Mor til K+M+?

Har en lang uge i vente

26 indlæg i dette emne

Jeg blev i eftermiddag ringet op fra sygehuset ang. min nakkefoldsscanning. Jeg fik desværre ikke det svar jeg havde håbet på :(

Resultatet er 1 ud af 37 og jeg skal ha lavet en moderkagebiopsi. Kan desværre først få den lavet på mandag og får så det første svar, forhåbentligt, på onsdag. Så den kommende uge bliver meget lang.

Samtidig med det går jeg sygemeldt pga ondt i lænden så eg har masser af tid til at tankerne kan kører rundt i hoved på mig :unsure

Håber jeg kan få tiden til at gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv... Sender positive tanker i din retning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en lang uge, det er bestemt ikke sjovt..

- Den alternative mig vil sige, tro på det.. sig højt til universet at du har et sundt og raskt barn i maven.

Tro på det, i hver en tanke. og tvivl ikke.. :)

Det skal nok, jeg sender alle mine positive tanker ud i universet om din sunde lækre baby :)

Kæmpe krammer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du ikke tallet til NF?

Men øv :kram :kram

Oddsne for at din baby er helt normal er da trods alt klart de højeste :kram

Jeg kunne ikke få svaret ved scanningen da jeg følges i Odense men bor i Fredericia, blodprøvesvarene fra min egen læge kunne de i Odense ikke finde eller bruge så skulle ha lavet en ny prøve efter scanningen.

Jeg prøver at sige til mig selv at jeg jo ikke behøver at være den ene af de 37 men tør ikke at sætte håbet op efter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej altså..

tænker på dig og den lille, som jeg krydser fingre for er helt rask og som den skal være.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for den positive energi, jeg suger det hele til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh nej...... Har været præcis det samme igennem, fik lov til at vente 1 uge fra jeg fik besked, før prøven kunne tages, pga jul og nytår - det er så mega hårdt og opslidende. Mit tal var 1: 36, og jeg fik heldigvis hurtigt et dejligt og positivt svar - en lille dreng med normale værdier. Fik taget prøven torsdag, og lørdag lå der et brev i min postkasse. Hold fast i at der er næsten er 97% chance for at alt er ok. Men nej hvor jeg føler med dig, kunne næsten ikke holde ud at være i min egen krop. Krydser alt hvad der krydses kan, og sender positive tanker din vej. Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gider jeg altså bare ikke at vente mere. Fik lavet moderkagebiopsi i mandags og har ikke fået svar endnu.

Tiden står stille for mig og jeg kan ikke rigtig komme videre før jeg har fået et svar.

Tror jeg vil ringe til sygehuset i morgen så jeg, forhåbentligt, ikke skal gå weekenden i møde uden at vide noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg også gøre hvis jeg var dig. Det var da næsten ikke til at holde ud at skulle gå weekenden over.

Håber det bedste for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gider jeg altså bare ikke at vente mere. Fik lavet moderkagebiopsi i mandags og har ikke fået svar endnu.

Tiden står stille for mig og jeg kan ikke rigtig komme videre før jeg har fået et svar.

Tror jeg vil ringe til sygehuset i morgen så jeg, forhåbentligt, ikke skal gå weekenden i møde uden at vide noget.

Jeg synes helt klart du skal ringe til sygehuset. - og de har helt sikkert forståelse for at du gerne vil havde svaret :)

Sender masser positive tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine poter er også krydsede for dig, Mor til K+M+?! Håber på en lettet og lykkelig opdatering fra dig så snart som muligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gider jeg altså bare ikke at vente mere. Fik lavet moderkagebiopsi i mandags og har ikke fået svar endnu.

Tiden står stille for mig og jeg kan ikke rigtig komme videre før jeg har fået et svar.

Tror jeg vil ringe til sygehuset i morgen så jeg, forhåbentligt, ikke skal gå weekenden i møde uden at vide noget.

Jeg fik ods 1:79 og fik også moderkagebiopsi en mandag, men fik gode nyheder allerede onsdag eftermiddag. Håber du har fået svar nu og alt er godt :glad :loveshower :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom svaret endelig. Ringede til sygehuset i går, de vil sende et nyt brev og ville ikke sige noget om resultatet over telefonen.

Brevet kom i dag. Der er intet at komme efter, alt ser fint ud :yay og så fik vi kønnet at vide: Vi venter en dreng :loveshower

Er bare SÅ lettet nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih juhuu hvor fantastisk! Tillykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeeee så sidder jeg her helt hononella og tuder.. hvor er det stort og fantastisk..

tusinde gange tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT TILLYKKE :loveshower . Jeg fik også lavet en biopsi, men fik allerede svar dagen efter og alle 3 kromosomer så fine ud og vi venter en dreng. Små 2 uger efter fik vi det endelig svar, hvor alle kromosomer var kigget efter og alt er normalt. Det er en dejlig følelse, fordi nu kan man slappe lidt af og nyde det. Nu mangler vi bare misdannelsesscanningen, glæder os til at se ham igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT TILLYKKE :loveshower . Jeg fik også lavet en biopsi, men fik allerede svar dagen efter og alle 3 kromosomer så fine ud og vi venter en dreng. Små 2 uger efter fik vi det endelig svar, hvor alle kromosomer var kigget efter og alt er normalt. Det er en dejlig følelse, fordi nu kan man slappe lidt af og nyde det. Nu mangler vi bare misdannelsesscanningen, glæder os til at se ham igen.

Årh hvor pragtfuldt.. tillykke med jeres lille dreng :)

- har i fundet navn til ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med jeres sunde lille guttermand!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke, hvor er det bare dejligt der ikke er noget galt.. og tillykke med det bliver en dreng, har i fundet ud af hvad han skal hedde? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor pragtfuldt.. tillykke med jeres lille dreng :)

- har i fundet navn til ham?

Tak :) . Han skal hedde Mikkel og sjovt nok så synes jeg lige for tiden der er helt vildt mange der hedder Mikkel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) . Han skal hedde Mikkel og sjovt nok så synes jeg lige for tiden der er helt vildt mange der hedder Mikkel.

Sikke et fint navn.. årh hvor er det dejligt for jer :) tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel er et sødt navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var godt at høre :) stort tillykke! Synes vi er mange der er den tur igennem herinde, men hvor er det dejligt bekræftende at høre alle de gode resultater :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også på Mikkel, hvor er det sjovt at det er så populært! Håber ikke at det er en udbredt tendens, vi er jo heldigvis godt spredt geografisk herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER