HemmeligBKpige

Hemmelig ;) Afsløringen!

397 indlæg i dette emne

Haha, så blev her stille hva :D :D

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, så blev her stille hva :D :D

Er det fordi i allesammen sidder og laver mere detektivarbejde? Eller undersøger hvordan man får superbruger powers? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi i allesammen sidder og laver mere detektivarbejde? Eller undersøger hvordan man får superbruger powers? :D

LE-DE-TRÅD! LE-DE-TRÅD! LE -DE-TRÅD!! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LE-DE-TRÅD! LE-DE-TRÅD! LE -DE-TRÅD!! :P

ARH!? Den ved jeg ikke helt om jeg er med på :) tror I må tilbage til arbejdet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke mig :D

Er ganske rigtig på p-piller og har ingen mor tråd

Men følge spændt med i hvem TS ender med at være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ku det være Diden? :)

- har mortråd

- har job

- har 1-årig (ca)

Måske måske? :D

NUårh bliver helt beæret fordi der bliver tænkt på mig :lolhit

Men nej det er ikke mig :D vi skal ikke have flere børn (måske en hund.....) xD

Og det var sådan ca 40 besvarelser siden jeg var oppe at vende xD puha der var meget at kigge igennem :P hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har jeg ikke set denne tråd før????

Har hele vejen igennem tænkt Diden, men nu har du jo lige skrevet det ikke er dig.... Hmm - er lost!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH det er frustrerende, en ting er at ingen ved det, men nu ved flere det Ihhhhhh (indsæt stampe i gulvet smiley). Jeg er ikke på fra computer så det store detektiv arbejde er ikke muligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har leget detektiv og jeg kan altså ikke komme ned på mindre end 4 navne - jeg tror bare jeg vil glæde mig til at TS får mod på at fortælle os hvem hun er. Så :goodluck med babymaking øvelserne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du streget dem der har meldt ud det ikke er dem i denne tråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nede på 4 brugere...

Pandamoren, Tinakp (kan ikke huske om du har meldt ud at det ikke var dig), Fihl og Little Miss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine endelige bud er Pandamoren / MforMor / M's mor jeg siger ikke hvem jeg tror mest på. ;) Men held og lykke med jeres babyprojekt :bd håber det snart må lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hurtig afsløre det ikke er mig. Jeg fik kejsersnit og der skal min gå 2 år før jeg må føde igen. Derudover har jeg PCO og en cyklus på det dobbelte end ts når jeg ikke får ppiller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know :blush Men hvis det kan trøste, så nåede jeg at arbejde mig fra de 58 brugere med 2000+ besvarelser og ned på 8, der passede på kriterierne inden jeg snød :lolhit

Nu lader det jo heldigvis ikke til, at TS har noget imod at blive afsløret, selvom hun egl ville være undercover - men ellers synes jeg måske nok, at det er lidt "luset", at skrive i tråden, at man ved det pga. at man er superbruger :)

En ting er, at I naturligvis altid ved den slags - men derfor er der jo ingen grund til, at opildne andre. Og sådan er det jo, når først een skriver sådan lidt drillende, at hun ved det - så vil de andre jo også vide det :) Og der er jo efterhånden mange navngivne gæt i tråden.

Jeg har ingen anelse om, hvem det er - men ønsker TS held og lykke med babyprojektet. Håber snart at der er gevinst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nede på 4 brugere... Pandamoren, Tinakp (kan ikke huske om du har meldt ud at det ikke var dig), Fihl og Little Miss

Shyyyyyhhhhh ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina hvor i behandling og har ikke fået mens, så tvivler på det er hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lader det jo heldigvis ikke til, at TS har noget imod at blive afsløret, selvom hun egl ville være undercover - men ellers synes jeg måske nok, at det er lidt "luset", at skrive i tråden, at man ved det pga. at man er superbruger :)

En ting er, at I naturligvis altid ved den slags - men derfor er der jo ingen grund til, at opildne andre. Og sådan er det jo, når først een skriver sådan lidt drillende, at hun ved det - så vil de andre jo også vide det :) Og der er jo efterhånden mange navngivne gæt i tråden.

Jeg har ingen anelse om, hvem det er - men ønsker TS held og lykke med babyprojektet. Håber snart at der er gevinst.

Pardon, det var bestemt ikke min mening at genere nogen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft (hyggeligt!) besøg af Dorita, Bolsin og Gremina idag og blev gjort opmærksom på denne tråd! Hvor er den dog underholdende læsning! :D

Er beæret over at så mange troede på mig - det kunne det også sagtens have været ;) vi er egentlig igang med PB2, vi beskytter os ihvertfald ikke. Meeeen vi forsøger ikke så ihærdigt for tiden, da jeg jo stadig leder efter nyt arbejde og skal til næste jobsamtale på onsdag ( :yay) og så ville det nok ikke være skidesmart at blive gravid lige efter. Så der er ikke så meget action i øjeblikket i soveværelset på de "rigtige" tidspunkter :P (men altså ville jo bestemt heller ikke gøre noget hvis "uheldet var ude" hihi)

Held og lykke til trådstarter med at blive gravid! Håber det sker snart for jer, og så glæder jeg mig til at høre hvem du er! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh altså, jeg har fulgt med i denne tråd og jeg er nødt til at gætte med nu :rolleyes

og held og lykke til TS, håber der snart er 2 streger til dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt så mange følger med en gang imellem :)

Så er the babymaking i gang ;) Og vi håber på gevinst i denne måned, en lille martsbaby ville da ikke gøre noget :wub

Da det ikke er super længe siden jeg startede på job efter endt barsel er jeg noget spændt på (om forhåbentlig ikke alt for længe), at skulle fortælle om en ny graviditet.

Men på den anden side ved vi jo, at vi vil have en mere, så om det betyder en barsel om 1 års tid eller 3 kan vel i princippet være hip som hap? :unsure Og man høre jo også at der ikke bliver født nok børn til at kunne bibeholde samfundsstrukturen, så nogen må jo bidrage ;) :P

Men er der nogle af jer med pseudu tvillinger eller tæt på, som vil dele deres erfaringer med hvad arbejdspladsen sagde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej NU tror jeg jeg ved hvem du er :D

Mine to ældste er der 23 mdr imellem og jeg syns det var benhårdt de første mdr, men nu havde jeg det også psykisk hårdt på det tidspunkt og en mand som ikke rigtig deltog. Men de har så virkelig været hinandens bedste venner nærmest fra den mindste kunne sidde selv, trods de er dreng og pige og meget forskellige, var der mange år hvor jeg var lykkelig for at de havde hinanden. Nå det var ikke helt det du spurgte om, kan ikke rigtig svare dig ifht job da jeg var studerende dengang.

Men hepper på noget effektiv babymaking ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaringer selv med pseudotvillinger, men jeg tænker lige som dig, at det vel er lige meget om du tager barsel nu eller om tre år :) Og der er jo også mange, der ikke har børn, der prøver at blive gravide lige efter jobstart. :)

Jeg har på to arbejdspladser oplevet at få nye kollegaer, hvor det viste sig, at de allerede var gravide, da de startede. Nu jeg tænker over det, så tror jeg faktisk at den ene ventede en pseudotvilling. Anyway, jeg hørte aldrig et eneste surt ord om hende, der var kun tillykke og glæde :) Den anden, der var der lidt murren i krogene blandt kollegaerne, men det var ikke fordi hun var gravid, men fordi hendes stilling var et vikariat, så hun nåede bare lige at tage ca tre måneder og så stod de og skulle finde ny vikar igen og det var jo surt...

Men altså hvis man har tænkt sig at blive et par år på arbejdspladsen, så tænker jeg at det er lige meget hvornår man går på barsel :)

Håber at I får en marts baby :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster og jeg er pseudo tvillinger (der er lige godt 14 mdr imellem os). I vores tilfælde har rollerne været meget byttet om, det har været min søster der har været en jaloux type der ikke kunne tåle at jeg skulle have en god dag uden at hun også skulle have det (konfirmation feks) men det har helt sikkert haft mere med hendes sygdom at gøre (ADHD)

Her efter vi er blevet voksne har vi brugt hinanden meget mere end da vi var teenagere, og vi er hinandens bedste venner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UHHHH!!!! Det er spææææændende!

Nå, det er altså ikke mig. Jeg har ikke noget job, og det SKAL jeg have inden PB2. Med mindre jeg ikke har noget om lææææænge. Og ja, jeg løber ikke fra aftalen med Fru SP og Susanne :lolhit

HVEM EEEER DUUUU???? Jeg er ret dum og træt i dag, så jeg kan ikke komme med noget gæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UHHHH!!!! Det er spææææændende!

Nå, det er altså ikke mig. Jeg har ikke noget job, og det SKAL jeg have inden PB2. Med mindre jeg ikke har noget om lææææænge. Og ja, jeg løber ikke fra aftalen med Fru SP og Susanne :lolhit

HVEM EEEER DUUUU???? Jeg er ret dum og træt i dag, så jeg kan ikke komme med noget gæt.

Jeg er bare mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER