Prinsessemor

Har brug for i X fingreupdate i #21

33 indlæg i dette emne

Vi har været ude at kigge på hus i Bering i hasselager og vil så gerne købe det.

Thomas har stadig et hus i Viborg som ikke er solgt, dog lejet ud.

Alligevel har vores bankdame lovet at regne på det og vi skulle gerne få svar på mandag om vi kan få lov at låne pengene til det.

Vil i ikke godt x fingre for vi kan få lov og flytte i hus med lidt mere plads til alt vores yngel ;)

hvis hun siger nej må det være pga. Thomas hus i Viborg og så kan vi ikke flytte de næste 2-3 år da det er lejet ud i den periode, og Ida skal starte skole august 12 så vil gerne flytte inden.

det hus vi gerne vil købe står klart (er ved at blive bygget) 1 september i år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

krydser alt det jeg kan, Hasselager er så hyggelig... Mine forældre bor i Hørning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jo det kan du tro jeg vil krydse fingre for. Hvor kunne det være hyggeligt hvis du kom herud. Og Bering er et skønt sted. De har en lille idrætshal hvor der er børnegymnastik fra 2,5 år og opefter :)

Men vær obs på at det er lidt svært at komme ud om morgenen, hvis man skal dreje til venstre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jo det kan du tro jeg vil krydse fingre for. Hvor kunne det være hyggeligt hvis du kom herud. Og Bering er et skønt sted. De har en lille idrætshal hvor der er børnegymnastik fra 2,5 år og opefter :)

Men vær obs på at det er lidt svært at komme ud om morgenen, hvis man skal dreje til venstre.

Ja kunne det ikke være hyggeligt :) Håber virkelig af hele mit hjerte

og hvor lyder det skønt med den lille idrætshal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser alt det jeg kan, Hasselager er så hyggelig... Mine forældre bor i Hørning

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, håber bankdamen siger ok og det går i orden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xer fingre!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Krydser alt hva der krydses kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser arme, ben, fingre og tæer!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Kryder alt hvad jeg kan for at det flasker sig med huset... Det ville da bare være SKØNT! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også ALT jeg kan :toot :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg vil da og krydse fingre for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kram2 ejendomsmægleren har lige skrevet at den vi allerhelst ville have(de bygger 6 men enderækken var solgt) vist ikke er solgt alligevel så den er stadig til salg weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Håber virkelig... jeg kommer med en update når vi høre fra banken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kram2 ejendomsmægleren har lige skrevet at den vi allerhelst ville have(de bygger 6 men enderækken var solgt) vist ikke er solgt alligevel så den er stadig til salg weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Håber virkelig... jeg kommer med en update når vi høre fra banken

juhuuu det er så godt at høre. Det kan kun betale sig at købe et enderækkehus. Køb aldrig andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig er det dobbelthuse så de hænger sammen to og to, men vi vil helst ha den der ligger allersidst, den ligger klart bedst med i forhold til sol på terasserne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig er det dobbelthuse så de hænger sammen to og to, men vi vil helst ha den der ligger allersidst, den ligger klart bedst med i forhold til sol på terasserne

:) Ja det fandt jeg ud af. Kiggede på billeder og kunne regne ud hvilke det var og der kan I også komme ud den anden vej, så I ikke skal tænke på det med udkørslen ved Beringvejen (husker ikke lige navnet på den) Og de er totalt lækre. Og dejligt med søen dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er nemlig rigtig fine og ser ud til at være et dejligt nærområde, kan godt mærke jeg bliver skuffet hvis vi får nej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er nemlig rigtig fine og ser ud til at være et dejligt nærområde, kan godt mærke jeg bliver skuffet hvis vi får nej :(

Jeg kender det godt, når man er flyttet ind i tankerne. Sådan nåede vi at have det med to huse hvor handlerne gik i stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Yahoooooooooooooo :) vi har fået ja fra banken, på trods af vi har et hus i Viborg (som er lejet ud)

Vi kan nu se frem til at flytte i splinternyt hus i Hasselager 1 september :loveshower min datter kan starte i skole det sted hun skal vokse op i..

jeg er så glad jeg kunne tude :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke hvor er det fedt for jer.....

Og så på denne fantastiske solskinsdag,,,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt... stort stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Yahoooooooooooooo :) vi har fået ja fra banken, på trods af vi har et hus i Viborg (som er lejet ud)

Vi kan nu se frem til at flytte i splinternyt hus i Hasselager 1 september :loveshower min datter kan starte i skole det sted hun skal vokse op i..

jeg er så glad jeg kunne tude :yay

ej hvor fedt for jer, stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER