Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Syntes godt nok natten har været strid! Mareridt på mareridt :( ligament smerter og 10.000 opvågninger - jeg er så træt!

Morgenen er en af de knap så gode, en lille knude i maven! GLÆDER mig til at have ferie om knap 3 uger, kun 13 arbejdsdage tilbage, i næste uge har jeg en omsorgsdag og ugen efter er en ferie uge så det skal råhygges med børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det eksamens dag. Puha, hader det!

Pøj pøj, det skal nok gå. Husk de dybe vejrtrækninger, så du får ro på "systemet"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det eksamens dag. Puha, hader det!

:goodluck Jeg hepper på dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det eksamens dag. Puha, hader det!

Hep hep! Det bliver superfedt når det er ovre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og held og lykker.

Det gik MEGA godt, de sagde de synes jeg skulle sende min artikel ind til Samvirke fordi den var så god! Fedt ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og held og lykker.

Det gik MEGA godt, de sagde de synes jeg skulle sende min artikel ind til Samvirke fordi den var så god! Fedt ikke?

:respekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og held og lykker.

Det gik MEGA godt, de sagde de synes jeg skulle sende min artikel ind til Samvirke fordi den var så god! Fedt ikke?

Du er så sej!!! :yay :wee :glad :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og held og lykker.

Det gik MEGA godt, de sagde de synes jeg skulle sende min artikel ind til Samvirke fordi den var så god! Fedt ikke?

MEGASEJT!! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og held og lykker.

Det gik MEGA godt, de sagde de synes jeg skulle sende min artikel ind til Samvirke fordi den var så god! Fedt ikke?

Du er så awesome!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kærestes søster skulle få besked på moderkagebiopsi i dag.. Hun lovede at ringe men vi har intet hørt.. :( kom sp med godt svar!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og held og lykker.

Det gik MEGA godt, de sagde de synes jeg skulle sende min artikel ind til Samvirke fordi den var så god! Fedt ikke?

Du er bare så sej!!! :glad tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stadigvæk intet hørt :( bliver helt nervøs...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stadigvæk intet hørt :( bliver helt nervøs...!

Øv hvor ubehageligt! :( Håber at hun bare er gået shopamok efter et godt svar.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ligner hende bare ikke rigtig - hende og min kæreste ringer normalt sammen 2-3 gange om dagen, og deler ALT! :( min kæreste har forsøgt at ringe, men hun svarer ikke...

Så er meget nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min farmor ringede i dag.. For at fortælle de ikke kommer til min søsters bryllup. (Jeg er den danske toastmaster).. Min søster vidste det godt, de er næsten 80 og så er det en lang rejse til Holland..

Men så fortalte min farmor at hun bar blevet syg :( og at hun faktisk ikke må rejse ud af landet.. Ja, faktisk var hun "så syg", så lægerne ikke mente det var forsvarligt at hun opholdt sig i trafikken alene.. :( hun har haft 3 hjerneblødninger på 3 dage, og de er nu bange for hun er dement.. Sidste gang jeg talte med hende, grinte jeg af hun på 3 dage ringede to gange og sagde tak for samme brev - men nu kan jeg jo måske godt se hvad der er i gang :( hun fortalte også alt 4-5 gange.

Hun fortalte at hun tænkte på Camille hver dag.. Der blev jeg glad for.. "Heldigvis", er min farmor og farfar gamle, og de har holdt sig friske til nu!! Så med 3 hjerneblødninger og sukkersyge, er det vel mildt at hun kun har problemet med hukommelsen....

Min mormor er 86 år og har også lige haft en hjerneblødning. Hun har også problemer med hukommelsen og ser ting, der ikke er der. Det er virkelig ikke rart :( Jeg håber sådan at hun bliver sig selv igen :unsure

Kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ligner hende bare ikke rigtig - hende og min kæreste ringer normalt sammen 2-3 gange om dagen, og deler ALT! :( min kæreste har forsøgt at ringe, men hun svarer ikke...

Så er meget nervøs!

Har I stadig ikke hørt noget? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :kram2 og :kiss

Tænk hvis jeg rent faktisk kunne få bragt min artiklel i Samvirke, det kunne virkelig være fedt. Jeg drøøøømmer søde drømme om at se mit navn på skrift. Haha, jeg er tosset :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :kram2 og :kiss

Tænk hvis jeg rent faktisk kunne få bragt min artiklel i Samvirke, det kunne virkelig være fedt. Jeg drøøøømmer søde drømme om at se mit navn på skrift. Haha, jeg er tosset :lol

Men dejlig :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hørt noget! Tallet var 1-31, og babymusen var sund og rask! De får de sidste svar om 14 dage, men de burde også bare vise en sund og rask baby...

Hun havde først fået besked kl 15.30! Også "glemte" min kæreste at fortælle det til mig...!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hørt noget! Tallet var 1-31, og babymusen var sund og rask! De får de sidste svar om 14 dage, men de burde også bare vise en sund og rask baby...

Hun havde først fået besked kl 15.30! Også "glemte" min kæreste at fortælle det til mig...!!!!

Dejligt der var godt nyt :) Vi fik besked på, at de ringer i løbet af torsdagen, højest sandsynligt om eftermiddagen. Tror lige de skal have overstået deres akutte patienter, før de bruger tid på svar.

Som jeg forstod det, så tjekker de som udgangspunkt de 3 "farlige" kromosomer; 13,18 og 21, de danner basis for det foreløbige svar. Derefter tager de alle kromosomer og gennemgår også kommer svaret efter 21 dage (det passer med der er gået en 7 dages tid, når de skal vente 14 dage nu).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver på at tage mig sammen til at stå op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobsamtale om 12 min :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobsamtale om 12 min :o :glad

Pøj pøj, krydser xxxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobsamtale om 12 min :o :glad

Uhh spændende.. Krydser fingre!!,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det gik ret godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.