FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Endnu en nat med latterligt ringe søvn :boo Hvorfor er det lige, at min seng bliver til et torturredskab fra 21-5 og så bliver en seng igen kl 5 (når vækkeuret ringer)? :HUUG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu en nat med latterligt ringe søvn :boo Hvorfor er det lige, at min seng bliver til et torturredskab fra 21-5 og så bliver en seng igen kl 5 (når vækkeuret ringer)? :HUUG

:kram

Kender følelsen :<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat med latterligt ringe søvn :boo Hvorfor er det lige, at min seng bliver til et torturredskab fra 21-5 og så bliver en seng igen kl 5 (når vækkeuret ringer)? :HUUG

Uugh, jeg hader de nætter :( godt der snart er barsel til dig, så du bare kan tage dagen i brug, er natten dum :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk Man kan altid regne med jer herinde :biglove

Og ja! 2 uger, 9 arbejdsdage... Næsten i mål! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat med latterligt ringe søvn :boo Hvorfor er det lige, at min seng bliver til et torturredskab fra 21-5 og så bliver en seng igen kl 5 (når vækkeuret ringer)? :HUUG

:ditto kender det alt for godt :kram Men fra i næste uge kan jeg sove middagslur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat med latterligt ringe søvn :boo Hvorfor er det lige, at min seng bliver til et torturredskab fra 21-5 og så bliver en seng igen kl 5 (når vækkeuret ringer)? :huug

 

Jeg var vågen i nat fra 3-6 <_<

 

Godt du snart skal på barsel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig bare så meget til barsel om 42! arbejdsdage! Jeg glæder mig til, at være menneske om aftenen og kunne hygge rigtig meget om drengene.. Lige nu føler jeg godt nok, at dagene bare styrter derudaf og jeg får ikke gjort noget som helst af det jeg gerne vil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lækker omgang morgenmad kasseret, jeg havde ellers sådan kræset om det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vågen 3 timer i nat, så kunne da lige så godt koge mig et æg og smøre mig en bolle :D

 

Det har så gjort, at jeg er vågnet op uden kvalme for første gang i maaaange uger :yay

 

Til gengæld er jeg stadig møgsyg og går glip af endnu en dag med eksamensrelevant undervisning <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vågen 3 timer i nat, så kunne da lige så godt koge mig et æg og smøre mig en bolle :D

Det har så gjort, at jeg er vågnet op uden kvalme for første gang i maaaange uger :yay

Til gengæld er jeg stadig møgsyg og går glip af endnu en dag med eksamensrelevant undervisning <_<

Fedt! Altså med kvalmen, så må du jo lige sætte vækkeuret og spise lidt midt om natten fremover ;)

Og :prik med sygdom :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig bare så meget til barsel om 42! arbejdsdage! Jeg glæder mig til, at være menneske om aftenen og kunne hygge rigtig meget om drengene.. Lige nu føler jeg godt nok, at dagene bare styrter derudaf og jeg får ikke gjort noget som helst af det jeg gerne vil..

Jeg sad lige og tænkte at det var da godt nok tidligt du har barsel, så jeg måtte da lige regne mine dage ud.

Jeg har sørme 45 arbejds dage tilbage :-D

Hold op det er jo snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige og tænkte at det var da godt nok tidligt du har barsel, så jeg måtte da lige regne mine dage ud.

Jeg har sørme 45 arbejds dage tilbage :-D

Hold op det er jo snart.

Jeg holder først i starten af juli :) Men har en del fridage pga. JM, læge, scanninger, min store drengs første førskoledag osv. Så det trækker jo alt sammen i den rigtige retning :) Men der er over 2 mdr. til jeg kan gå af.. Desværre..

Ja, når man får regnet det ud på den måde, så lyder det ikke så slemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vågen 3 timer i nat, så kunne da lige så godt koge mig et æg og smøre mig en bolle :D

 

Det har så gjort, at jeg er vågnet op uden kvalme for første gang i maaaange uger :yay

 

Til gengæld er jeg stadig møgsyg og går glip af endnu en dag med eksamensrelevant undervisning <_<

 

Oh yes, nattespisning er et hit mod kvalme. Jeg spiste digestive kiks om natten ;)

Øv med sygdom, håber du kommer du oven på meget snart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser pt rugbrødsmadder med pålægs chokolade døgnet rundt....drikker saftevand når jeg kan...og spiser kiks ind imellem...og ind imellem en banan når jeg har det ok...

Sikkert ikke optimalt men skal jo have noget at spise og drikke for at holde skansen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh det er en meget dårlig idé at se skadestuen når man er gravid og det handler om et par der måtte afbryde graviditeten i 23 uge. Puha. Tårer i øjnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

:kram :kram :kram

Hvor er det strengt at du skal døjes sådan med svangeskabsforgiftning, og ikk bare kan få lov at nyde graviditeten! Jeg håber alt det bedste, og at den sidste del af graviditeten ikk bliver alt for træls :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

:kram :kram :kram

Nogle gange er det :numse at få ret :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det! :yay

 

Tillykke med lillesøster :loveshower

 

Tillykke

Stort tillykke til jer begge to! Hvor er det dejligt for jer :yay

 

Aaaaw :wub Tillykke og velkommen i lillesøsterklubben :7himmel

 

Tusind tak piger! :loveshower

Det er SÅ dejligt endelig at kende kønnet, og kunne sige "hun" i stedet for "den" :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

Ej det er jeg ked af :(

Hvad skal der så ske?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Hvor er det strengt at du skal døjes sådan med svangeskabsforgiftning, og ikk bare kan få lov at nyde graviditeten! Jeg håber alt det bedste, og at den sidste del af graviditeten ikk bliver alt for træls :kram2

:ditto

Skal du være indlagt indtil termin eller hvad skal der ske nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vandrejournal, endda i gul kuvert! Sejt!

I den er der skrevet at jeg skal have en samtale ang traumatisk fødselsforløb. Det synes lægen var en god ide. Det gør jeg også, men jeg får faktisk lidt ondt i maven over det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vandrejournal, endda i gul kuvert! Sejt!

I den er der skrevet at jeg skal have en samtale ang traumatisk fødselsforløb. Det synes lægen var en god ide. Det gør jeg også, men jeg får faktisk lidt ondt i maven over det :(

:kram

Der kan heldigvis komme noget rigtig godt ud af det. Jeg fik talt mit fødselsforløb igennem, hvilket blev en helt sjælelig renselse og så blev jeg tilknyttet kendt jordemoder ordning og det har givet meget ro på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

 

Jeg håber, de kan holde det nede :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.