Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jeg blev ringet op omkring kl 13 i dag, fra en virksomhed hvor jeg har søgt job. De vil gerne have mig til samtale :yay Manden jeg snakkede med, sagde at han ville sende mig info om samtalan på min mail, men jeg har endnu intet modtaget - er det bare mig, der er utålmodig?

Hvis jeg ikke har fået noget inden fredag, ringer jeg, for at høre, om jeg er blevet glemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev ringet op omkring kl 13 i dag, fra en virksomhed hvor jeg har søgt job. De vil gerne have mig til samtale :yay Manden jeg snakkede med, sagde at han ville sende mig info om samtalan på min mail, men jeg har endnu intet modtaget - er det bare mig, der er utålmodig?

Hvis jeg ikke har fået noget inden fredag, ringer jeg, for at høre, om jeg er blevet glemt.

 

:yay Tillykke! Det bliver spændende! 

Jeg ville også ringe fredag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev ringet op omkring kl 13 i dag, fra en virksomhed hvor jeg har søgt job. De vil gerne have mig til samtale :yay Manden jeg snakkede med, sagde at han ville sende mig info om samtalan på min mail, men jeg har endnu intet modtaget - er det bare mig, der er utålmodig?

Hvis jeg ikke har fået noget inden fredag, ringer jeg, for at høre, om jeg er blevet glemt.

Fantastisk! Tillykke! :yay Jeg ville også ringe fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev ringet op omkring kl 13 i dag, fra en virksomhed hvor jeg har søgt job. De vil gerne have mig til samtale :yay Manden jeg snakkede med, sagde at han ville sende mig info om samtalan på min mail, men jeg har endnu intet modtaget - er det bare mig, der er utålmodig?

Hvis jeg ikke har fået noget inden fredag, ringer jeg, for at høre, om jeg er blevet glemt.

Uhh spændende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu... Så fik jeg mailen med info om samtalen på tirsdag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu... Så fik jeg mailen med info om samtalen på tirsdag :yay

Yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide, hvad det er, ens underbevidsthed prøver at fortælle en, når man drømmer at man har fået job - som manager for Linse Kessler? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide, hvad det er, ens underbevidsthed prøver at fortælle en, når man drømmer at man har fået job - som manager for Linse Kessler? :chin:

Det er jo alt sammen sider af dig selv - så du har fået kontrollen/skal tage kontrollen over den side af dig som har de kvaliteter du forbinder med Linse (dulle/power/?). Eller måske du virkerlig ønsker dig et job men føler dine bryster (moderlighed/moderinstinkter) er i vejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom, sidste dag på dagpenge.Nu hedder det arbedsmarkedsydelse.. Det er bare ikke særlig mange penge :( Puha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom, sidste dag på dagpenge.Nu hedder det arbedsmarkedsydelse.. Det er bare ikke særlig mange penge :( Puha...

Øv, håber der snart dukker et job op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo alt sammen sider af dig selv - så du har fået kontrollen/skal tage kontrollen over den side af dig som har de kvaliteter du forbinder med Linse (dulle/power/?). Eller måske du virkerlig ønsker dig et job men føler dine bryster (moderlighed/moderinstinkter) er i vejen?

Hmm godt set :respekt Så skal jeg bare lige lure, hvad det er, jeg forbinder Linse med, men alt det du siger lyder da egentlig meget rigtigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom, sidste dag på dagpenge.Nu hedder det arbedsmarkedsydelse.. Det er bare ikke særlig mange penge :( Puha...

Æv :( Håber du snart får job :kram (Jeg troede faktisk man røg på kontanthjælp efter dagpenge?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm godt set :respekt Så skal jeg bare lige lure, hvad det er, jeg forbinder Linse med, men alt det du siger lyder da egentlig meget rigtigt :D

Tak  :D jmåske jeg sku overveje om jeg sku slå mig ned som drømmetydende brevkasse eller sådan noget  :rolleyes jeg plejer at være rimelig god til det. Det er noget jeg har "lært" af at være ½ år i "drømmegruppe"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D jmåske jeg sku overveje om jeg sku slå mig ned som drømmetydende brevkasse eller sådan noget :rolleyes jeg plejer at være rimelig god til det. Det er noget jeg har "lært" af at være ½ år i "drømmegruppe"

Det kan da godt være, at du skal, det er da ret cool :respekt Jeg troede bare, at min fantasi stak af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da godt være, at du skal, det er da ret cool :respekt Jeg troede bare, at min fantasi stak af :D

Det er heller ikke alt som betyder "noget" - meget kalder man "dagsrester", fx ting fra en film du har set eller en situation du har været i; underbevidstheden når man drømmer er utroligt ukritisk, og i drømme virker de mærkeligste ting jo helt naturligt, det er først når man begynder at vågne at bevidstheden siger "hov, det der kan jo slet ikke lade sig gøre?!" osv. - men hvis det gir mening ifht den situation man står i kan det godt være interessant at prøve at se på betydningen/symbolikken. Det er efter min mening bare en af mange måder at se lidt ind i sig selv på. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke alt som betyder "noget" - meget kalder man "dagsrester", fx ting fra en film du har set eller en situation du har været i; underbevidstheden når man drømmer er utroligt ukritisk, og i drømme virker de mærkeligste ting jo helt naturligt, det er først når man begynder at vågne at bevidstheden siger "hov, det der kan jo slet ikke lade sig gøre?!" osv. - men hvis det gir mening ifht den situation man står i kan det godt være interessant at prøve at se på betydningen/symbolikken. Det er efter min mening bare en af mange måder at se lidt ind i sig selv på.

Helt enig :) Jeg er bare ikke så "øvet" i drømme symbolik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga - hvad med os der drømmer ud i fremtiden? Har vi et "term" ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga - hvad med os der drømmer ud i fremtiden? Har vi et "term" ?

Jeg ved ikke helt hvad du mener - kan du give et eksempel?

 

Drømme om fremtiden handler som regel om ønsker/frygt. Det er ret sjældent at man drømmer noget som så sker, men man kan jo godt have en god forbindelse til de her ubevidste/underbevidste/intuitive sider, som gør man har lettere ved at pejle sig ind på hvad der måske vil ske, hvis man kan sige sådan. Jeg tror ikke rigtig på spådomme, men ja det er nok lidt en trossag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt hvad du mener - kan du give et eksempel?

Drømme om fremtiden handler som regel om ønsker/frygt. Det er ret sjældent at man drømmer noget som så sker, men man kan jo godt have en god forbindelse til de her ubevidste/underbevidste/intuitive sider, som gør man har lettere ved at pejle sig ind på hvad der måske vil ske, hvis man kan sige sådan. Jeg tror ikke rigtig på spådomme, men ja det er nok lidt en trossag.

Efter jeg har mødt J har jeg fået Deja VU oplevelser fra drømme som jeg har drøm ved 8-10 års alderen og også senere..

Forleden dag stod jeg i køkkenet med Logan og tørrede borde af, imens "32" af carpark North kørte i højtalerne. Jeg fik denne Deja VU følelse igen og kom i tanke om en drøm jeg havde lige da jeg mødte J.

En kvinde står i et køkken med en baby på armen og en klud i den anden.

Hun er glad og nynner. Pludseligt slår drømmen over i en western film med 32 mænd der rider ud i horisonten og en af dem siger noget fra sangteksten. Drømmen slår tilbage til kvinden med barnet, som nu ståe og nynner melodien til 32 fra carpark North og jeg vågner..

Der er flere situationer som denne i mine drømme som udspilles i mit liv.

Jeg ser aldrig ansigter. Der er altid sort ved ansigtet, men jeg føler drømmen.

Js og min første kørertur har jeg også drømt om. Blot set udefra. Det samme med Malivas 1. Fødselsdag osv.

Ikke alle drømme er blevet realiseret i virkeligheden - men mange er.

Den drøm med Js og min første kørertur var en tilbagevendende drøm da jeg var.. 8 år gammel mener jeg..

Rimeligt skummelt, men også rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en kæmpe flok sommerfugle i maven, da jeg skal gennemføre mit mini-triathlon i morgen. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en kæmpe flok sommerfugle i maven, da jeg skal gennemføre mit mini-triathlon i morgen. :yay

Sejt! Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæh. Mega-nørde-bedrift: Har formået at gennemføre Super Mario World til super Nintendo på én dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæh. Mega-nørde-bedrift: Har formået at gennemføre Super Mario World til super Nintendo på én dag :lolhit

 

haha.. Man kan fornemme specialet er overstået nu :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha.. Man kan fornemme specialet er overstået nu :lolhit

:whistling

Men imorgen går det hardcore for sig igen :box Så skal der laves oplæg! (Og styres nerver :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, som Dankortet gløder idag :D Har nu 4 pakker på vej :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.