske selv det er ret unfair at lade mit sociale liv gå ud over hans arbejde! Han ville også være tvunget til at skulle holde tidligere fri i tilfælde at jeg ikke når tilbage inden DP lukker og det tager 30 min at gå ned efter hende.

Syntes det er ved at være lidt svært at retfærdiggøre det!

Hvor bor du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bor du henne?

Hov har først set din besked nu. Jeg bor i Tjørring ved Herning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik turen

Jeg vil gerne med hvis i tager afsted en anden gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var kun 2 tilbage... så vi bestemte os for at gøre det en anden gang, hvor flere kan :)

Så kom endelig med ledige datoer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER