Oprettet January 8, 2011 Nu glæder jeg mig til at høre hvad det blev. Kronprinsen er på vej ned og fortælle noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Nu glæder jeg mig til at høre hvad det blev. Kronprinsen er på vej ned og fortælle noget! Ej hvor spændene... :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 BK er da en bedre nyhedskanal end Ekstrabladet ;) Håber alt er gået godt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Wuhhhu jeg fik ret :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 En af hver! Tillykke til tvillingerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 STORT tillykke med prinsen og prinsessen :loveshower Og så lige på Kaspers OG Elvis' fødselsdag! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 og så nævnte han lige at fødslen skete spontant... Er det ikk fine tal i vægt og længde i forhold til at det er tvillinger... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 10:30 blev "Elvis" født og 10:56 blev prinsessen født (Elvis fordi de siger at det er samtidig som Elvis blev født og derfor kommer han til at hedde Elvis" (Det var så bare sjov fra Prinsens side) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 og så nævnte han lige at fødslen skete spontant... Er det ikk fine tal i vægt og længde i forhold til at det er tvillinger... jo meget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Det er meget fine størrelser de har de to børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Ihh hvor er det hyggeligt :loveshower Sidder skisme og bliver helt rørt- hvor så han dog bare glad og rørt ud :biglove Tillykke til kronprinseparret :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Har lige set på facebook at en af mine x'er også er blevet far i dag. Dog kun til en enkelt prins... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 :hurra :biglove :hurra :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Hvor er han sød (kronprinsen) men de spørger altså nogen gange om nogen åndsvage spørgsmål :huh "hvem af dem skreg højest" :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 ja sikke dog en dejlig nyhed... og hvor gik det hurtigt i betragtning af klokken var 7 i morges da de ankom til Riget.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 De må virkelig føle sig som verdens heldigste mennesker :biglove :loveshower Tillykke til dem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites