Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

:super

Jeg føler mig meget heldig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg bestemt ikke ser mit job være i fare på trods af spareplanen for region midt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til samtale ved ansøgning nummer 2 jeg har sendt :yay

Ej hvor fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte Nielsen. Synes hun virker så sød. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej seriøst det synes jeg! Lige da jeg så det tænkte jeg med det samme, ej hun ligner da Susanne!

What? Du er mega smuk :blush du ser så skøn ud! Bare se på din smukke datter, så ved du hvad jeg mener :kiss

 

Det er sjovt, jeg syntes også at i lignede hinanden! Så det kan godt være at hun er irriterende smuk, men det må du jo også være så! Haha! ;)

 

Hvor er I søde :blush :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde :blush :kiss

Det er vi nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det lige er gået op for mig at Ringsted svømmeland fra næste uge åbner klokken 10 hver dag, frem for 14 = mig og W kan komme i svømmehal om formiddagen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til samtale ved ansøgning nummer 2 jeg har sendt :yay

Tak alle sammen. Kan desværre ikke multi quote fra mobilen.

Det vildeste er at jeg er blevet kontaktet af et sted, der ved en fejl fik mit cv sidste år og nu skal jeg også snakke med dem :)

Det vil give meget ro at få styr på den praktikplads min uddannelse er afhængig af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ros til både datter og mor fra sundhedsplejesken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timers middagslur (til mig) = overskud til at tegne, lave perleplader og lege med spiderman med Valdemar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Studenterne! Synes simpelthen de er så søde og fine med deres fine (røde :P) huer og store smil! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Studenterne! Synes simpelthen de er så søde og fine med deres fine (røde :P) huer og store smil!

Søren cyklede til svømning kl. 05.15 i morges og mødte temmelig mange stive studenter på vejene :D Åh, det var tider :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna har været med Lærke i svømmehallen efter BH og det var bare gået så fint. Store pige! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren cyklede til svømning kl. 05.15 i morges og mødte temmelig mange stive studenter på vejene :D Åh, det var tider :rolleyes

Hahaha hvor skønt! Det eneste jeg føler jeg kan relatere til i min nuværende situation er følelsen af søvnmangel og kvalme :lolhit Sådan konstant tømmermænd!

Men det er bare så livsbekræftende - de smukke unge mennesker, der føler sig på toppen af verden og synes, at de har udstået det hårdeste i livet! De skal nok blive klogere, men jeg synes, det er fantastisk at se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Silke Elia har samlet og leget med sit Lego Friends heste Lego hele dagen - fra hun stod op til hun gik i seng! Det må man sige er et hit :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Silke Elia har samlet og leget med sit Lego Friends heste Lego hele dagen - fra hun stod op til hun gik i seng! Det må man sige er et hit :yay

Ih jeg vil også have en hestepige ^_^ :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha hvor skønt! Det eneste jeg føler jeg kan relatere til i min nuværende situation er følelsen af søvnmangel og kvalme :lolhit Sådan konstant tømmermænd!

Men det er bare så livsbekræftende - de smukke unge mennesker, der føler sig på toppen af verden og synes, at de har udstået det hårdeste i livet! De skal nok blive klogere, men jeg synes, det er fantastisk at se!

Jeg synes også det var fantastisk at være på Svendborg Gymnasium i mandags. Alle var bare så glade, at det var umuligt ikke at gå rundt og være glad i låget sammen med dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg vil også have en hestepige ^_^ :kuller

Måske det er derfor jeg gør mig bedst som drengemor? Jeg er total anti-hestepige :lol jeg ville gå helt bananas hvis min pige (altså såfremt jeg havde en) blev en af de piger, jeg var ved at få fnidder over som barn. Dem med deres Wendy blade :P

Jeg var spejdertøs, endda en af dem der nød at slippe for at gå i bad i en uge ;)

(Altså, intet ondt om sødeste kæreste Silke Elia, jeg skulle nok bare have noget seriøs optræning hvis jeg skulle være hestepige - lyserød neglelak mor ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg vil også have en hestepige ^_^ :kuller

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det er derfor jeg gør mig bedst som drengemor? Jeg er total anti-hestepige :lol jeg ville gå helt bananas hvis min pige (altså såfremt jeg havde en) blev en af de piger, jeg var ved at få fnidder over som barn. Dem med deres Wendy blade :P

Jeg var spejdertøs, endda en af dem der nød at slippe for at gå i bad i en uge ;)

(Altså, intet ondt om sødeste kæreste Silke Elia, jeg skulle nok bare have noget seriøs optræning hvis jeg skulle være hestepige - lyserød neglelak mor ;) )

Det lyder som mig, Stephanie :D

Min søstre er hestepiger, jeg er/var mega bange for heste, har altid hader lugten af stald og når mine søstre kom hjem med deres stinkende hestetøj. Mine svigerforældre har jo en rideskole, men indtil vi har fået Silke Elia tror jeg kun jeg har været inde i stalden meget få gange, hvis det har stået ned i stænger, for at skyde genvej.

Så man kan vokse med moderrollen! ;) Silke Elia trives bare med de heste, og ja, jeg har det seneste år set/talt/rørt/lært mere om heste end jeg har gjort hele mit liv - jeg følger vidst bare med strømmen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som mig, Stephanie :D

Min søstre er hestepiger, jeg er/var mega bange for heste, har altid hader lugten af stald og når mine søstre kom hjem med deres stinkende hestetøj. Mine svigerforældre har jo en rideskole, men indtil vi har fået Silke Elia tror jeg kun jeg har været inde i stalden meget få gange, hvis det har stået ned i stænger, for at skyde genvej.

Så man kan vokse med moderrollen! ;) Silke Elia trives bare med de heste, og ja, jeg har det seneste år set/talt/rørt/lært mere om heste end jeg har gjort hele mit liv - jeg følger vidst bare med strømmen ;)

Ja det gør man jo! Jeg føler mig også sat på skolebænken når jeg skal kunne svare på hvad allemulige arbejdskøretøjer hedder. Altså jeg kendte jo nærmest ingen før, og nu er det de daglige hovedemner ;)

Vi stod, i regnvejr, i 20 minutter og gloede på skraldemanden tømme skraldespande og smide i skraldebilen :rolleyes

Men når det gør vores børn så glade, så er det jo det vi gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør man jo! Jeg føler mig også sat på skolebænken når jeg skal kunne svare på hvad allemulige arbejdskøretøjer hedder. Altså jeg kendte jo nærmest ingen før, og nu er det de daglige hovedemner ;)

Vi stod, i regnvejr, i 20 minutter og gloede på skraldemanden tømme skraldespande og smide i skraldebilen :rolleyes

Men når det gør vores børn så glade, så er det jo det vi gør.

Det er nemlig det man gør! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu sommerferie og derefter barsel med et solidt 10-tal i bagagen fra min eksamen i dag! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu sommerferie og derefter barsel med et solidt 10-tal i bagagen fra min eksamen i dag! :yay

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu sommerferie og derefter barsel med et solidt 10-tal i bagagen fra min eksamen i dag! :yay

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.