Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg har fået bagt småkager til byttedag på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjah, sådan er vores semestre vist bare bygget op :) Vi skal aflevere projekt 11/12, specialetanker 16/12, eksamen i projekt sidst i januar og så starter specialet derefter. Og til juni er jeg fææææææærdig :D

Du er simpelthen for sej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er simpelthen for sej :)

Tak :blush :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået bagt småkager til byttedag på lørdag :)

Fedt, det lyder lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er i Lalandia, og bare hygger, vi havde vist alle brug for at komme væk :) i efter middag stødeer min mor, far og lillesøster til :yay

At Albert har fået hans gode gamle humør tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, det lyder lækkert

100 hvide og 100 brune fedtkager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B kan pt sove lidt længere end os om morgenen, normalt tager han afsted inden C vågner. Men hun har fundet ud af, at han er der, så hun stiller sig spørgende op med armene ud til siderne og siger "da da" eller "far" og så kalder B på hende, og hun bliver såååå lykkelig og kravler op i sengen og giver ham et kys. Nogle gange bliver hun mega genert.. Det er simpelthen sååå sødt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 hvide og 100 brune fedtkager :)

 

Uh jeg elsker fedtkager - bare tanken gjorde mig glad.

Gadvide om jeg kunne få tid til at bage i weekenden :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om en helt weekend hjemme hos mine forældre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om en helt weekend hjemme hos mine forældre :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B kan pt sove lidt længere end os om morgenen, normalt tager han afsted inden C vågner. Men hun har fundet ud af, at han er der, så hun stiller sig spørgende op med armene ud til siderne og siger "da da" eller "far" og så kalder B på hende, og hun bliver såååå lykkelig og kravler op i sengen og giver ham et kys. Nogle gange bliver hun mega genert.. Det er simpelthen sååå sødt :-)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til julefrokost med (mit relativt nye) arbejde i dag - det bliver spændende :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At karlas nye vinterjakke er kommet med posten. Den er så fin, og jeg glæder mig til at hente hende i dag og give hende den på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Lilly har været i vuggestue i formiddag, og har leget og nydt det, efter 4 dage hjemme med feber og snot. Og at hun faldt i søvn på mit skød 10 min efter vi kom hjem :wub lille trætte mus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At karlas nye vinterjakke er kommet med posten. Den er så fin, og jeg glæder mig til at hente hende i dag og give hende den på :yay

Hvad har du købt? Er du færdig med BA?

Forresten så har Noa Noa lagersalg i disse dage - tæt på dig :) er lige kommet hjem derfra, og fandt rigtig gode tilbud, bl.a. flyverdragt til 250 kr, og bodyer til 50 kr, bluser til 30 kr mv :D elsker lagersalg. Har tjent 2800 kr i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeeeeeekend !!! :loveshower

Og at dagen SLET ikke var så slem som frygtet. Stadig hård, men vi var faktisk enige om det meste og fik ikke så meget kritik fra vejlederen som frygtet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeeeeeekend !!! :loveshower

Og at dagen SLET ikke var så slem som frygtet. Stadig hård, men vi var faktisk enige om det meste og fik ikke så meget kritik fra vejlederen som frygtet :)

 

:super :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har shoppet (for meget :chin: :blush) legetøj på br.dk, men jeg har sparet over 800,- :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærestetur ud og købe lækre støvler til moi!!! :yay

og Tassimo maskinen er kommet! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At da naboerne tænder for højt musik trækker vi vejret dybt og siger det er heldigvis sidste aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i sofaen med et halvt glas rødvin, stearinlys, ost og en sovende søn ved siden af.. :biglove Jeg kan jo ligeså godt få det bedste ud af at være alene hjemme.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i sofaen med et halvt glas rødvin, stearinlys, ost og en sovende søn ved siden af.. :biglove Jeg kan jo ligeså godt få det bedste ud af at være alene hjemme.. :)

 

Lyder skønt!

 

 

Hyg dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i sofaen med et halvt glas rødvin, stearinlys, ost og en sovende søn ved siden af.. :biglove Jeg kan jo ligeså godt få det bedste ud af at være alene hjemme.. :)

Det lyder da genialt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder skønt!

 

 

Hyg dig :)

 

 

Det lyder da genialt :super

 

Tak! :) Ja, det er ikke dårligt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kims reklamerne, med ham, der udtaler M som N. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men er bare helt færdig af grin, når han står og siger "Dét er value for noney!" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.