Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vi kommer et skridt nærmere til vores hemmelighed! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi kommer et skridt nærmere til vores hemmelighed! :D

:prik SIG DET!!! :kram2 :kiss Pleeaaase!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig god dag

- sove længe

- en tur ude at shoppe tøj

- besøg af Nina i eftermiddag, som kom med kage :sandie Og jeg kan nu binde min strækvikle :yay

Det er sq ligefør jeg kan sige til manden at vi godt kan spise hos svigerne imorgen, når Marius skal hentes, for der er bare fyldt op på pluskontoen idag :)

Dejligt at læse Anita :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået løbet i dag lige efter arbejde fordi min mor hentede pigerne :glad

Jeg har klaret to dage uden sukker i form af slik, kage, sodavand og lign, udover de 4 tsk sukker i alt jeg har fået i min kaffe :glad

Nu skal det bare holdes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig god dag

- sove længe

- en tur ude at shoppe tøj

- besøg af Nina i eftermiddag, som kom med kage :sandie Og jeg kan nu binde min strækvikle :yay

Det er sq ligefør jeg kan sige til manden at vi godt kan spise hos svigerne imorgen, når Marius skal hentes, for der er bare fyldt op på pluskontoen idag :)

Hvor fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået løbet i dag lige efter arbejde fordi min mor hentede pigerne :glad

Jeg har klaret to dage uden sukker i form af slik, kage, sodavand og lign, udover de 4 tsk sukker i alt jeg har fået i min kaffe :glad

Nu skal det bare holdes ;)

Sejt :yay

Hvor langt løber du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :yay

Hvor langt løber du?

Tak :D Det blev 5,5 km :) ramte ind i et par regnbyger og løb uden at have planlagt en rute først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D Det blev 5,5 km :) ramte ind i et par regnbyger og løb uden at have planlagt en rute først :)

Det er også sejt nok lige efter arbejde og uden planlagt rute :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik SIG DET!!! :kram2 :kiss Pleeaaase!!!!!

Der er ikke noget jeg hellere vil, men så ville overraskelsen jo være ødelagt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At begge børn eeeeeendelig sover, køkkenet er hurtigt ordnet (for det eneste manden kunne efter at have sagt godnat til en lysvågen E, er at snakke i telefon og ikke rydde op <_<). Jeg har lavet en kande te, en skål nødder og fundet en bog :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde og grine med B og blive lidt rørt over en änglamark reklame, fordi vi hurtigt kunne blive enige om, at alt det den viste (stort barn, det fylder hele sengen, baby der gylper, forældre der sover fra eb romantisk film osv.), kender vi SÅ godt. Sidder lige og bliver en lille smule lykkelig over mit kaotiske perfekte liv :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde og grine med B og blive lidt rørt over en änglamark reklame, fordi vi hurtigt kunne blive enige om, at alt det den viste (stort barn, det fylder hele sengen, baby der gylper, forældre der sover fra eb romantisk film osv.), kender vi SÅ godt. Sidder lige og bliver en lille smule lykkelig over mit kaotiske perfekte liv :kuller

Det er nu også nogle rigtig fine reklamer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi nu har fundet ud af at bruge viklen :glad Så jeg har fået vasket flasker med en sovende dreng i viklen :glad Han er godt nok noget lettere der en at bære på ham hele tiden. Kunne dog godt bruge 10 cm ekstra på armene når han sidder der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dejlig dag med min fantastiske familie :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi nu har fundet ud af at bruge viklen :glad Så jeg har fået vasket flasker med en sovende dreng i viklen :glad Han er godt nok noget lettere der en at bære på ham hele tiden. Kunne dog godt bruge 10 cm ekstra på armene når han sidder der :D

Det er så hyggeligt at have dem i viklen og man lærer lynhurtigt at lave tingene med siden til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det blev en god dag i dag, det havde jeg også brug for oven på en dum dag i går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sushi og miniruller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mest fantastiske skovtur med mine 2. Jeg vågnede og havde det rigtig godt så vi blev enige om en familie hygge tur. Da vi så ikke rigtig gider de der kommercielle forlystelser i højsæson så kom jeg i tanke om at jeg havde hørt om en "kunst sti" engang så en hurtig Google, madpakker og en køretur senere endte vi i en fantastisk skov fyldt med kunstværker, dyreliv, sommer dufte, skov lyde, ro og :7himmel

Det tog os 2 timer at gå de 2,5 km for vi skulle jo se og prøve og undersøge og det var bare en så helt igennem fantastisk oplevelse for os alle 3 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mest fantastiske skovtur med mine 2. Jeg vågnede og havde det rigtig godt så vi blev enige om en familie hygge tur. Da vi så ikke rigtig gider de der kommercielle forlystelser i højsæson så kom jeg i tanke om at jeg havde hørt om en "kunst sti" engang så en hurtig Google, madpakker og en køretur senere endte vi i en fantastisk skov fyldt med kunstværker, dyreliv, sommer dufte, skov lyde, ro og :7himmel

Det tog os 2 timer at gå de 2,5 km for vi skulle jo se og prøve og undersøge og det var bare en så helt igennem fantastisk oplevelse for os alle 3 :7himmel

Ej hvor er den sti henne? Det lyder jo vildt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den sti henne? Det lyder jo vildt spændende :)

Ude omkring Skarrild - det hedder "Skovsnoen artspace" jeg har lagt billeder på facebook du kan se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ude omkring Skarrild - det hedder "Skovsnoen artspace" jeg har lagt billeder på facebook du kan se.

Så godt billederne :)

Tak for info. Det må jeg lige tjekke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få afmeldt notifikationer på brokketråden - glæder mig til ikke at tømme mailboks x 100 om dagen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få afmeldt notifikationer på brokketråden - glæder mig til ikke at tømme mailboks x 100 om dagen :P

Min gik også helt amok igår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gik også helt amok igår :D

:D jeg blev da helt bekymret over alle de mails :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få afmeldt notifikationer på brokketråden - glæder mig til ikke at tømme mailboks x 100 om dagen :P

Ja det burde være 'hvad gør dig glad' tråden der blev opdateret så ofte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.