Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En Super hyggelig aften med en god veninde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tanken om at vøkkeuret ikke ringer imorgen :yay

Kan sove længe juhuuuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens bedste date med verdens dejligste mand! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt Liv overhovedet i nat :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tilbringe en hel dag sammen med manden i mit liv og min helt fantastiske datter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i haven med en kop kaffe og nyde solen, mens Adam sover og rengøringen indendørs er klaret! Så er det bare afslapning! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommervejr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommervejr :yay

:ditto

Det er skønt og længe ventet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At VVS manden er ved at sætte toilet op!!! Så i teorien kan vi faktisk bruge toilettet fra i aften!!!! Wuhuhuuuu siger den gravide som de sidste 3 uger har benyttet toiletvogn ude i indkørslen 3-4 gange om natten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove til kl. 9 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En der møffer rundt i maven mens jeg ser tv :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En der møffer rundt i maven mens jeg ser tv :kuller

:kuller Åhh.. det er så skønt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sove til 10.45 efter en skod nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Åhh.. det er så skønt :wub

Meget :wub Har været lidt i tvivl om det nu er baby jeg mærker, men i dag er jeg ikke i tvivl :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min teamleder har gjort mine timer op (fordi mit vikariat desværre stopper 31/7). Men har haft så mange timer at

 

- kunne gå kl.12.30 i dag

- afspadsere i dag

- kun korte dage i næste uge

- afspadsere hele uge 31 (i stedet for selv at skulle have betalt den)

 

:yay :yay :yay

 

Og at både min teamkoordinator, den pædagogiske afdelingsleder og min leder forsøger at finde en stilling til mig i den nye institution (der jeg er nu skal slåes sammen med 5 andre i en ny kæmpe institution). Det er virkelig dejligt at vide, jeg har gjort det så godt, at de vil have mig med videre. Så håber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min teamleder har gjort mine timer op (fordi mit vikariat desværre stopper 31/7). Men har haft så mange timer at

- kunne gå kl.12.30 i dag

- afspadsere i dag

- kun korte dage i næste uge

- afspadsere hele uge 31 (i stedet for selv at skulle have betalt den)

:yay :yay :yay

Og at både min teamkoordinator, den pædagogiske afdelingsleder og min leder forsøger at finde en stilling til mig i den nye institution (der jeg er nu skal slåes sammen med 5 andre i en ny kæmpe institution). Det er virkelig dejligt at vide, jeg har gjort det så godt, at de vil have mig med videre. Så håber!

Fantastisk! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have "sparket" til min far, så han har fået ringet til Ry Sclerose hjemmet, for igen at få sat gang i at komme afsted. Efter at have overstået stråling osv. I forbindelse med prostata kræft..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min teamleder har gjort mine timer op (fordi mit vikariat desværre stopper 31/7). Men har haft så mange timer at

 

- kunne gå kl.12.30 i dag

- afspadsere i dag

- kun korte dage i næste uge

- afspadsere hele uge 31 (i stedet for selv at skulle have betalt den)

 

:yay :yay :yay

 

Og at både min teamkoordinator, den pædagogiske afdelingsleder og min leder forsøger at finde en stilling til mig i den nye institution (der jeg er nu skal slåes sammen med 5 andre i en ny kæmpe institution). Det er virkelig dejligt at vide, jeg har gjort det så godt, at de vil have mig med videre. Så håber!

Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget :wub Har været lidt i tvivl om det nu er baby jeg mærker, men i dag er jeg ikke i tvivl :kuller

Skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal starte en uge senere på job end forventet og det derved passer bedre med Julius dagplejeplads :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har truffet en beslutning om dagpleje til A. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have "sparket" til min far, så han har fået ringet til Ry Sclerose hjemmet, for igen at få sat gang i at komme afsted. Efter at have overstået stråling osv. I forbindelse med prostata kræft..

Og Ry har vendt tilbage og nu bliver han omvisiteret dertil... Så kan det være vi får en far og morfar der igen har lidt kræfter i kroppen og får styr på sin sygdom, bare lidt :) Er så glad på hans vegne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ud over det mere åbenlyse: søde bk piger, solskin, W der sover lur (ahhh), mega hyggelig formiddag med sød med-mor og børn. Så er jeg virkelig begejstret over at der ENDELIG er kommet nye "Den lille prinsesse" afsnit på Netflix. Jeg kan seriøst hele 1. sæson udenad :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ud over det mere åbenlyse: søde bk piger, solskin, W der sover lur (ahhh), mega hyggelig formiddag med sød med-mor og børn. Så er jeg virkelig begejstret over at der ENDELIG er kommet nye "Den lille prinsesse" afsnit på Netflix. Jeg kan seriøst hele 1. sæson udenad :lol

mon de så snart følger trop med nogle afsnit/film med brandmand sam??? Det kunne være SÅ skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min havehjælper :loveshower

cs8LUTu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.