FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg har netop talt med dem, de synes vi skal få den overstået, selvom det kan have indflydelse på resultatet :blink Vi har aftalt, at jeg skal se an indtil i eftermiddag, om jeg fortsat har svært ved at holde fast føde i maven, i så fald aflyser vi. Ellers gennemfører vi- jeg er sgu ikke begejstret ved tanken, må jeg indrømme. Jeg kan ende med et ikke helt reelt svar, som egentlig ikke kan bruges til spor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har netop talt med dem, de synes vi skal få den overstået, selvom det kan have indflydelse på resultatet :blink Vi har aftalt, at jeg skal se an indtil i eftermiddag, om jeg fortsat har svært ved at holde fast føde i maven, i så fald aflyser vi. Ellers gennemfører vi- jeg er sgu ikke begejstret ved tanken, må jeg indrømme. Jeg kan ende med et ikke helt reelt svar, som egentlig ikke kan bruges til spor.

 

Så sig fra! :kiss De kan under alle omstændigheder ikke tvinge dig til noget, og hvis du ikke er tryg ved at få den lavet i morgen (hvilket jeg synes er meget berettiget!!) så sig til dem i eftermiddag at du ikke er klar, og gerne vil have en ny tid (og ikke dagen efter!)

 

Giv dig selv lidt ro til at komme ovenpå, inden du skal afsted :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop talt med dem, de synes vi skal få den overstået, selvom det kan have indflydelse på resultatet :blink Vi har aftalt, at jeg skal se an indtil i eftermiddag, om jeg fortsat har svært ved at holde fast føde i maven, i så fald aflyser vi. Ellers gennemfører vi- jeg er sgu ikke begejstret ved tanken, må jeg indrømme. Jeg kan ende med et ikke helt reelt svar, som egentlig ikke kan bruges til spor.

Ska du ha den lavet ved egen læge eller på lab?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hos egen læge, har lige ringet og aflyst! Jeg kaster op for fulde gardiner igen :(

Tak for :kram piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hos egen læge, har lige ringet og aflyst! Jeg kaster op for fulde gardiner igen :(

Tak for :kram piger

Synes godt nok de læger er useriøse omkring den test og flere har jo skrevet om målinger før tiden var gået . Der sker for mange fejl i mine øjne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også lavet resten ved egen læge, der var der intet at komme efter... Udover den ene stak i øret og den anden i fingeren, men det gør vel ingen forskel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hos egen læge, har lige ringet og aflyst! Jeg kaster op for fulde gardiner igen :(

Tak for :kram piger

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt de læger er useriøse omkring den test og flere har jo skrevet om målinger før tiden var gået . Der sker for mange fejl i mine øjne.

Jeg er enig! Men sådan er det jo nok, når man er bioanalytiker :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også lavet resten ved egen læge, der var der intet at komme efter... Udover den ene stak i øret og den anden i fingeren, men det gør vel ingen forskel..

Jeg fik lavet ved egen læge i første graviditet og der stak de i fingeren. Men de tog også en blodprøve for gravide kunne man aldrig helt regne med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig! Men sådan er det jo nok, når man er bioanalytiker :p

Jeg er ikke bioanalytiker men har prøvet både læge og lab og tror I har ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig! Men sådan er det jo nok, når man er bioanalytiker :p

Ja netop ;) og det er lidt svært at lade være med at påpege det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til jobsamtale i dag men fik desværre ikke jobbet... Det hjalp på humøret at 5 min efter jeg beskeden om jeg fik jobbet blev jeg ringet op og spurgt om jeg vil komme til en anden samtale og det siger man bestemt ikke nej til, skal til en igen på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input piger :lovebk

Da jeg var afsted dengang med M. Var det også hos egen læge, dengang var der ikke spor. De tjekker faste blodsukker også igen efter belastningen, hvor det er både prik i finger og en blodprøve. Efter vi har set hvordan det var med Nitzen, så var vi hurtigt enige om, at det er dumt at få lavet den i morgen, jeg kaster stadig op og er helt mørbanket, sulten, tørstig og mat! Det hjælper ikke forud for den belastning, for der bliver jeg i forvejen skidt tilpas efterfølgende. Så det må vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået taget nogen blodprøve, er det normalt man skal det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev helt paf, da jeg ringede og bestilte tid til glukosebelastning i mit lægehus.

Sekretæren spurgte om jeg var sikker på at jeg skulle ha lavet en... og da jeg fortalte hende at det mente min JM, så sukkede hun nærmest og sagde "at jeg jo ikke måtte spise eller drikke noget inden jeg kom derned " - ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. men hun virkede lidt irriteret over at jeg skulle have en lavet.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input piger :lovebk

Da jeg var afsted dengang med M. Var det også hos egen læge, dengang var der ikke spor. De tjekker faste blodsukker også igen efter belastningen, hvor det er både prik i finger og en blodprøve. Efter vi har set hvordan det var med Nitzen, så var vi hurtigt enige om, at det er dumt at få lavet den i morgen, jeg kaster stadig op og er helt mørbanket, sulten, tørstig og mat! Det hjælper ikke forud for den belastning, for der bliver jeg i forvejen skidt tilpas efterfølgende. Så det må vente.

Åh nej, ikke mere opkast til dig :(

God bedring - SNART!

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige pige er super træt af, at jeg endnu ikke har født. Hun har bagt en vekage til mig, i håb om, at jeg føder NU!

post-7635-0-36555500-1411669057_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm! merci chokolade og en kop kaffe.... :biglove

Tiltrængt efter endnu en dag med tumling hjemme... lader op til en i morgen også, da feberen stadig ikke er lettet :(

(Merci, TinaKP for den lækre chokolade! :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige pige er super træt af, at jeg endnu ikke har født. Hun har bagt en vekage til mig, i håb om, at jeg føder NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige pige er super træt af, at jeg endnu ikke har født. Hun har bagt en vekage til mig, i håb om, at jeg føder NU!

Hvis det virker, så må jeg lige låne opskriften :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hos egen læge, har lige ringet og aflyst! Jeg kaster op for fulde gardiner igen :(

Tak for :kram piger

Øv hvor er det træls søde :kram2 men det haster vel heller ikke at få den lavet når nu du har det dårligt - er det ikke bare inden uge 30, at den helst skal laves?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev helt paf, da jeg ringede og bestilte tid til glukosebelastning i

mit lægehus.

Sekretæren spurgte om jeg var sikker på at jeg skulle ha lavet en... og

da jeg fortalte hende at det mente min JM, så sukkede hun nærmest og

sagde "at jeg jo ikke måtte spise eller drikke noget inden jeg kom

derned " - ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. men hun virkede

lidt irriteret over at jeg skulle have en lavet.... :rolleyes

hvor irriterende. Vil da lige tilføje til den noget mangelfulde besked at man jeg altid har skullet være fastende fra kl. 22 aftenen før og at man max må drikke 2 glas vand i samme tidsrum. Håber at du kommer hurtigt og godt i gennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor irriterende. Vil da lige tilføje til den noget mangelfulde besked at man jeg altid har skullet være fastende fra kl. 22 aftenen før og at man max må drikke 2 glas vand i samme tidsrum. Håber at du kommer hurtigt og godt i gennem.

Tak... det er først når jeg er 28+ jeg skal afsted!

Det skal vist bare overståes :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det virker, så må jeg lige låne opskriften :haha

Det gjorde den ikke, er stadig tung og gravid ;) men den smager godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået tidligt på weekend :yay

Skal ud at spise med min mg i aften, så trænger til afslapning for lænd og bækken (som stadig er mærket af 3,5 times møde i går) og måske en lille lur inden jeg skal hente Filippa.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.