Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Kims reklamerne, med ham, der udtaler M som N. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men er bare helt færdig af grin, når han står og siger "Dét er value for noney!" :lolhit

Hæhæ :D Jeg er så meget med dig der!! ISÆR "value for noney" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæ :D Jeg er så meget med dig der!! ISÆR "value for noney" :lol

"Av, de er stadig varne" "Ikk', Nargit? Ja, undtagen kardenonne. Det snager ikk' godt" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hyggeligste putning med Erica i dag :kuller "nej mor, mig synge" og så kommer der nogle ord, der giver mening, men der kommer også bare mange lyde jeg ikke kan genkende! Så hyggeligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Av, de er stadig varne" "Ikk', Nargit? Ja, undtagen kardenonne. Det snager ikk' godt" :D

:D :D :D :lolhit :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hyggeligste putning med Erica i dag :kuller "nej mor, mig synge" og så kommer der nogle ord, der giver mening, men der kommer også bare mange lyde jeg ikke kan genkende! Så hyggeligt! :loveshower

 

Åhr :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvorfor er det han siger N i stedet for M?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Noahs putning foregik uden skrig og skrål :loveshower

At min mor kom forbi nu hvor manden er til koncert...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvorfor er det han siger N i stedet for M?

Det forstår jeg heller ikke, det er bare sjovt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hyggeligste putning med Erica i dag :kuller "nej mor, mig synge" og så kommer der nogle ord, der giver mening, men der kommer også bare mange lyde jeg ikke kan genkende! Så hyggeligt! :loveshower

Skønt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i aften blev bedt om at maile julemanden en ændring.

Nemlig at hans advendtsgave skulle et andet sted hen fordi han ikke var hjemme på søndag.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i aften blev bedt om at maile julemanden en ændring.

Nemlig at hans advendtsgave skulle et andet sted hen fordi han ikke var hjemme på søndag.

:)

Han er altså skøn, din dreng! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvorfor er det han siger N i stedet for M?

Fordi han lige har fået fjernet sine mandler vistnok :)

I den oprindelige lange reklame forklarer Jørgen, hvorfor han siger N i stedet for M.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik morgenmad på sengen af min tømmermænds-ramte mand (han havde været til julefrokost i går, så jeg havde hele dagen alene med vores datter, hvilket var lidt hårdt til sidst!) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Live fra min nye HTC one mini :yay woop woop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At side og nyde freden i min nye stue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi han lige har fået fjernet sine mandler vistnok :)

I den oprindelige lange reklame forklarer Jørgen, hvorfor han siger N i stedet for M.

Ja, det er derfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hele dagen sgu :loveshower

Valdemar vågnede allerede 6.15, så vi starten dagen tidligt. :) Og den startede så med at han så alt julepynten og hilste på alle nisserne ("Hej! Hej! Hej! Heeeej! Hej! Hej-Hej-Hej!" :wub). Så rundstykker og hygge med morgenmad og adventslys :)

Så tog vi en tur til Klarupgaard, hvor vi så kulisserne til Tvillingerne og Julemanden, kørte i hestevogn (Hvilket Mar synes var MEGA sjovt :loveshower) og hvor Mar fik charmet pølsemanden til at forære ham en gratis grillpølse :lolhit

Så hjem og putte meget træt tumling, og så kunne vi voksne hygge med tegnefilm, julekortskrivning og gaveindpakning. :)

Om eftermiddagen fik jeg en lur mens drengene legede og så så vi alle julekalender i sofaen (En af os gik dog til og fra - gæt selv hvem ;)) og så aftensmad med kalenderlys.

Jeg har lige puttet Mar, så nu vil vi se julekalendere :)

Og så har min mor lige skrevet, at Salling har tilbud på bobles, så hun er gået lidt amok med julegaver til Mar fra hende og min mormor: Elefant med to unger og så larven. Ih hvor jeg glæder mig til at lege med Mar med det. Tror det bliver et hit for min lille tumle-tumling :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hele dagen sgu :loveshower

:ditto skønherlig dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. december med dejlig datter, der synes nisser, kalenderlys og småkagebagning er toppen! :Biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elin og fætter Mathias og kusine Ane bare har nydt hinandens selskab i dag... og gået og mysset og krammet konstant  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elin og fætter Mathias og kusine Ane bare har nydt hinandens selskab i dag... og gået og mysset og krammet konstant

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

 

Ja det er virkelig så ens hjerte smelter.... og forhåbentlig gør det at svigerne fatter at de skal til at invitere os på samme tid, i stedet for det pjat de har gjort i lang tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. december med dejlig datter, der synes nisser, kalenderlys og småkagebagning er toppen! :biglove

Åh så glæder jeg mig til næste år. Vi har måtte opgive at julepynte, vi har simpelthen ikke nok sikre steder at sætte vores yndlingsting. Et enkelt vindue som Lilly ikke kan klatre op i får en gang glitter julestickers, og kalenderlyset er i nogenlunde sikkerhed midt på spisebordet. Tror vi kommer til at lave nogle klippe-klistre aftner ovenpå i Lillyfrit område og juletræet tør jeg slet ikke tænke på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste og jeg har aftalt en sommerbaby 2015 :wub

Kun 9 mdr. til vi begynder. Men hvem tæller ned? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nye bil :loveshower

Ja nogle ville nok kalde den gammel. Men for mig er den praktisk taget sprit ny :D

Har kun haft biler fra 94 og ned til 83, så denne her er jo ung, fra 2002.

Glæder mig helt til at køre de 92 km der er til Herning på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.