FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Og to uger bagefter 33+0. Hvor går det stærkt :glad

Det er lige om lidt!

Mega vildt at tænke på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man nu har så stærke smerter i lysken og lænden samt skambenet at man næsten ikke kan gå -så er det en tur til lægen når de åbner ikk? Altså det er jo ikke vagtlægen... Vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 uger i dag.. Har også lige pakket tasken til sygehuset  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man nu har så stærke smerter i lysken og lænden samt skambenet at man næsten ikke kan gå -så er det en tur til lægen når de åbner ikk? Altså det er jo ikke vagtlægen... Vel?

Hmm, altså umiddelbart tænker jeg også du kan vente.. Men altså, det er meget din egen vurdering! :kram Meeeen tænker at du nok ikke bør tage på arbejde? Selvom jeg ved hvor svært det er en nytårsaften... Og forstår også godt hvis du gør det alligevel! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, altså umiddelbart tænker jeg også du kan vente.. Men altså, det er meget din egen vurdering! :kram Meeeen tænker at du nok ikke bør tage på arbejde? Selvom jeg ved hvor svært det er en nytårsaften... Og forstår også godt hvis du gør det alligevel! :kram2 :kiss

Jeg bliver nødt til at tage afsted... Jeg må se om det ikke bliver bedre i aften :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man nu har så stærke smerter i lysken og lænden samt skambenet at man næsten ikke kan gå -så er det en tur til lægen når de åbner ikk? Altså det er jo ikke vagtlægen... Vel?

Lyder som en blanding af symfysesmerter og ligamentsmerter :( hvis jeg har ret, såner det kun aflastning og afslapning der hjælper desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor har jeg pisse ondt. Det føles ærligt talt som om den baby har trykket et ribben i venstre side :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av mit venstre ben altså..... Det gør så ondt i det, og der er så meget væske i det..... Det har vist været hårdt for det ben at holde nytårsaften... Jeg har ligget med benet oppe det halve af dagen, uden at det har hjulpet betydeligt... Jeg frygter for natten:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vågen til 02:30 i går! :blink Jeg plejer at falde i søvn kl 20 :D

 

Så fedt at jeg ikke var ved at dø af træthed - det var faktisk mere grundet min ryg, at jeg sagde vi skulle hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+0!! :loveshower

Denne ferie har godt nok gjort at jeg er begyndt at glæde mig til barsel - 7 uger endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har en fornemmelse af ikke at få tømt blæren helt? Jeg har ikke blærebetændelse, men jeg ved at en ikke helt tømt blære det kan være med til at man får det, og det vil jeg jo gerne undgå. Derudover er det ret irriterende at rende på toilet 4-5 gange inden jeg kan falde i søvn om natten :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har en fornemmelse af ikke at få tømt blæren helt? Jeg har ikke blærebetændelse, men jeg ved at en ikke helt tømt blære det kan være med til at man får det, og det vil jeg jo gerne undgå. Derudover er det ret irriterende at rende på toilet 4-5 gange inden jeg kan falde i søvn om natten :LOL

Jeps den fornemmelse kender jeg alt for godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har en fornemmelse af ikke at få tømt blæren helt? Jeg har ikke blærebetændelse, men jeg ved at en ikke helt tømt blære det kan være med til at man får det, og det vil jeg jo gerne undgå. Derudover er det ret irriterende at rende på toilet 4-5 gange inden jeg kan falde i søvn om natten :LOL

Jep :) Baby fylder godt til.

Jeg plejer lige at læne mig fremad og så tilbage igen. Det hjælper til lige at klemme det sidste ud. Min læge nævnte også at det kunne hjælpe at rejse sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bekymrer mig en lille smule at jeg har haft 10 plukveer, der ni er, gør ondt og strammer ned ad til. Kombineret med jag og at jeg er nødt til at koncentrere mig om vejrtrækning har gjort at jeg smed mig på sengen og forsøger nu at slappe af.

Min mave spænder helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bekymrer mig en lille smule at jeg har haft 10 plukveer, der ni er, gør ondt og strammer ned ad til. Kombineret med jag og at jeg er nødt til at koncentrere mig om vejrtrækning har gjort at jeg smed mig på sengen og forsøger nu at slappe af.

Min mave spænder helt vildt

Hjælper det at slappe af? Jeg har haft rigtig mange af den slags plukkeveer i denne graviditet, og min jordemoder sagde, at så længe det hjælper, når man lægger sig og får hvilet er det ok. 

Men hvis det plager dig meget, synes jeg altså, at du skal tage fat i jordemoder/læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså det er super skummelt at hele mit underliv nærmest er svulmet op indvendigt (ja sorry for mine altid småklamme indlæg), håber dælme det bliver normalt efter fødsel, ellers tror jeg faktisk aldrig jeg vil udsætte min kæreste for at skulle have sex med mig igen :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælper det at slappe af? Jeg har haft rigtig mange af den slags plukkeveer i denne graviditet, og min jordemoder sagde, at så længe det hjælper, når man lægger sig og får hvilet er det ok.

Men hvis det plager dig meget, synes jeg altså, at du skal tage fat i jordemoder/læge.

Nej ikke rigtig, synes jeg. De fortsatte selvom jeg lå og slappede af.

I dag har jeg kun haft 5 fordelt over hele dagen, så det har da taget af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså det er super skummelt at hele mit underliv nærmest er svulmet op indvendigt (ja sorry for mine altid småklamme indlæg), håber dælme det bliver normalt efter fødsel, ellers tror jeg faktisk aldrig jeg vil udsætte min kæreste for at skulle have sex med mig igen :shooter

 

Her er jeg også svulmet op de helt forkerte steder ift. sex - må se i øjnene at det bliver ikke til andet end gensidigt pilleri de sidste 10 ugers tid, for det er helt umuligt at gennemføre.... jeg kan ikke ligge på ryggen pga bækkeløsning og tryk på den der store blodåre, og alle andre stillinger giver mig krampe i hofterne + jeg åbenbart også fylder mere forneden :wacko Så vi tager revanche når jeg er klar efter fødslen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også bare en oppustet badeand eller noget Down there.... Orker simpelthen ikke at tænke på det... Jeg ved det forsvinder igen med tiden efter fødslen..... Og nøj hvor er jeg lykkelig for det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, nedlagt af plukveer. Pludselig husker jeg en smule hvordan veer føles. Fuck :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En måned til termin i dag, og min mave er bare stor, øm og gør ondt :( troede endda jeg fik veer tidligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En måned til termin i dag, og min mave er bare stor, øm og gør ondt :( troede endda jeg fik veer tidligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi har synkron symptomer :D

Hvis ikke det var fordi at jeg husker veerne pludselig, så ville jeg godt kunne forveksle mine plukveer lige nu med begyndende veer. Puha. Og så har jeg bare fået nogle ordentlige jag fortil idag.

Er lidt spændt på læge imorgen og hvordan han ligger derinde. Et eller andet føles ihvertfald anderledes lige nu

Jeg har en del plukveer, og tror måske det var sådan en der gjorde ondt i dag, men det gik hurtigt væk. Efter 2,5 km tur måtte jeg lige administrere to hunde og to katte der ikke legede samme leg samtidig med tusind andre ting, og der trak det om i lænden og gjorde ret nas hele vejen over maven - der blev jeg faktisk lidt nervøs, for han SKAL bare vente 1,5 uge mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en del plukveer, og tror måske det var sådan en der gjorde ondt i dag, men det gik hurtigt væk. Efter 2,5 km tur måtte jeg lige administrere to hunde og to katte der ikke legede samme leg samtidig med tusind andre ting, og der trak det om i lænden og gjorde ret nas hele vejen over maven - der blev jeg faktisk lidt nervøs, for han SKAL bare vente 1,5 uge mere!

Mon ikke det bare var overanstrengelse? Det hepper jeg på. Fødsel er lige tidligt nok :)

Ryger din hjemmefødsel egentligt hvis det bliver før tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det bare var overanstrengelse? Det hepper jeg på. Fødsel er lige tidligt nok :)

Ryger din hjemmefødsel egentligt hvis det bliver før tid?

Det håber jeg, men jeg går jo lang tur med hundene hver dag, så lidt træls hvis det skal stoppe nu :(

Ja det gør den hvis det er inden uge 37, men min kæreste kommer også først hjem når jeg er 37+1, og jeg ville under ingen omstændigheder føde hjemme uden ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.