Haarup

Det er mærkeligt at sige

13 indlæg i dette emne

Hej

Jeg hedder Heidi, og jeg er gravid. :gravid

Det føles vildt mærkeligt at sige, som om det ikke er mig selv jeg taler om.

Dette er første gang jeg er gravid, og lige nu syntes jeg stadig det kan være svært at forstå at der virkelig kom 2 streger på testen. Men da jeg havde taget 3 test måtte jeg jo nok erkende at det jo nok ikke var en fejl. :D

Vi skulle ellers være startet i behandling her i 2011. I april sidste år, blev vi henvist til skejby fertelitets klinik, fordi jeg havde meget svingende cykluser (fra 15 til 45 dage)og her fandt de så ud af at min mand havde nedsat sædkvalitet. Og de syntes at vi skulle gå igang med en ICSI behandling når jeg havde tabt mig lidt.

Men da jeg ikke led af nogle følgesygdomme pga overvægt eller havde PCO så kunne jeg ikke få hjælp fra hverken læge eller syghus.

Jeg var så, så heldig at blive en diatist praktikants prøve, så på den måde fik jeg aligevel hjælp. :kram2

Men så her den 1 januar, står jeg pludselig med en positiv test i hånden, og nu venter vi en lille øko kineser bebs :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tillykke med det. Sikke et dejligt chok at få, når man nu ikke troede man kunne selv :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange gange tillykke med øko-graviditeten :glad :hurra

Jeg er selv gravid med vores første... og her tog det godt nok også lidt tid inden jeg kunne se mig selv som værende "rigtig" gravid... Det er så uvirkeligt, og hovedet kan ikke helt følge med ^_^

Men masser af tillykke herfra hvert fald :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det :loveshower

Jeg er gravid med nummer to og egentlig ret langt henne, men min hjerne har ikke fattet det helt endnu, så du skal ikke blive overrasket hvis der går laaaang tid, før du vænner dig til tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare man ikke først forstår det når man får veer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare man ikke først forstår det når man får veer :lolhit

Sådan havde jeg det også første gang. Men så en dag. BANG der kom en hammer, VI SKAL VÆRE FORÆLDRE :) Jeg ringede til min mand. Han havde fået den et par måneder før og måtte sætte sig ned på en palle på jobbet.

Så det kommer, som en stor hammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også første gang. Men så en dag. BANG der kom en hammer, VI SKAL VÆRE FORÆLDRE :) Jeg ringede til min mand. Han havde fået den et par måneder før og måtte sætte sig ned på en palle på jobbet.

Så det kommer, som en stor hammer :)

Hehe... ja man kan virkelig godt få sådan en fornemmelse af at få en hammer i hovedet... JEG SKAL VÆRE MOR!! :o :o :o

Jeg kan faktisk stadig godt få sådan nogle "klarsyn" ind imellem... Selv om jeg føler mig ret afklaret med situationen nu...

Vildt er det hvert fald :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Vil da også lige byde velkommen og stort tillykke

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, det er super dejligt for dig! :hurra

Jeg tog også 3 tests... Bare for lige at se resultatet igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig stort tilykke! :hurra

Jeg havde også meget svært ved at fatte jeg var gravid i starten. Det første lange stykke tid koncentrerede jeg mere (ubevidst) om hvad jeg måtte spise og ikke måtte gøre osv - fordi jeg var gravid.

Efter NF-scanning gik jeg fra at være "gravid" til at have et barn inde i maven.

Her en god måned efter NF-scanning begynder det så småt at gå op for mig, at jeg skal være MOR! Tror ikke helt den er der endnu, men det hjælper på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Så er det bare om at nyde mavsen, før man får set sig om har du guldklumpen i dine arme :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heej og rigtigt mange gange tillykke :loveshower

Jaeh, jeg har ikke fået klarsyn endnu udover jeg en morgen i sengen prikkede til min kæreste og sagde "du skal være far" - hvor jeg havde realiseret at det faktisk var sandt og ikke en drøm.

Efter NF scanningen fik jeg den "jeg er gravid", men ikke som et hårdt slag.. føler ikke rigtigt jeg sådan helt kan fatte det endnu :)

Men glæder mig ENORMT meget til at sidde med den lille blibber og realisere at mit "voksne" liv starter fra nu af.

At jeg skal være mor og pludseligt have et kæmpe ansvar samt mærke hvordan det er at elske ubetinget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER