HemmeligBKpige

Hemmelig ;) Afsløringen!

397 indlæg i dette emne

Nå, nu fandt jeg da i hvert fald ud af, at det IKKE er saga74 og Nitzen..... - for de er på samme tid som TS

Der er vel ikke noget i vejen for at ha 2 vinduer åbne med 2 logins på samme tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er vel ikke noget i vejen for at ha 2 vinduer åbne med 2 logins på samme tid?

Hmm... det kunne man selvfølgelig....! Er det dig saga74? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu fandt jeg da i hvert fald ud af, at det IKKE er saga74 og Nitzen..... - for de er på samme tid som TS

Jeg var lige inde og lure i lidt tråde og Nitzen har ikke haft en regelmæssig cyklus på 27 dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hvor er det en sjov tråd :D

Mange af jer, har godt nok nogle detektivegenskaber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, du er på ingen måde grundig!! :lolhit ;)

:blush Men ikke så grundig at jeg tjekker, hvem der er online samtidig. :whistling

Meeeeeeeen, bare vent, så skal jeg give dig grundig, skal jeg :D Vi skal nok få fundet ud af hvem den hemmelige profil er! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og TS, fedt at mens er ved at være slut! :super Håber, at der snart er en stærk soldat, der bliver til to streger! :goodluck (Nøj en mærkelig sætning egentlig, haha!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige rodet alle mortråde og startere igennem..... (ja, har åbenbart en masse tid tilovers i dag :D )

Og, hvis vi går ud fra at TS ikke har været gennem et behandlingsforløb med 1. barn, og at hun ikke har meldt ud herinde at det ikke er hende...... Så er der kun 1 navn tilbage, hvor alle kriterier passer :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det kunne man selvfølgelig....! Er det dig saga74? :P

2. barn... hun er 16 år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige rodet alle mortråde og startere igennem..... (ja, har åbenbart en masse tid tilovers i dag :D )

Og, hvis vi går ud fra at TS ikke har været gennem et behandlingsforløb med 1. barn, og at hun ikke har meldt ud herinde at det ikke er hende...... Så er der kun 1 navn tilbage, hvor alle kriterier passer :o

Og hvem er det?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige rodet alle mortråde og startere igennem..... (ja, har åbenbart en masse tid tilovers i dag :D )

Og, hvis vi går ud fra at TS ikke har været gennem et behandlingsforløb med 1. barn, og at hun ikke har meldt ud herinde at det ikke er hende...... Så er der kun 1 navn tilbage, hvor alle kriterier passer :o

sig det sig det sig det! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.... jamen føler jo lidt at jeg afslører stakkels Hemmelige pige så :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.... jamen føler jo lidt at jeg afslører stakkels Hemmelige pige så :blush

Arg, du kan da ikke stoppe med nu! :prik Og hvis der kun er een der opfylder kriterierne, kan vi andre jo bare sætte os ned og bruge tid på at regne det ud. Men det er nemmere hvis du bare siger det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også igang med en kæmpe udregning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.... jamen føler jo lidt at jeg afslører stakkels Hemmelige pige så :blush

kan du ikke PM'me den du tror det er og høre om det er ok du skriver navnet herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også igang med en kæmpe udregning :-)

Kan du så ikke lige give besked når du er færdig, så kan vi se om vi er kommet frem til den samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan du ikke PM'me den du tror det er og høre om det er ok du skriver navnet herinde?

Jo, det sad jeg også lige og overvejede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi jeg tor også jeg har den nu :-P Ej har slet ikke tid til det her detektivarbejde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at lave et udførligt regnestykke :P

Er vi sikre på, at den hemmelige profil kun har det ene barn på 10-14 mdr? Kunne hun have flere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at lave et udførligt regnestykke :P

Er vi sikre på, at den hemmelige profil kun har det ene barn på 10-14 mdr? Kunne hun have flere?

Hun skriver i første indlæg at de vil i gang med at lave nr. 2 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tror jeg også jeg ved hvem det er.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg kan kun få det ned til 10 mulige kandidater, men har så heller ikke kigget efter, hvem der har job og har ikke taget det for gode vare, at man har benægtet :P :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg kan kun få det ned til 10 mulige kandidater, men har så heller ikke kigget efter, hvem der har job og har ikke taget det for gode vare, at man har benægtet :P :badgirl

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at ødelægge det hele, men skrev TS ikke at DE først skulle fortælle det til familie, venner, job osv. Der står vel reelt set ikke at de BEGGE har job, men bare at der er et eller andet job som skal informeres???

Så reelt set, kan det vel bare være manden som har job???

Eller har jeg gang i totalt flueknepperi lige nu :lol

God pointe :o

Hun skriver i første indlæg at de vil i gang med at lave nr. 2 ;)

Arh! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mht. regnestykke og tællearbejde, så vil jeg bare lige sige, at der er irriterende mange, der er liiiiige på nippet til at kunne passe kriterierne (mange med børn på nææææææææsten 10 måneder) :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det her skægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER