Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At se min smukke lillesøster blive student :) (ja, jeg skulle lige kæmpe et splitsekund for ikke at flæbe :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At se min smukke lillesøster blive student :) (ja, jeg skulle lige kæmpe et splitsekund for ikke at flæbe :rolleyes)

Tillykke med hende :glad

Jeg så billedetpå Facebook og sikke hun ligner dig. Smukke begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :glad

Jeg så billedetpå Facebook og sikke hun ligner dig. Smukke begge to :)

Hvor er du sød ;) Jeg synes nu ikke rigtig vi ligner hinanden. Vi har ikke samme far og det er sjældent nogen siger vi ligner hinanden - især udelukkende ud fra et billede. Men jeg synes Nicoline er irriterende smuk (og fotogen, i modsætning til undertegnede!), så jeg suger det til mig og siger tak :P :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den opbakning, der altid er at finde på Bk... Priceless! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød ;) Jeg synes nu ikke rigtig vi ligner hinanden. Vi har ikke samme far og det er sjældent nogen siger vi ligner hinanden - især udelukkende ud fra et billede. Men jeg synes Nicoline er irriterende smuk (og fotogen, i modsætning til undertegnede!), så jeg suger det til mig og siger tak :P :kiss

Ej seriøst det synes jeg! Lige da jeg så det tænkte jeg med det samme, ej hun ligner da Susanne!

What? Du er mega smuk :Blush du ser så skøn ud! Bare se på din smukke datter, så ved du hvad jeg mener :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød ;) Jeg synes nu ikke rigtig vi ligner hinanden. Vi har ikke samme far og det er sjældent nogen siger vi ligner hinanden - især udelukkende ud fra et billede. Men jeg synes Nicoline er irriterende smuk (og fotogen, i modsætning til undertegnede!), så jeg suger det til mig og siger tak :P :kiss

Det er sjovt, jeg syntes også at i lignede hinanden! Så det kan godt være at hun er irriterende smuk, men det må du jo også være så! Haha! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestod med 10 og er nu... Hvad siger man, uddannet? Kontorassistent med speciale i administration ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestod med 10 og er nu... Hvad siger man, uddannet? Kontorassistent med speciale i administration ?

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestod med 10 og er nu... Hvad siger man, uddannet? Kontorassistent med speciale i administration ?

Tillykke med uddannelsen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestod med 10 og er nu... Hvad siger man, uddannet? Kontorassistent med speciale i administration ?

Tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det virkelig har gjort en forskel at få de fleste klammer af maven idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lillesøster i dag er blevet uddannet pædagog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestod med 10 og er nu... Hvad siger man, uddannet? Kontorassistent med speciale i administration ?

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det virkelig har gjort en forskel at få de fleste klammer af maven idag :yay

Dejligt! Husker godt hvor rart det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lillesøster i dag er blevet uddannet pædagog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At dagplejepædagogen ringede og fortalte hvem der skal være Silke Elia' Kontaktpædagog når hun skal i børnehaven, og det kunne ikke have været bedre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til samtale ved ansøgning nummer 2 jeg har sendt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til samtale ved ansøgning nummer 2 jeg har sendt :yay

 

Hvor fedt! Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til samtale ved ansøgning nummer 2 jeg har sendt :yay

Spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik en god parforholdssnak i går, og jeg allerede kan mærke effekten i dag. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg mødte op og bestod eksamen, selvom jeg kun havde brugt en dag for forberedelse og arbejde med fremlæggelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg mødte op og bestod eksamen, selvom jeg kun havde brugt en dag for forberedelse og arbejde med fremlæggelsen.

 

Sejt! Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :yay

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand :biglove Fordi han handler når hans dovne gravide kone bare ligger på sofaen og stener tv. Og bagefter laver mad og hænger vasketøj op. Han er sku den bedste :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand :biglove Fordi han handler når hans dovne gravide kone bare ligger på sofaen og stener tv. Og bagefter laver mad og hænger vasketøj op. Han er sku den bedste :kuller

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.