Prinsessemor

Er det bare mig?

17 indlæg i dette emne

Jeg har efter vi har fået Alma mere eller mindre mistet lysten til sex, dvs. jeg har egentlig lyst nogen gange men mest om dagen/morgenen og der er det ligesom ikke liiige til at komme til for børn ;)

jeg syntes bare at når kl bliver 22 efter man har spist, badet, puttet , pakket tasker og smurt madpakker og man går i seng, tager jeg mig selv i at tænke "åh gud bare jeg kan få lov at sove, jeg skal snart op igen"

Vi har snakket lidt om det herhjemme for kæresten har altid lyst til mig men i hans perfekte verden ville han gerne at vi havde sex ca 3 gange om ugen i min perfekte verden max 1.Som han siger får han følelsen af at være elsket når JEG har lyst til HAM, og han tænder på mig hele tiden så han kan ikke forstå det ikke er omvendt.

Og dog, for jeg vil jo gerne tilbage til dengang hvor jeg havde lysten hele tiden og igen, men det er somom den er blevet kvalt i børn og søvnmangel.

jeg ELSKER min kæreste og han er super dejlig, sexet og alt det der..

Han hjælper til herhjemme alt det han kan og er en vidunderlig kæreste og far så det er ikke HAM der er noget galt med.

Nogen der har prøvet det samme i deres forhold?

Evt. fundet en vej ud af problemet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det faktisk præcist som dig og vi "arbejder" med sagerne... ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvede at tvinge (uden du siger det til ham) dig selv til at gøre det selvom du har det sådan.. Jeg synes efter et par gange "tvungen" i samme uge at man simpelthen får lysten..

Men kender det alt for godt.. jeg går gerne i seng 1-2 timer før manden, så her er det kun weekend..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men det er jo dejligt når man først kommer igang, men jeg gad virkelig godt jeg kunne få mig selv til at tage initiativet lidt oftere istedet for at tænke "okay så, så gør vi det" :( vil gerne have min sexlyst tilbage igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke børn, men her oplever vi det faktisk også.. En hektisk hverdag, hvor jeg arbejder mellem 40 og 50 timer, og manden arbejder forskudt fra mig - så når vi endelig er i sengen om aften - på samme tid(Det sker max 3 gange i ugen!!!) så har jeg egentlig lyst til at tale, og lige sige "hvordan går det hos dig"... <_<

Jeg ser MEGET frem til at jeg ikke skal arbejde så meget i fremtiden :) Fra midt februar har jeg kun et arbejde igen og det er på 37 timer.. Det bliver helt underligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gode muligheder har I for at få børnene passet? :) Jeg tror "bare" (og med "bare" er jeg HELT klar over at det er lettere sagt end gjort! Men jeg mener samtidig at I kan gøre det!) at du/I skal ind i rytmen igen. Og hvis I har mulighed for at få passet børnene en dag, så kickstart den nye rytme med at overraske manden. Lad være med at fortælle ham at børnene bliver passet, men lad ham komme hjem til en god middag, en nyredt seng med stearinlys og blid musik, og dig i flot nyt undertøj. Lav evt. en "rede" på stuegulvet istedet for at bruge sengen - så er der mindre sandsynlighed for at du har mest lyst til at lægge dig til at sove. ;) Det kan sikkert lyde helt uoverskueligt midt i en uge, hvor der ellers er madpakker, osv. men jeg tror det er "godt givet ud" hvis du kan tage dig i nakken, og få det gjort. Dels fordi din mand vil elske at du tager initiativ til sex, og dels fordi jeg tror at de fleste kvinder (måske også mænd?) har mere lyst til sex, hvis den sidste gang, man havde sex var helt fantastisk. Måske kan du endda få børnene passet fra morgenen af, så der er tid til en middagslur inden du går igang med at dulle dig op? :)

Hvis I har en lørdag aften, hvor du føler dig supersmuk og sexet (og ikke er "babymindet") så tror jeg at den følelse vil hænge ved... Og hvis du så ellers tager Sandies gode råd om liiiiige at skubbe lidt på, selvom du ikke ligefrem føler at du ville dø, hvis I ikke havde sex - så tror jeg at I kan få en god rytme igang. Måske kunne I holde det ved lige, ved at aftale en fast aften + prøve at få ét spontant put ind hver uge. Så har I også et slags "kompromis" mellem en gang om ugen og tre. :)

- OG: Du er ikke SPOR alene. Vi har ikke børn endnu, men har haft lignende perioder. Og det er mit indtryk at maaaaaaaaaaaange har været i samme sted! :kram

(Ps. Jeg ved ikke om det kan være en hjælp, men jeg så lige idag at Tidens Kvinder har en artikel om at få lysten tilbage. :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lidt inde i samme situation i øjeblikket. Vi har ikke børn endnu, men en på vej. Der sker så meget i øjeblikket at jeg bare er træt hele tiden og har så mange andre tanker at jeg overhovedet ikke kan overskue sex i øjeblikket. Det er begyndt at påvirke vores forhold rimelig meget så jeg overvejer også at "give efter" for at komme i gang igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You are not alone

Men det er jo i perioder og lige nu er i bare inde i tørken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også her. Og jeg arbejeder meget på, at det skal blive bedre. Jeg har en fantastisk mand, som ikke lader sig gå på af det.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You are not alone

Men det er jo i perioder og lige nu er i bare inde i tørken

Her er godt nok også tørke :blush

Det lader til du ikke er alene Line ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er godt nok også tørke :blush

Det lader til du ikke er alene Line ;)

Det er da utrolig med alt det smeltevand som de siger i nyhederne at der er meget af i DK for tiden :lolhit :lolhit

Dårlig humor, sorry til trådstarter det er ikke for at gøre grin med dit problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gi dig et kram

:kram :kram :kram

Kender ikke problemet for her er det manden der mangler lyst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da utrolig med alt det smeltevand som de siger i nyhederne at der er meget af i DK for tiden :lolhit :lolhit

Dårlig humor, sorry til trådstarter det er ikke for at gøre grin med dit problem

[/quo:lolhit helt iorden , er jo som sådan heller ikke krise herhjemme, vil bare også gerne være den der har lyst og som tager initiativet igen istedet for at håbe man kan få lov at sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gi dig et kram

:kram :kram :kram

Kender ikke problemet for her er det manden der mangler lyst

Tak for kram , du får lige et tilbage fordi i jo så også har problemet bare omvendt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram , du får lige et tilbage fordi i jo så også har problemet bare omvendt :kram

Tak hvor er du sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gi dig et kram

:kram :kram :kram

Kender ikke problemet for her er det manden der mangler lyst

Det er også derfor er der EKSTREM tørke her ( trods alt smeltevandet Marie :lol :lol )- her er der nemlig ingen der gider :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tiden er det mig der ikke gider.. men vi har aller perioder.. nogle hvor der ikke er ham og nogle perioder hvor det er os begge... eller tit perioder hvor hvis jeg gider gider han ikke om omvendt...

Gad også virkelig godt at bare have lysten.. jeg satser på den kommer tilbage her ved vægttab.. kan da mærke det bliver mere og mere igen.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER