Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jeg er HELT ALENE hjemme :O

 

Det er sjældent det sker og første gang her i huset (godt det er sommer og lyst ;)).

 

Jeg nyder det og vil hygge som i "gamle dage, da jeg boede alene" med bagte kartofler med dressing til aften (en af mine hofretter den gang), film og is/popcorn senere. Kvali-alene-tid, hvor jeg glemmer alle de ting jeg kunne og muligvis burde gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er HELT ALENE hjemme :O

Det er sjældent det sker og første gang her i huset (godt det er sommer og lyst ;)).

Jeg nyder det og vil hygge som i "gamle dage, da jeg boede alene" med bagte kartofler med dressing til aften (en af mine hofretter den gang), film og is/popcorn senere. Kvali-alene-tid, hvor jeg glemmer alle de ting jeg kunne og muligvis burde gøre.

Nyd det! Det er skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er HELT ALENE hjemme :O

Det er sjældent det sker og første gang her i huset (godt det er sommer og lyst ;)).

Jeg nyder det og vil hygge som i "gamle dage, da jeg boede alene" med bagte kartofler med dressing til aften (en af mine hofretter den gang), film og is/popcorn senere. Kvali-alene-tid, hvor jeg glemmer alle de ting jeg kunne og muligvis burde gøre.

Lækkert! God aften ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er HELT ALENE hjemme :O

Det er sjældent det sker og første gang her i huset (godt det er sommer og lyst ;)).

Jeg nyder det og vil hygge som i "gamle dage, da jeg boede alene" med bagte kartofler med dressing til aften (en af mine hofretter den gang), film og is/popcorn senere. Kvali-alene-tid, hvor jeg glemmer alle de ting jeg kunne og muligvis burde gøre.

Åh jeg er maks misundelig.

Nyd det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyd det! Det er skønt :)

 

Jep, det er det!

Jeg nyder :)

 

Lækkert! God aften ^_^

 

Tak, søde :kiss

 

Åh jeg er maks misundelig.

Nyd det ;)

 

Det forstår jeg godt - det sker også sjældent for dig, antager jeg?

 

Tak - jeg nyder (selv om jeg er ved at være godt træt og overvejer at gå i seng).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt - det sker også sjældent for dig, antager jeg?

Tak - jeg nyder (selv om jeg er ved at være godt træt og overvejer at gå i seng).

Det sker aldrig. Jo når ungerne er afsted om dagen, så er jeg alene. Jeg har dog haft den ene hjemme næsten konstant, så glæder mig til skolestart til september :)

Men bare at kunne lukke verden ude en aften, det er længe siden og der går nok længe før jeg kommer til det.

Jeg savner det, jeg savner bare at kunne slappe af og ikke kigge på uret hvornår man skal hente.

Så jeg ser frem til når ungerne engang skal overnatte ude hos kammerater og manden er på forretnings rejse og at det selvfølgelig falder på samme dag ;) man har vel lov at drømme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker aldrig. Jo når ungerne er afsted om dagen, så er jeg alene. Jeg har dog haft den ene hjemme næsten konstant, så glæder mig til skolestart til september :)

Men bare at kunne lukke verden ude en aften, det er længe siden og der går nok længe før jeg kommer til det.

Jeg savner det, jeg savner bare at kunne slappe af og ikke kigge på uret hvornår man skal hente.

Så jeg ser frem til når ungerne engang skal overnatte ude hos kammerater og manden er på forretnings rejse og at det selvfølgelig falder på samme dag ;) man har vel lov at drømme :)

 

Det er præcis det med ikke at skulle kigge på uret, jeg nyder i aften. Tanken om, at der ikke er en lille trold, der kunne finde på at vågne, ingen at lytte efter eller tage hensyn til.

 

:kram til dig - det er ok at savne det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er lige nu otte (8!!!) stillinger opslået.. En af dem har bare af at give et job, altså!!

Jeg er nu officielt den eneste på holdet, der endnu ikke har fået arbejde! :(

:kram2 og :goodluck !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er HELT ALENE hjemme :O

Det er sjældent det sker og første gang her i huset (godt det er sommer og lyst ;)).

Jeg nyder det og vil hygge som i "gamle dage, da jeg boede alene" med bagte kartofler med dressing til aften (en af mine hofretter den gang), film og is/popcorn senere. Kvali-alene-tid, hvor jeg glemmer alle de ting jeg kunne og muligvis burde gøre.

Skønt!

Hofretter - hvor sjovt ;) hvor kommer du fra? Den eneste jeg kender der bruger det udtryk er min mormor, og hun er rigtig jyde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter moden overvejelse (= 1 år, ca), tog jeg i dag springet hos frisøren og fik klippet pandehår! :o

Jeg var ret bekymret undervejs, men tror faktisk godt jeg kunne blive glad for det :unsure wg6jRFr.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det klæder dig rigtig godt Susanne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da super godt ud Susanne! :super Når jeg ser det, kan jeg slet ikke forestille mig, at du ikke skulle have pandehår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da super godt ud Susanne! :super Når jeg ser det, kan jeg slet ikke forestille mig, at du ikke skulle have pandehår :D

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter moden overvejelse (= 1 år, ca), tog jeg i dag springet hos frisøren og fik klippet pandehår! :o

Jeg var ret bekymret undervejs, men tror faktisk godt jeg kunne blive glad for det :unsure wg6jRFr.jpeg

Det ser rigtig godt ud til dig :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde! :kiss

Jeg bliver stadig overrasket, når jeg ser mig i spejlet og skal lige vænne mig til at have det hår hængende :rolleyes

Og Anna har kigget mærkeligt på mig af flere omgange og sagt:"det ser helt anderledes ud, mor" og hun tog pandehåret og holdt det væk og sagde:"så, nu ligner du mor" :D

Men jeg er glad for det!

Jeg så sådan her ud lige inden jeg tog afsted ;)knO1psv.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde! :kiss

Jeg bliver stadig overrasket, når jeg ser mig i spejlet og skal lige vænne mig til at have det hår hængende :rolleyes

Og Anna har kigget mærkeligt på mig af flere omgange og sagt:"det ser helt anderledes ud, mor" og hun tog pandehåret og holdt det væk og sagde:"så, nu ligner du mor" :D

Men jeg er glad for det!

Jeg så sådan her ud lige inden jeg tog afsted ;)knO1psv.jpeg

Der er du OGSÅ pæn, men jeg synes pandehåret er super til dig :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde! :kiss

Jeg bliver stadig overrasket, når jeg ser mig i spejlet og skal lige vænne mig til at have det hår hængende :rolleyes

Og Anna har kigget mærkeligt på mig af flere omgange og sagt:"det ser helt anderledes ud, mor" og hun tog pandehåret og holdt det væk og sagde:"så, nu ligner du mor" :D

Men jeg er glad for det!

Jeg så sådan her ud lige inden jeg tog afsted ;)knO1psv.jpeg

Det er pænt til dig med pandehår :)

Anna skal nok vænne sig til det, hun er sød til at sætte ord på.

Jeg glemmer aldrig da Dicte var 8 måneder, der var jeg til frisør og få min før graviditets frisure tilbage, hvilket var pandehår og en mørkere farve. Dicte blev SÅ bange da jeg kom hjem, og skreg og skreg, og ville kun være hos far. Det var vist også første gang hun kom i seng uden at blive ammet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er fint med pandehår, Susanne :) Men jeg er jo selvfølgelig heller ikke vant til at se dig uden. Jeg husker tydeligt, da jeg var omkring 6 år og min far fjernede sit skæg lige pludselig. Min første reaktion var "tag det på igen, far". For sådan havde min far aldrig set ud :D Men du kan SAGTENS have pandehår, og Anna skal nok vænne sig til det, som Caddie også siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe åh det med børn og når forældre ændrer udseende :D Min mor havde sådan nogle meget store og meget runde briller, da jeg var helt lille. Og så en dag fik hun nogle små fikse og mere "skarpe" briller. Og jeg kan bare huske, at jeg syntes at hun så OND ud :lol Men jeg vænnede mig da til dem, og selvfølgelig vænner Anna sig også til dit pandehår, Susanne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer alvorligt at lave en "vil gerne være gravid"/"vil gerne starte pb"-tråd. Sådan bare lige for at have et sted at samle afløb for diverse frustrationer OG for at minde mig om de dage, hvor ønsket om at starte pb faktisk ikke fylder. Er godt nok kulret i dag :prik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lakeret negle for første gang i 3 år :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilleprinsessen >> BILLEDE! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer alvorligt at lave en "vil gerne være gravid"/"vil gerne starte pb"-tråd. Sådan bare lige for at have et sted at samle afløb for diverse frustrationer OG for at minde mig om de dage, hvor ønsket om at starte pb faktisk ikke fylder. Er godt nok kulret i dag :prik :rolleyes

Kan du så komme i gang :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i skole i Køge i morgen. På handelsskolen... Og mit klasselokale hedder mellem Ø 102... Øh det blir skægt at finde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner virkelig en helt tæt og nær veninde, som man kunne stole på, og som gav et kram og en sætning som "det skal nok gå alt sammen, jeg er med dig hele vejen"

Tror jeg skal starte med at kigge indad og se på hvorfor jeg aldrig tillader nogen at komme helt tæt på..

Bum bum...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.