MamatilJ&M

Anitas nye slanketråd - jeg skal klare mig selv nu...

113 indlæg i dette emne

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På trods af total overspisning igår (vi var på bones og hjemme og se film med snolder) har jeg den forgangne uge tabt 0,8 kg og 8 cm rundt omkring på kroppen :yay Det giver meget motivation på mere.

Så første uge hvor jeg skal klare mig selv er gået strålende :P Men jeg har også været meget aktiv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har løbet 20 min uden gå pause idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har løbet 20 min uden gå pause idag :yay

Supercool!:-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-1,3 kg på en uge er da vist godkendt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har løbet 20 min uden gå pause idag :yay

Hvor er du god Anita :glad og dejligt at vægten går ned ad

Skal du ikke være med i taberdysten igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du god Anita :glad og dejligt at vægten går ned ad

Skal du ikke være med i taberdysten igen?

Ja det giver en hel del den lige pludselig vil samarbejde igen :D

Nej jeg springer taberdysten over. Det fungere rigtig godt med min sorte bog lørdag morgen, hvor jeg har tid til at veje og måle mig. Så det vil jeg fortsætte med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Har fået løbet for første gang siden jeg startede på job igen :glad Nu skal det bare holdes ved lige. Men føj det var hårdt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Har fået løbet for første gang siden jeg startede på job igen :glad Nu skal det bare holdes ved lige. Men føj det var hårdt :D

Men effektivt - det allerbedste ved løb er, at det er effektivt!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men effektivt - det allerbedste ved løb er, at det er effektivt!:-D

Ja :) Og nu må vi se, planen er jeg skal afsted igen idag... Så heder det 2x10 min med med 3 min gåtur imellem inden jeg skal op at løbe helt uden pauser :o Men synes det er sejt jeg er nået så langt denne gang :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay første løbetur uden program, men med en tæller i stedet for. Så kan jeg se om jeg forbedre mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Fihl

Jeg har lige gennemlæst det meste af din tråd, det ser ud til at du har rigtig godt styr på løberiet.

Jeg har selv prøvet at spise efter pco (1/3,1/3,1/3) ikk? Synes virkelig det var svært at finde den rette balance, og er nu også endt i LCHF istedet.

Med hensyn til at få familien til at følge op synes jeg også det kan være svært, ikke nødvendigvis pga uvilje men nok ligesåmeget fordi at jeg i lange perioder falder i og spiser det hele, så er det svært for dem at vide hvad der er ok oh hvornår "reglerne".

For at fjerne de værste fristelser prøver jeg at spise mig godt mæt inden arrangementer hvor jeg ved maden er baseret på sukker og stivelse, eksempelvis en fødselsdag. Så kan jeg meget nemmere holde mig fra de usunde sager. Lidt uselskabeligt måske, men så drikker jeg en ekstra kop kaffe/te og ofte er der noget man kan spise, evt lidt frugt eller lignende. ( desuden er der ingen der spotter det hvis bare tallerkenen ser lidt brugt ud ;-) ).

Det lyder godt med en sort bog, og belønning når målet er nået.

Tror også jeg vil finde på en belønning. Måske en wellness oplevelse..

Må vi se billede af din ventende belønning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER