Forunderligt

Klager du? - opdateret #11

23 indlæg i dette emne

Klager du hvis du syns der er noget i vejen med de ting du køber, store som små?

I går var vi ude og handle og smed bl.a nogle pakker pålæg i skiver som var på tilbud i kurven. Da vi så sku ha frokost i dag står jeg og kigger på kalkun pålægget fra 3-stjernet og ser at der ligger et langt sort hår inde i pakken - som jeg jo altså ikke har åbnet endnu. Ej hvor klamt :puke Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det virkelig er hygiejnisk forsvarligt at spise deres produkter, for hvad så med alle de ting øjet ikke kan se?! Efter at ha været harm et lille stykke tid besluttede jeg at klage, ikke så meget pga min ødelagte frokost appetit eller pengene, men fordi jeg simpelthen syns det er for dårligt! Så nu har jeg skrevet en mail til 3-stjernet og klaget.

Engang før jul klagede jeg over en ost fra Levevis, hvor der stod på pakken at smagen var "mild og rund" men på bagsiden med små bogstaver stod at det var en "modnet ost" og ja, til mine smagsløg var den i hvert fald ikke mild og rund. Umiddelbart skete der intet, men 3 uger senere modtog jeg pludselig en pakke med 3 store stykker ost og et håndskrevet brev fra mejeriet om at de var glade for min henvendelse og håbede jeg kunne li deres ost. Det var jo så egentlig problemet, at det ku jeg ikke :rolleyes men man kan jo ikke klage over gratis ost vel.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg er sådan en der klager og min mand HADER det :D

Men hvis ikke man brokker sig, hvordan skal de så vide, at noget ikke er i orden - det giver dem jo muligheden for at blive bedre. Da jeg arbejdede som tjener, var det SÅ irriterende, når folk brokkede sig over maden, når der HAVDE spist den - så var det jo ret svært at gøre noget ved <_<

For nyligt har jeg lige brokket mig over, at en skobutik på deres hjemmeside skrev, at de havde søndagsåbent den første søndag i måneden, men da jeg troppede op med Anna for at købe vinterstøvler til hende den første søndag i januar, var der lukket :prik Jeg skrev en meget vred mail og fik pænt svar tilbage om, at jeg måtte komme og købe støvler til halv pris - det fik jeg lov at veksle til forårssko (da jeg jo havde fundet et andet sted at købe støvlerne den søndag :rolleyes) og jeg købte de lækreste Angulus lædersko til Anna til 325 kr. i sidste weekend :yay

Jeg har aldrig prøvet, at der kom noget negativt ud af at klage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg klager også. Også over ting som måske ikke rører mig helt vildt ;) har klaget over en skyllemiddel som klumpede, og fik en ny med posten. Har klaget over en leverpostej hvor jeg fandt et stykke sølvpapir i, der fik jeg en trip trap bordskåner med posten, har klaget over en aromat der manglede en 'si' i toppen, og fik en hulens masse aromat med posten, og har klaget over en metholatum læbepomade hvor der var et stykke plastik i. Her fik jeg en kasse med 4 tynde læbepomader, 4 almindelige metholatum læbepomader, 2 bøtter metholatum og 2 håndcremer :) Så det betaler sig bestemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klager hvis der er noget som går mig på.

Skal faktisk lige ha' fat i post DK når de har åbent på tirsdag, og også dem jeg måtte klage til sidst hmm.... Ikke lovende.

Første gang fordi vi var flyttet og i starten modtog vi ikke reklamer så fik ikke lige tilmeldt os reklamer nej tak. Da vi så begyndte at modtage reklamer meldte vi os til nej tak, og der står at det kan tage op til 14 dage før det virker. Fair nok.... Men efter 1 måned modtog vi stadig reklamer, samtidig med at vi havde fået en pakkelabel om at vi sku hente en pakke på posthuset. Problemet var bare at det ikke var på et posthus vi er tilknyttet, og de var også flinke og fik løst vores reklame problem, og ville meget gerne flytte pakken til vores eget posthus hvis vi ønskede det, men cyklede bare til nabokommunen og hentede, så løste sig jo. :).

Nu er der så problemer med dem igen. Vi burde ha' modtaget en pakke tirsdag, men var ikke hjemme, så regnede med en label i postkassen. Der var dog intet. Så da jeg kommer hjem onsdag ligger der en label i en kuvert, hvor på der er trykt en besked om at da vi ikke var hjemme og bor i en lukket opgang kunne pakkeposten ikke ligge afhentningssedlen i vores postkasse, da han/hun ikke har adgang til opgangen og derfor er afhentningssedlen sendt til os med posten..... Det er jo sådan set også fint nok, bortset fra at vi bor ikke i en opgang, men med udendørs svalegang, og man går lige forbi postkasserne for at gå op af trappen til 1. sal hvor vi bor. Og pakkeposten har ikke tidligere haft problemer.... Hmm tyder jo lidt på at da vi har en speciel adresse. (4, 1., 4) at pakkeposten bare har haft travlt og ikke har gidet køre forbi vores adresse..... Synes jeg er virkelig dårlig service..... Især fordi jeg kun lige nåede at hente pakken på posthuset 10 min. før lukning om onsdagen og at jeg måtte lave en falsk fuldmagt i kærestens navn for at ku få den udleveret, idet kæresten skulle bruge indholdet i løbet af påsken. :S

Derudover så kan det godt være at de ikke leverer reklamer til os mere, men der ligger altid 5-6 sæt reklamer oven på vores postkasser, som er adresserede, og det tyder ikke ligefrem på at beboerne selv har lagt dem derop, men at det er som om budet ikke giver gøre sit job. :S Er da så irriterende at der skal flyve reklamer rundt hele tiden ved vores ejendom:S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klagede her forleden over en underkjoleting, jeg havde købt, som efter 4x vask - endda i vaskepose - hang i laser. Blonden gik løs og der hang små stykker elastik ud af strech stoffet. Købt på udsalg og ikke specielt dyr, men jeg synes ikke, det var ok. Sagde det i øvrigt stille og roligt og fik en ny med hjem. Rigtig fin service, synes jeg.

Det samme har jeg prøvet i HogM med et par jeans, hvor der var fejl i stoffet, så det gik i stykker. Også fin service synes jeg - ingen af gangene havde jeg bon, så de måtte bare tro på, jeg talte sandt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klager også, hvis det er noget, som har betydning for mig. Fx hvis det gør at den ting jeg har købt er ubrugelig eller lign. Små ubetydelige ting gider jeg ikke klage over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj en klam ting at finde i sit pålæg. ADR! Havde bestemt også klaget. Klager over ting, som jeg mener er på sin plads. Altså klamme ting i madvarer, ting der er ødelagte hurtigt, er ødelagt inden brug osv. Klager hvis min bøf er gennemstegt og ikke rød og sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har klaget et par gange, men jeg gør det kun hvis jeg tror jeg får noget ud af det. Eks. Havde jeg købt to småfolk heldragter i sommers til Lasse. Den ene bøvler med knapperne efter at ha været i brug 1-2 gange. Det synes jeg var for ringe og klagede. Jeg sku blot sende den retur og fik en hel ny heldragt til sendt.

Det seneste vi har klaget over herhjemme er tv-pakken i forbindelse med flytningen. Elendig Kundeservice - de var længe om at svare og svarede i øst, når vi spurgte i vest. Alt hvad min mand nævnte af muligheder (han er montør inden for samme verden) havde de ingen anelse om og de påstod længe at der var digitale kanaler i pakken. Der var så kun en enkel. Plus der var ikke lavet klar til tv ved flytningen.

Til slut sagde vi det op og fik tilbagemeldningen om at vi slap for at betale regningen for tv-pakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi klager! :D

På det seneste har jeg klaget over nogle strikvanter, som begyndte at gå op i syningen forskellige steder, på trods af at jeg kun brugte dem sparsomt. Der fik jeg et tilgodebevis til butikken, da bonen var blevet væk.

Vi havde noget saft fra Rynkeby på et tidspunkt, som pludselig smagte sært. Manden min hældte det så ud, og kunne høre der lå noget i kartonen. Vi fandt noget, som lignede papir. Vi skrev til Rynkeby, og de bad os sende det ind, så de kunne undersøge det. Der havde åbenbart været et mikroskopisk hul i kartonen, og derfor kom der skimmel i (det vi syntes lignede papir). Føj! De satte 100 kr ind på vores konto...

Vi havde bestilt et Jungle Gym legetårn på Bilkas hjemmeside, da de var på tilbud. Vi fik bare aldrig andet end en bekræftelse på bestillingen fra dem, så vi ringede derind efter noget tid for at høre status. Det blev til mange opkald, hvor vi blev lovet det ene og det andet, men intet blev overholdt. Det endte til sidst ud i et gavekort på 300 kr til Bilka og 10% rabat på vores køb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at finde en død flue/bille i en pakke lagkagebunde :puke Og skrev en mail til producenten, som kvitterede med en kasse fuld af varer :) Men har desværre også mange gange oplevet at flabede/manglende respons når jeg har klaget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering:

I dag fik vi en pakke fra 3 stjernet med 3 store spegepølser, samt et brev med frimærker til at dække porto, da jeg sendte pakken ind til dem. De skriver at de har undersøgt pakken og fundet at det som lignede et hår i virkeligheden var en "tråd" fra en flosset kant på den sorte plastik bakke pålægget ligger på. Er helt glad for det ikke var et hår, det lignede det virkelig! De undskylder og lover at skærpe kontrollen.

Heldigvis kan vi godt li pølse her i huset :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ønske jeg var bedre til at klage - men jeg får det simpelthen ikke gjort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering:

I dag fik vi en pakke fra 3 stjernet med 3 store spegepølser, samt et brev med frimærker til at dække porto, da jeg sendte pakken ind til dem. De skriver at de har undersøgt pakken og fundet at det som lignede et hår i virkeligheden var en "tråd" fra en flosset kant på den sorte plastik bakke pålægget ligger på. Er helt glad for det ikke var et hår, det lignede det virkelig! De undskylder og lover at skærpe kontrollen.

Heldigvis kan vi godt li pølse her i huset :glad

Det var da godt, så er det pludselig lidt mindre klamt! Og dejligt at I fik en masse spegepølser ud af at klage! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at de tager sådan en klage seriøst :D Og god måde de har håndteret det på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for nylig klaget til Brio over et trækkelegetøj i form af en humlebi, som Lise fik i dåbsgave. Dens vinger skulle snurre rundt og brumme, når hun trækker den efter sig, men de sætter sig konstant fast, så hjulene heller ikke kan dreje rundt og så siger den ikke noget.

Jeg fik en mail tilbage som undskyldte for problemet - det er åbenbart noget andre end mig også har haft klaget over. De mener det er en bestemt stak/sending af produkterne på markedet, som har problemet og de har ikke kunnet finde ud af hvad det skyldes. Men de ville sende mig en ny med posten, så nu venter vi bare på at den ankommer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for nylig klaget til Brio over et trækkelegetøj i form af en humlebi, som Lise fik i dåbsgave. Dens vinger skulle snurre rundt og brumme, når hun trækker den efter sig, men de sætter sig konstant fast, så hjulene heller ikke kan dreje rundt og så siger den ikke noget.

Jeg fik en mail tilbage som undskyldte for problemet - det er åbenbart noget andre end mig også har haft klaget over. De mener det er en bestemt stak/sending af produkterne på markedet, som har problemet og de har ikke kunnet finde ud af hvad det skyldes. Men de ville sende mig en ny med posten, så nu venter vi bare på at den ankommer :glad

Den har jeg også, og vores er heller ikke særlig god til at dreje rundt :(

Skulle du bruge din bon? Og hvilken adresse skrev du til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg også, og vores er heller ikke særlig god til at dreje rundt :(

Skulle du bruge din bon? Og hvilken adresse skrev du til?

Jeg skrev til denne adresse info.dk@brio.net

Og nej jeg skulle ikke bruge bon, men jeg skulle oplyse det nummer der står indgraveret på indersiden af det ene hjul. Det kan være lidt svært at se, men det ligner følgende: 4M567

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev til denne adresse info.dk@brio.net

Og nej jeg skulle ikke bruge bon, men jeg skulle oplyse det nummer der står indgraveret på indersiden af det ene hjul. Det kan være lidt svært at se, men det ligner følgende: 4M567

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nye humlebi er kommet med posten idag, og den VIRKER! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg klaget lidt mere :D

Jeg har købt et Mikk-Line regnsæt til Lise, og da jeg skal give hende jakken på for første gang, ser jeg at en af trykknapperne foran er gået i stykker. Så jeg skrev en mail til dem jeg havde købt den af og de sender nu en ny med posten :yay

Så har jeg også klaget over en damprenser/moppe, som ikke varmede ordentligt op og ikke lavede damp nok allerede anden gang jeg skulle bruge den. Der har jeg fået besked på bare at komme ned i butikken med den og bonen og så kan jeg få pengene tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har og brokket mig for nylig, købte en danefæ heldragt på tilbud til albert, på danefæs egen webshop.

Første gang jeg bruger den ryger der en trykknap af i halsen, jeg skrev en mail til dem, hvor jeg spurgte om jeg kunne få tilsendt en nye trykknap. Jeg får afvide jeg skal sende et billede af den, det gør jeg, og kort efter kommer der svar om, at det vil sende mig en hel ny dragt, og da de ikke havde flere dragte, magen til den jeg havde købt kunne jeg frit vælge en anden fra deres webshop.

Så ikke nok med jeg fik en ny dragt, jeg fik en fra deres nye kollektion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klager meget sjældent... Men efter at have læst denne tråd kunne det da godt være at jeg skulle begynde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik klaget over at det havde taget over halvanden måned at lave min computer. Min lillebror skal bruge den til eksamen, så laves skulle den. Og i Fona sagde de at vi havde den igen efter 10 arbejdsdage.

Jeg fik da lige to af de aller nyeste computerspil med til min lillebror som undskyld for at det tog så lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER