louisezz

Mave billede tråd

65 indlæg i dette emne

Stort tillykke - også med den flotte mave :-)

Tillykke, Annika!

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt billeder fra i dag (32+3), taget af søde Brineh (SJ fotografering) :)

GPNdHE1.jpg

edAwq2D.jpg

XjmdlTu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin, og hvor er det gode billeder! Tillykke med dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle lækre billeder louisef! Hold da op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak hvor er I søde!! :) er også rigtig glad for billederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk hvis jeg bare kunne sætte billede ind fra mobilos. Har sådan et fint mave billede jeg gerne vil vise frem, men syntes det er mega besværligt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk hvis jeg bare kunne sætte billede ind fra mobilos. Har sådan et fint mave billede jeg gerne vil vise frem, men syntes det er mega besværligt ;-)

Jeg bruger app'en imgur, så er det rigtig nemt :) så skal man bare bruge linket BBcode og kopiere det direkte ind i besvarelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9XNDXDZ.jpg

Tadaaaaa :-) lille mor og askebæger..,

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9XNDXDZ.jpg

Tadaaaaa :-) lille mor og askebæger..,

Tak for hjælpen

Sikke et skønt billede med en flot mave! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nyt billede af tvillingemaven - her er jeg 30+5. Se bort fra manglen på 'gøren-mig-pæn', energiniveauet er altså på minimum, så på en dag som i dag, hvor jeg har været hjemme, er det altså ikke top prioritet ;)

post-4830-0-14388100-1381169789_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nyt billede af tvillingemaven - her er jeg 30+5. Se bort fra manglen på 'gøren-mig-pæn', energiniveauet er altså på minimum, så på en dag som i dag, hvor jeg har været hjemme, er det altså ikke top prioritet ;)

Annika, din snyder! Jeg går og venter på, der kommer noget i December terminen. Men jeg fandt dig alligevel! Ha! :P

Hvor er du bare så fin :7himmel Kææææmpe mave! Hihi.. Man kan helt klart godt se, at der ligger flere derinde :larm

Den må være tung, den mave :kiss Men du klarer det så flot... Og energiniveauet i bund? Du ser super godt ud! Virkelig! Tror bestemt ikke, jeg kan se så pæn ud, når jeg render rundt herhjemme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annika, din snyder! Jeg går og venter på, der kommer noget i December terminen. Men jeg fandt dig alligevel! Ha! :P

Hvor er du bare så fin :7himmel Kææææmpe mave! Hihi.. Man kan helt klart godt se, at der ligger flere derinde :larm

Den må være tung, den mave :kiss Men du klarer det så flot... Og energiniveauet i bund? Du ser super godt ud! Virkelig! Tror bestemt ikke, jeg kan se så pæn ud, når jeg render rundt herhjemme :rolleyes

Tak! Jo den er frygtelig tung efterhånden. Kan knap rejse mig uden lige at holde et par pauser, haha ;) Jeg ligner vildt meget en strandet hval, når jeg skal rejse mig efter at have ligget på sofaen. Men holder mig stadig på mine plus 4,5 kg, så jeg er ret stolt af mig selv :)

(Ville egentlig have lagt et billede i december også, men nu fandt du det her, så jeg 'nøjes').

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nyt billede af tvillingemaven - her er jeg 30+5. Se bort fra manglen på 'gøren-mig-pæn', energiniveauet er altså på minimum, så på en dag som i dag, hvor jeg har været hjemme, er det altså ikke top prioritet ;)

Hvor er du flot!!! Super mave, der sidder lige hvor den skal! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Jo den er frygtelig tung efterhånden. Kan knap rejse mig uden lige at holde et par pauser, haha ;) Jeg ligner vildt meget en strandet hval, når jeg skal rejse mig efter at have ligget på sofaen. Men holder mig stadig på mine plus 4,5 kg, så jeg er ret stolt af mig selv :)

(Ville egentlig have lagt et billede i december også, men nu fandt du det her, så jeg 'nøjes').

Du skal være stolt af dig selv!!! Du ser super slank ud, bortset fra mave og bryster ;) Så alt er jo som det skal være! Og der er ikke og bliver ikke noget strandet hval over dig!

Jeg er på plus 13 kg.. Hurra for det. Haha

Det er så i orden. Det vigtigste var, at jeg fik lov at se "jer" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du flot!!! Super mave, der sidder lige hvor den skal! :)

Mange tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være stolt af dig selv!!! Du ser super slank ud, bortset fra mave og bryster ;) Så alt er jo som det skal være! Og der er ikke og bliver ikke noget strandet hval over dig!

Jeg er på plus 13 kg.. Hurra for det. Haha

Det er så i orden. Det vigtigste var, at jeg fik lov at se "jer" :)

Ja mine bryster er virkelig blevet enorme, synes jeg. Kan snart ikke være i de bh'er jeg har købt under graviditeten, men jeg gider ikke til at købe nye ;)

Mange tak for roserne! Er også bare så glad for maven, selvom jeg nu også glæder mig til, de to kommer ud i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og maven 37+0 :)

ORUgnUz.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og maven 37+0 :)

ORUgnUz.jpg

Hvor er den bare fin! Og tænk at du nu er indenfor normal fødselsperiode  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fin! Og tænk at du nu er indenfor normal fødselsperiode :loveshower

Tak!! :) ja det er helt vildt :) nu skal vi bare 'over' D's eksamen torsdag, så må hun gerne komme :)

Er godt nok begyndt at gøre mig mange tanker om hvornår, og hvordan det starter og forløber, og hvor lang tid osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! :) ja det er helt vildt :) nu skal vi bare 'over' D's eksamen torsdag, så må hun gerne komme :)

Er godt nok begyndt at gøre mig mange tanker om hvornår, og hvordan det starter og forløber, og hvor lang tid osv.

Det kan jeg godt forstå, savner helt spændingen haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt dårlig spejl-billed ;) men mave i dag 39+0, nu kun 1 uge til termin! :)

EuPU3eG.jpg

Kommer i andre ikke med nogle nye november-mavebilleder! Nu er det jo snart! (Meget snart, tak! ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et billede af maven fra i dag 40+4

post-6544-0-12222000-1383603501_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det er en fin og eksplosiv mave :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har bare sådan nogle fine maver, der sidder lige hvor de skal :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER