Nitzen1987

Er der nogle der har tabt sig ved hjælp af wii???

20 indlæg i dette emne

Mandens og min jule-/fødselsdagsgave til hinanden var en Wii.... :) En gave som vi begge er glade for... Dog er det mest bowling og Wii-party vi har spillet indtil nu... Er der nogle der har tabt sig ved hjælp af forskellige motionsspil til wii'en??? Regner med at købe Zumba-fitness når det udkommer til februar, men ved ikke om jeg kan forvente at virker som træning eller om det mest bare er for sjov...????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er Zumba ikke til Xbox360?? Eller kommer den til flere konsoller??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Zumba ikke til Xbox360?? Eller kommer den til flere konsoller??

Der kommer til wii'en her i starten af februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Zumba ikke til Xbox360?? Eller kommer den til flere konsoller??

Den kommer også til Wii nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mangel på bedre ord: Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mangel på bedre ord: Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja ikke Jubiiiii men Juviiiiiii :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har wii fitness plus.. Ved ikke hvor meget jeg har tabt mig lige ved det - men det har helt sikkert gjort mig i bedre form - plus det har styrket balance og kropsholdning markant (Det kan jeg mærke når jeg går rundt en hel dag.. Har aldrig ondt i fødder og ben - ikke engang efter 7 lektioners undervisning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft lånt et par af min veninder til vores wii og noget må de gi for nøj det kan mærkes når man har trænet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft lånt et par af min veninder til vores wii og noget må de gi for nøj det kan mærkes når man har trænet ;)

Ja det bemærkede jeg også den første gang jeg spillede bowling... Havde ømme muskler på præcis samme måde, som hvis det havde været i virkeligheden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver wii fit en times tid ca. 5 gange om ugen og det, kombineret med kostomlægning har gjort at jeg på 3 mdr har tabt 14 kg. Det var ikke sket med wii alene, men jeg kan mærke, at jeg også et blevet strammet op på en måde jeg ikke ville være blevet med kur alene.

Jeg går og venter på Zumba til wii, så er der lidt mere afveksling. Når det er sagt, så kan jeg kun sige at jeg elsker min wii! Pt. Ville jeg ikke have mulighed for at komme ud af huset for at træne, sådan her kan jeg gøre det mens Josephine sover til formiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kort sagt JA!, især boksning.. Den har givet mig motionen tilbage.. :) Jeg har tabt 17 kg siden august, og det er ved hjælp af WII og kostomlægning.. Nu har jeg lige købt Boardet der til, FIT PLUS BALANCE, og nu skal jeg dælme strammes op... :P

Ps. Wii Zumba er også selvskreven herhjemme.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte mig omkring 20 kg. bla. ved brug af wii og kostomlægning. Synes især grafen i wii fit var motiverende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte Zumba til PS3 igår - gud hvor jeg glæder mig til den kommer så mor her kan smide nogle kilo!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har wii fit boarded og wii active og det er super gode spil :) Med boarded kan man steppe og det er super sjovt :) Jeg har ønsket mig penge til zumbaspillet i fødselsdagsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Let's dance er også gode til at få pulsen op.. Hvis man altså rigtig danser og ikke bare vipper lidt med controlleren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men husk at Wii er lige som alt muligt andet - det virker kun hvis det bliver brugt ;)

Jeg bruger Wii til statistikken. Kan godt lide grafer, sammenligninger, prøve at slå min egen rekord osv. Og så er det dejligt let at gå til uden man behøver gå uden for i regnvejr for at komme et eller andet sted hen (eller brække ben i forsøg på at løbe når der er isglat).

Bare husk at fortælle posten at du spiller Wii når han kommer og du åbner svedende og pustende - ellers ser han så forskrækket ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt en wii-novice...

Hvilke spil bruger i? og hvad er bedst til at få pulsen op?

Pia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået bestilt Zumba fitness til vores Wii :glad....

på homeenter.com til 329 kr.

så nu glæder jeg mig bare til releasedatoen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandens og min jule-/fødselsdagsgave til hinanden var en Wii.... :) En gave som vi begge er glade for... Dog er det mest bowling og Wii-party vi har spillet indtil nu... Er der nogle der har tabt sig ved hjælp af forskellige motionsspil til wii'en??? Regner med at købe Zumba-fitness når det udkommer til februar, men ved ikke om jeg kan forvente at virker som træning eller om det mest bare er for sjov...????

jeg havde slet ikke set din tråd. Men jeg har fitt og fitt plus, og har tabt mig tror det var 5-10 kg via det spil, men der trænede jeg også hver dag i 3 mdr. Men jeg bruger det nu, til at supplere min motion. Jeg har faktisk et wii fit plus til salg til 150 kr, hvis du skulle være interesseret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde slet ikke set din tråd. Men jeg har fitt og fitt plus, og har tabt mig tror det var 5-10 kg via det spil, men der trænede jeg også hver dag i 3 mdr. Men jeg bruger det nu, til at supplere min motion. Jeg har faktisk et wii fit plus til salg til 150 kr, hvis du skulle være interesseret.

Men der skal man vel også have det der board til???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER