Barbamama

Hvad skal de kongelige tvillinger hedde?

66 indlæg i dette emne

det ville da ellers være nemt, hvis alle kusinerne/grankusinerne hedder Ingrid, så skal man kun kalde på et navn, når de er til familie tamtam :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drengenavne:

Albert

Benjamin

Knud

Pigenavne:

Josefine

Jessica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bud:

Pigen:

Caroline

Christine

Ingrid

Victoria

Drengen:

William

Arthur

Valdemar

Wilhelm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tanke er lidt om Leonora er et fy navn, hvis man læser om Leonora Christine, som jeg egentlig endte med at forræde sit fædreland, men jeg ved det ikke...

Det er stadig uvist om Leonora forrådte sit fædreland. Det er dog bevist at hendes mand Corfitz Ulfeldt havde fremlagt planer der i Danmark blev anset som landsforræderi.

Leonora Christine blev bare dømt sammen med ham da man formodede hun kendte til hendes mands planer. Men det vides ikke om hun blev offer for justitsmord og sad fanget i 22 år selvom hun var uskyldig...

Jeg er forresten i familie med Leonora Christine, og dermed også Christian IV eftersom han var hendes far :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stadig uvist om Leonora forrådte sit fædreland. Det er dog bevist at hendes mand Corfitz Ulfeldt havde fremlagt planer der i Danmark blev anset som landsforræderi.

Leonora Christine blev bare dømt sammen med ham da man formodede hun kendte til hendes mands planer. Men det vides ikke om hun blev offer for justitsmord og sad fanget i 22 år selvom hun var uskyldig...

nej det ved jeg godt, men alligevel... Så er jeg jo også landsforræder, for da de viste gyngehøvdingen med Per Pallesen og Søren Pilmark, der holdte jeg med Leonora og hendes mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også på Matilda :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke nogle idé om hvad de kommer til at hedde, de skal nok få en del navne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må jo vente i spænding på dåben, men der går jo nok lige nogle måneder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bud:

Pigen:

Caroline

Christine

Ingrid

Victoria

Drengen:

William

Arthur

Valdemar

Wilhelm

Eiiiih, Christine synes jeg ville være SÅ fint! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg stemmer nu stadig på IB og EA :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer også for Leonora, Matilda og Dagmar - synes de er rigtig fine og royale alle 3 :loveshower

Synes også Ingrid er fint, men tror det er for brugt rundt om i familien allerede.

Jeg synes også Valdemar er så fint! Men måske det ikke er internationalt nok? Når nu Mary kommer fra et engelsktalende land, så tror jeg altså de lægger vægt på det skal være gangbart på engelsk også og det er Valdemar altså ikke rigtig.

William er også en mulighed, men det kommer Englands konge jo til at hedde inden længe... Måske det spiller en rolle?

Jeg håber de tænker HELT nyt med drengenavnet! Og jeg glæder mig til at høre hvad de finder på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kunne jo være de ville kalde drengen Victor efter Kronprinsesse Victoria, så er det jo ikke helt det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kunne jo være de ville kalde drengen Victor efter Kronprinsesse Victoria, så er det jo ikke helt det samme :)

Det var da et ret godt bud... :)

Victor og Matilda måske? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også Sophie er en mulighed :) Eller måske Sophia...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline og Valdemar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på Valdemar, da det udtalt på engelsk ikke lyder særlig pænt...

Mit bud på en pige kunne også være:

Josefine, Sophie/a og Mathilde

Dreng:

William

Christopher

Philip

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER