Guest M's mor

Hvad skal i lave i weekenden?

18 indlæg i dette emne

I dag skal vi til xl byg og have fundet de ting vi skal bruge til at lave haven børne venlig. Jeg er ikke lige den mest tålmodige så havde det stået til mig havde vi fundet tingene hjemmefra. Men vi skal lige have lidt hjælp.

I morgen kommer et vennpar med deres to børn. Den yngste er to dage ældre end madison. Og de er kærester ;) og søndag kommer kærestens far. Han skal brække noget af muren til terrassen ned så jeg kan komme op med barnevogn. I mens tager jeg hjem til min mor for der vil ikke være mulighed for at putte madison nogen steder pga larm.

Og så er den weekend hurtig gået

Hvad skal i lave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I aften skal jeg bare hygge med min mand og datter... I morgen står den på shopping, har for første gang i mange måneder penge til mig selv, så det bliver til en tøsetur med min veninde.. Lørdag aften står den på fest med gode venner.. Søndag håber jeg at der er vejr til at komme i haven så vi kan bygge sandkasse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har endelig en weekend uden nogle planer. Så vi skal slappe af og hygge med hinanden. Tror vi tager en tur i svømmehallen imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lina skal vaccineres idag kl 14; så vi har ingen planer, bortset fra at idag bliver brugt med mormor og så må vi se om hun bliver ligeså syg som hun plejer :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag når manden kommer hjem skal vi en tur i Herning centeret. I morgen skal vi til svigermors 60 års fødselsdag kl 12.30, det ligger på sådan et dumt tidspunkt i forhold til Alberts spise og sovetider, så det kræver lidt større koordinering for at få det til at gå op, men det bliver noget med at vi sørger for at være på feststedet 1 - 1 1/2 time før, og så må vi se hvordan det går.

Søndag skal manden til noget Triathlon i Jels, og måske tager jeg Albert med hjem til mine forældre.

Det var vist den weekend, og hvor minder det mig bare om, at jeg snart har brug for, en weekend hvor vi intet skal, udover at være familie, men det ligger vist langt ude i fremtiden, da vi skal noget de næste mange weekender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

work work work :) jeg skal arbejde i weekenden, og derfor får jeg nok ikke lavet det vilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på at jeg skal føde, da jeg er 40+5 idag og helst gerne vil gå igang af mig selv.. Ellers tror jeg bare den står på afslapning, vil gerne i biografen og se Identity Thief..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde forsinket 1 års fødselsdag imorgen, for venner og familie.

Søndag skal jeg til brunch med nogle veninder, vi skal til mine svigerforældre og sige farvel til dem og børnenes oldemor og så skal der pakkes da turen går hjem til Tyskland mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror egentlig vi bare skal være hjemme og slappe af... Måske i kirke søndag... Vi skal vel på et eller andet tidspunkt have snakket med præsten om barnevelsignelse Hehe

Og så skal M hjem til sin mor søndag og hun kommer hjem igen tirsdag.

Er jeg ond når jeg siger at jeg faktisk lidt glæder mig til at have et par dage hvor jeg og lillemanden ikke skal ud at køre hvis vi ikke vil???

Overhovedet ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist gøre så klar til at få baby i armene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal gøre rent i lejligheden i morgen. Hele lejligheden skal ha' en tur og vi skal ha' ordnet en masse vasketøj.

Søndag står den i Malivas tegn. Vi skal ud og gå tut og på legepladsen, måske tager vi dyreparken... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud at svømme med min søster og hendes familie imorgen og søndag skal vi til 13 års fødselsdag. Idag har vi været en tur i Viborg, forbi mandens arbejde, på nabo visit. De er helt vilde med Marius :) Men deres børnebørn er også langt væk. Lige pt sidder vi oppe ved svigerne, hvor vi skal spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skal arbejde fra midnat til middag i morgen og så skal han til herreaften i morgen aften...

selv har jeg ingen planer denne weekend ud over en tur i centeret med en veninde i morgen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud at svømme med min søster og hendes familie imorgen og søndag skal vi til 13 års fødselsdag. Idag har vi været en tur i Viborg, forbi mandens arbejde, på nabo visit. De er helt vilde med Marius :) Men deres børnebørn er også langt væk. Lige pt sidder vi oppe ved svigerne, hvor vi skal spise :)

Ja der var heldigt jeg skrev herinde at vi ville i svømmehallen :) glæder mig til at se marius kravle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op. Ja jeres weekend er godt booket. Savner også en weekend hvor vi ikke skal noget. Tror madison har brug for det. Hun har været godt pjevset den sidste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal absolut ingenting :) Manden er på arbejde i dag og i morgen fra 9-22 (skønt at være gift med en kok.. <_< ), så bassen og jeg skal bare hygge os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag står den hygge, krydret med lidt rengøring, vasketøj og bagning.

I morgen skal vi en tur i ønskebørn og se om der er flere gode fødselsdag tilbud tilbage, ellers er der ikke planlagt noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår: alene hjemme med drengene, hyggede med eb veninde og rundede vagtlægen sa Theo har stafelikokker

Idag: har gjort rent og vasket tøj, nu er vi på vej i bad alle sammen, senere skal vi ud og kigge barnevogn, shoppe lidt, og spise god frokost, tager måske et smut til ESL sen eftermiddag

I morgen: Ingen planer, skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER