Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vi har fået fjernet en masse ukrudt i haven

Fedt!! Gid det var mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her

BxjaKBY.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sørens halve Ironman gik præcis som han ønskede det og at han blev så glad over at se mig og Anna på løberuten, at han var ved at begynde og græde - det har han selv fortalt efterfølgende :biglove

Nu kun 3 uger til den fulde distance og det her træningshelvede er overstået! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sørens halve Ironman gik præcis som han ønskede det og at han blev så glad over at se mig og Anna på løberuten, at han var ved at begynde og græde - det har han selv fortalt efterfølgende :biglove

Nu kun 3 uger til den fulde distance og det her træningshelvede er overstået! :rolleyes

Han er for sej :box

Da jeg løb halvmarathon sidste år, blev jeg også ret rørt over at se et par veninder, der var dukket op uden jeg vidste det. Det betyder faktisk utrolig meget, at der står nogen og hepper :)

Forstår dog godt, at du glæder dig til den intensive træning er overstået <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice! :yay Og tillykke med fødselsdagen :balloons

Tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er for sej :box

Da jeg løb halvmarathon sidste år, blev jeg også ret rørt over at se et par veninder, der var dukket op uden jeg vidste det. Det betyder faktisk utrolig meget, at der står nogen og hepper :)

Forstår dog godt, at du glæder dig til den intensive træning er overstået <_<

Jeg var også virkelig glad for opbakningen, da jeg løb halvmarathon i 2010, så jeg ved jo hvor meget det betyder og så længe jeg kan nøjes med at komme og heppe den sidste time, så er det okay ;)

Hans selvdisciplin er jo en af de ting der fascinerer mig ved ham og jeg synes han er mega sej, så jeg må jo hellere bakke lidt op :P Men der bliver ikke flere løb før tidligst sommeren 2017 - det tager SÅ meget tid og koster en bondegård! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Liv gerne ville ammes her til aften :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Berge piger er friske igen og skal i bh og vs i megen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Liv gerne ville ammes her til aften :glad :loveshower

Sådan! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har afleveret min eksamensopgave, og nu "kun" har speciale foran mig. Slut med eksamner og undervisning  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lave hemligheder med Marius. Marius har lavet kort til hans dagplejer hun skal have med et digt og hilsen i, når han stopper om lige knap 1 måned. Han har selv valgt farve på karton, tegnet på den og overdækket den med hjerteklistermærker :loveshower Den er tude grim, men hvad betyder det når Marius selv har lavet den og synes den er fin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danske jordbær med fløde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig dag som familie, først en tur i svømmehal alle tre, så en tur på Sunset og til sidst en masse leg i eftermiddag med masser af grin og smil fra Mie  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange ting i dag:

Udflugt med de små og indvielse af de nye køreposer.

Udsalg på lækkert børnetøj i magasin

Iceblend fra barrasso.

At løbe tilfældigt ind i en gammel gymnasieveninde og få en lang snak om alt og intet - og aftale snart at ses igen...

Spontan tur på legepladsen da vi hentede Simon i børnehaven.

Hjemmelavet pizza lavet sammen med Simon

3 drenge der allerede sover så jeg kan gå i køkkenet og hygge med Viaplay og opvask.

Det har været en super god dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bagt pølsehorn til madpakker. Føler mig lige som supermor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købmanden smilede til mig og sagde "jeg håber ikke du får en varm sommer i år". Synes det var en sød og diskret kommentar på min mave ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danske jordbær med fløde!

:Ditto :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 2x :seng med manden min i dag! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have fri idag (og på torsdag). Aaaaaahhhh. Og jeg skal rigtig hygge. Jeg skal lave en lille bitte smule hjemmeside, men ellers skal jeg bare sidde plantet i sofaen og strikke og måske finde opskrifter til bettebabyen i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

V, der bare er mega solstråle her til morgen, og har hentet tæppe til både mig og ham, så vi kan putte i sofaen mens han spiser morgenmad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal besøge elins dp'er ...,! Jeg glæder mig til at se hvor glad elin helt sikkert bliver, når hun ser dem igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At møde ind på personalerummet på arbejde, og få ros for ens fodboldevner ;)

Arbejder sammen med en hvis søn jeg gik i folkeskole med, som lige mente at det var for dårligt at den bedste fra hans søns årgang i folkeskolen, ikke var med til at banke eleverne i fodbold, da 9. klasse havde sidste skoledag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Freja endelig virker til at være i bedring efter 4 dage med høj feber og At svigermor kommer forbi og bliver hele eftermiddagen, så jeg kan få sovet lidt og plejet min egen sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fridag så den står på game of thrones, hækling og senere træning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommer :7himmel

Valdemar der hygger med sit sandlegetøj på altanen, mens Brian griller. Og jordbær og kirsebær med fløde til dessert :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.