Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At Charlie er ved at være frisk igen og at Jakob har fået jobbet han var til samtale ved i tirsdags :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Charlie er ved at være frisk igen og at Jakob har fået jobbet han var til samtale ved i tirsdags :yay :yay :yay

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Charlie er ved at være frisk igen og at Jakob har fået jobbet han var til samtale ved i tirsdags :yay :yay :yay

:Balloons :hurra :yay TILLYKKE til Jakob!

hvor er det FEDT!

Og skønt at jeres supermand er ved at være frisk igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God snak med lederen af dagplejen herude og vi har fået lov til st booke en af dem der har ledig plads pr. 1/6 selvom vi har behov fra 1/5. Der er nemlig ingen ledige pladser pr. 1/5 herude overhovedet. Så medmindre der bliver en ledig plads hos en af de andre pr. 1/5 tyder det på han får lov til at blive det 5. barn i en måned :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God snak med lederen af dagplejen herude og vi har fået lov til st booke en af dem der har ledig plads pr. 1/6 selvom vi har behov fra 1/5. Der er nemlig ingen ledige pladser pr. 1/5 herude overhovedet. Så medmindre der bliver en ledig plads hos en af de andre pr. 1/5 tyder det på han får lov til at blive det 5. barn i en måned :super

Det er da også kun rimeligt! Men hvor dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også kun rimeligt! Men hvor dejligt :yay

Ja, hun synes heller ikke han skulle i vuggestue :D Der er nemlig plads :D Men systemet er ikke iorden. Der er nogle af dagplejerne der er helt væk i systemet :o Ikke ok. Men hun ringer når de er fundet om de har pladser pr. 1/5. For hun kunne heller ikke se dem. Men indtil videre skulle vi bare booke en pr. 1/6 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hun synes heller ikke han skulle i vuggestue :D Der er nemlig plads :D Men systemet er ikke iorden. Der er nogle af dagplejerne der er helt væk i systemet :o Ikke ok. Men hun ringer når de er fundet om de har pladser pr. 1/5. For hun kunne heller ikke se dem. Men indtil videre skulle vi bare booke en pr. 1/6 ;)

Åh ja, det system er bare til at lukke op at skide i!

Min søster har stadig ikke fået plads til min nevø (fra 8/5) hos en dagplejer. De vil tvinge ham ud i vuggestue som 6 mdr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det system er bare til at lukke op at skide i!

Min søster har stadig ikke fået plads til min nevø (fra 8/5) hos en dagplejer. De vil tvinge ham ud i vuggestue som 6 mdr!

:o Det er bare ikke fair at skulle betale for en plads i så mange måneder inden. Vi ringede direkte til lederen af dagplejen. Pladsanvisningen ville ikke tro på der manglede dagplejere i systemet :prik Men hun blev da overbevist til sidst, da Jacob blev ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o Det er bare ikke fair at skulle betale for en plads i så mange måneder inden. Vi ringede direkte til lederen af dagplejen. Pladsanvisningen ville ikke tro på der manglede dagplejere i systemet :prik Men hun blev da overbevist til sidst, da Jacob blev ved...

Altså de har behov for pasning fra 6 mdr, men de vil absolut ikke have ham i vuggestue når han er så lille! Og det forstår jeg virkelig godt. Men har også sagt til hende at hun bare skal blive ved og ved med at ringe... Især fordi storesøsters dagplejer gerne vil have ham som 5. Barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de har behov for pasning fra 6 mdr, men de vil absolut ikke have ham i vuggestue når han er så lille! Og det forstår jeg virkelig godt. Men har også sagt til hende at hun bare skal blive ved og ved med at ringe... Især fordi storesøsters dagplejer gerne vil have ham som 5. Barn

Bor de i Viborg kommune? For så synes jeg de skal ringe til dagplejelederen i stedet for pladsanvisningen. Det var der vi hentede hjælpen ;) Det lyder til dagplejeren skal godkende at gå med 5 børn, men det lyder jo ikke som et problem. Vores vil også gerne have Julius d'som 5. Barn. Tror bare ikke hun går lov i næsten 1 år. Hun synes det giver en helt anden ro end at få gæstebarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye chef :) hun er super sød, faglig god, lyttende, åben og involverer os derude. Når den sidste kommer tilbage fra barsel vil hun også gerne have vi snakker opgavefordeling og vi får strømlinet hvad hinanden lavet og hvordan vi gør tingene så vi f.eks ikke lave dobbelt arbejde og gør tingene ens :) fedt at have en chef man kan med så glæden ved arbejdet er kommet tilbage. Jonas sagde i dag han virkelig kunne mærke en forandring omkring det hele allerede :)

Det er også helt modsat min tidligere chef man ikke vidste hvor man havde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor de i Viborg kommune? For så synes jeg de skal ringe til dagplejelederen i stedet for pladsanvisningen. Det var der vi hentede hjælpen ;) Det lyder til dagplejeren skal godkende at gå med 5 børn, men det lyder jo ikke som et problem. Vores vil også gerne have Julius d'som 5. Barn. Tror bare ikke hun går lov i næsten 1 år. Hun synes det giver en helt anden ro end at få gæstebarn.

Ja. De bor i Kølvrå, og det har jeg også sagt til hende! Det var også sådan jeg selv fil PLADSEN til Silke Elia. Men utroligt man skal ud og tale med store bogstaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye chef :) hun er super sød, faglig god, lyttende, åben og involverer os derude. Når den sidste kommer tilbage fra barsel vil hun også gerne have vi snakker opgavefordeling og vi får strømlinet hvad hinanden lavet og hvordan vi gør tingene så vi f.eks ikke lave dobbelt arbejde og gør tingene ens :) fedt at have en chef man kan med så glæden ved arbejdet er kommet tilbage. Jonas sagde i dag han virkelig kunne mærke en forandring omkring det hele allerede :)

Det er også helt modsat min tidligere chef man ikke vidste hvor man havde ;)

Det lyder da helt fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har sovet hele natten og kunn vågnet en enkelt gang. Jeg ELSKER at min mand tager nætterne i weekenderne! :yay :loveshower :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få lov til at sove til klokken 09.30 selvom det var min dag, med morgentjans.

Men Rasmus synes åbenbart at jeg trængte til at sove, hvilket jeg også gjorde. Var i seng klokken 21.30 igår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi som familie bare alle mand hygger, når vi er sammen med Nitzens familie :loveshower At Melissa og Maja bare leger så godt :wub Min mand er lidt speciel, så der skal lige til før han hygger sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi som familie bare alle mand hygger, når vi er sammen med Nitzens familie :loveshower At Melissa og Maja bare leger så godt :wub Min mand er lidt speciel, så der skal lige til før han hygger sig ;)

Hvor lyder det hyggeligt :glad

Og din man lyder lidt som min mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggeligt :glad

Og din man lyder lidt som min mand ;)

:P de kære mænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P de kære mænd :D

Hvad skulle vi gøre uden dem? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker sejltur på 12 km næsten. Har slået vores kæmpestore telt op, spist aftensmad og nu sidder jeg foran bålet med udsigt til vandet, mens min dejlige mand fisker. Elsker det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diden :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der står en gang kyllingefrikassé og simrer på mit komfur. God gammeldags farmormad  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskelses-brunch af 7 gode veninder! Så føler man sig elsket :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.