tville1978

Weekend

20 indlæg i dette emne

Så er det atter fredag og allerede en uge efter nytårsaften. Tiden går godt nok hurtig.

Hvad skal i lave i denne skønne weekend?

I dag holder jeg hyggedag med ungerne. Vi skal bare slappe af og lege med legetøj.

I morgen skal jeg gøre rent tror jeg imens farmand tager sig af ungerne.Om aften komme min søster, mand og barn og spiser og henter deres fugle, som vi har passet.

På søndag har vi ingen planer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh i aften skal vi også bare slappe af og hygge..

I morgen skal vi forhåbentlig forbi tattovøren og snakke og bestille tid og om aften skal Nadja og jeg hjem til en dejlig veninde og hendes børn :)

Søndagen skal manden ind og tusses og Nadja og jeg skal så også bare hygge derhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

imorgen skaljeg træne derefter skal vi til Gym leg i DGI med ungerne og om aftenen skal jeg til tøsefødselsdag

søndag skal vi træne og slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal vi bare slappe af derhjemme og hygge med fredagssnolder og disney.

Imorgen formiddag skal Sarah til håndboldtræning og resten af dagen står på rengøring og hygge derhjemme.

Søndag er der ingen planer.

Så en rigtig hyggeweekend.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i dag skal vi bare hygge

og i morgen kommer min far,Birthe og svigerforældrene og fejre min fødselsdag,om aften skal vi på bones at spise

søndag tror jeg ikke at vi skal noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja min lille mand ligger jo syg derhjemme med høj høj feber.. Så skal vidst bare passe og pleje ham - rydde op og gøre rent.. og så HÅBE på jeg ikke selv bliver syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have mandens tre børn her i weekenden... I morgen skal manden og jeg holde fælles fødselsdag med eftermiddagskaffe og aftensmad for hans forældre og bror + familie.... Og så tror jeg at vi bare skal slappe af og nyde at have fri på søndag (og jeg skal nok have læst en del til studiet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er den mindste hjemme og vi hygger, manden er også hjemme så han gør rent nu, så har vi fri i weekenden.

Vi skal ingenting, ungerne skal have legekammerater i morgen, og mon ikke vi skal en tur til min elskede fantastiske svigermor og far som jeg ikke kan undvære mere end højst en uge ad gangen. (vi så dem igår)

NYDE HINANDEN og SNEEN

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften står den på Disneysjov og X-factor

Imorgen igen planer andet end en gåtur og lidt oprydning

Søndag: fødselsdag i familien...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal så overhoved ikke noget af det jeg havde planlagt... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror den står på lidt husligt, og ellers ren afslapning, det bliver nu meget rart med ingen planer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal så overhoved ikke noget af det jeg havde planlagt... :(

Øv :kram2 Håber du får en god weekend alligevel.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ingen ting :) Det er så dejligt, måske skal vi lige en smut om til svigerforældrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal til en lille intim 40 års fødselsdagsfest i morgen hos en veninde, og jeg glæder mig rigtig meget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har fået helt nye møbler - skrivebord, ny seng, ny reol og en masse småting :) Så hun er lige aleveret hos mormor og morar og så skal vi lave værelse.. Det skulle gerne stå færdig i morgen formiddag når de kommer med hende igen :loveshower :loveshower

Ellers går weekenden med hygge og afslapning :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har fået helt nye møbler - skrivebord, ny seng, ny reol og en masse småting :) Så hun er lige aleveret hos mormor og morar og så skal vi lave værelse.. Det skulle gerne stå færdig i morgen formiddag når de kommer med hende igen :loveshower :loveshower

Ellers går weekenden med hygge og afslapning :balloons

Ih, jeg vidste ikke jeg havde fået nye møbler! Det vil jeg da glæde mig til ;)

Lige om nu skal jeg ind og se X-faktor, ellers står resten af weekenden på eksamensprojekt i Projektledelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har fået helt nye møbler - skrivebord, ny seng, ny reol og en masse småting :) Så hun er lige aleveret hos mormor og morar og så skal vi lave værelse.. Det skulle gerne stå færdig i morgen formiddag når de kommer med hende igen :loveshower :loveshower

Ellers går weekenden med hygge og afslapning :balloons

Og HUSSSSK vi vil se billeder du kære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har fået helt nye møbler - skrivebord, ny seng, ny reol og en masse småting :) Så hun er lige aleveret hos mormor og morar og så skal vi lave værelse.. Det skulle gerne stå færdig i morgen formiddag når de kommer med hende igen :loveshower :loveshower

Ellers går weekenden med hygge og afslapning :balloons

Ih, jeg vidste ikke jeg havde fået nye møbler! Det vil jeg da glæde mig til ;)

Lige om nu skal jeg ind og se X-faktor, ellers står resten af weekenden på eksamensprojekt i Projektledelse...

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal ikke ske det store, vi har haft gæster til spisning idag.

resten af weekenden står på oprydning og motion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER