Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Hmm... jeg tror måske jeg er vendt lidt på en tallerken... :chin:

 

Jeg vil faktisk ikke afvise, at jeg HAR haft den ÆL på dag 12 - formentlig om eftermiddagen (er i dag på dag 15). 

 

Argumenterne er:

  • Dag 12, var dagen hvor mit ÆL-udflåd var HELT rigtigt midt på eftermiddagen (tjekkede det ikke tidligere den dag), og hvor jeg først fik taget en ÆL-test om aftenen, så der gik 30 timer siden sidste.
  • Dag 14 var der ikke mere ÆL-udflåd. Mit udflåd har ændret sig helt og er fuldstændig som altid efter ÆL (hvidt og cremet)
  • Min temperatur har jeg nu de sidste 3 dage (dag 13-15) kunne få op på 36,9. Jeg troede den skulle over 37, fordi det var den efter ÆL før Anna, men når nu jeg tænker over det, så var min temperatur også lavere end før Anna tidligt i cyklus (36,4-36,6 mod lige omkring 36 nu) og det er jo ændringen og ikke niveauet der betyder noget. Og da jeg så læste, at temperaturen blandt andet er bestemt af kvindens østrogenniveau og PCO-piger blandt andet har øget østrogenniveau, så giver det jo mening (og er et godt tegn!), hvis min basale temperatur er faldet. Hvis min lille fantasiverden altså har bare lidt hold i virkeligheden :rolleyes
  • Jeg har her til aften fået ømme brystvorter! :o Og det havde jeg også i sidste cyklus på præcis dag 15! Før Anna havde jeg det allerede i forbindelse med temperaturstigning efter ÆL og mine bryster blev også større dengang, men jeg tror (håber :rolleyes) som sagt på, at hele min hormonbalance er anderledes nu. :unsure

Så nu er der 'bare' at vente ca. 10 dage mere og se om der kommer en menstruation. Vi havde sex på dag 8 og 10 og ikke siden, så chancen for graviditet er vist ikke så stor, men jeg bliver også lykkelig for en menstruation om ca. 10 dage! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... jeg tror måske jeg er vendt lidt på en tallerken... :chin:

Jeg vil faktisk ikke afvise, at jeg HAR haft den ÆL på dag 12 - formentlig om eftermiddagen (er i dag på dag 15).

Argumenterne er:

  • Dag 12, var dagen hvor mit ÆL-udflåd var HELT rigtigt midt på eftermiddagen (tjekkede det ikke tidligere den dag), og hvor jeg først fik taget en ÆL-test om aftenen, så der gik 30 timer siden sidste.
  • Dag 14 var der ikke mere ÆL-udflåd. Mit udflåd har ændret sig helt og er fuldstændig som altid efter ÆL (hvidt og cremet)
  • Min temperatur har jeg nu de sidste 3 dage (dag 13-15) kunne få op på 36,9. Jeg troede den skulle over 37, fordi det var den efter ÆL før Anna, men når nu jeg tænker over det, så var min temperatur også lavere end før Anna tidligt i cyklus (36,4-36,6 mod lige omkring 36 nu) og det er jo ændringen og ikke niveauet der betyder noget. Og da jeg så læste, at temperaturen blandt andet er bestemt af kvindens østrogenniveau og PCO-piger blandt andet har øget østrogenniveau, så giver det jo mening (og er et godt tegn!), hvis min basale temperatur er faldet. Hvis min lille fantasiverden altså har bare lidt hold i virkeligheden :rolleyes
  • Jeg har her til aften fået ømme brystvorter! :o Og det havde jeg også i sidste cyklus på præcis dag 15! Før Anna havde jeg det allerede i forbindelse med temperaturstigning efter ÆL og mine bryster blev også større dengang, men jeg tror (håber :rolleyes) som sagt på, at hele min hormonbalance er anderledes nu. :unsure
Så nu er der 'bare' at vente ca. 10 dage mere og se om der kommer en menstruation. Vi havde sex på dag 8 og 10 og ikke siden, så chancen for graviditet er vist ikke så stor, men jeg bliver også lykkelig for en menstruation om ca. 10 dage! :o

Jeg krydser fingre for dig!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig!! :yay

Tak! Høj temperatur da jeg gik i seng og nu helt sikkert ømme/følsomme brystvorter - jeg tror på det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Høj temperatur da jeg gik i seng og nu helt sikkert ømme/følsomme brystvorter - jeg tror på det :yay

Jeg er overbevist af dine argumenter, så jeg tror også på det :)

Hep, hep! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep Hep, Susanne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg synes, at jeg har ondt nederst i venstre side og tænker så om det kan være ÆL :unsure Det kan det vel ikke, når jeg kun er på dag 12 og har en cyklus på 34-35 dage... Argh, havde håbet at jeg ikke ville tænke så meget over det denne gang :rolleyes Det hjælper jo ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lovende Susanne, hep hep! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist af dine argumenter, så jeg tror også på det :)

Hep, hep! :glad

 

 

Hep Hep, Susanne :glad

 

 

Det lyder lovende Susanne, hep hep! ;)

Tak piger! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg synes, at jeg har ondt nederst i venstre side og tænker så om det kan være ÆL :unsure Det kan det vel ikke, når jeg kun er på dag 12 og har en cyklus på 34-35 dage... Argh, havde håbet at jeg ikke ville tænke så meget over det denne gang :rolleyes Det hjælper jo ikke!

Åh, hvor jeg kender det!

Det KAN være ÆL, men det er jo ikke sikkert. Plejer du at kunne mærke det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster var endnu mere ømme i går og er det stadig i dag, så nu er jeg 98% sikker på jeg har haft ÆL (igen) :o :yay

 

I går, da vi sad i sofaen, var der meget tydelige spændinger - det nev næsten lidt - inde i venstre side af underlivet. 

På dag 12 om aftenen, da jeg sad i sofaen, havde jeg også en slags murren/spændinger og det var også kun i venstre side. Meget mærkeligt :blink

 

Jeg afventer spændt mens om 6-8 dage og går egentlig bare rundt og er sådan helt glad indeni :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen og fået taget blodprøver (av!)

 

Jeg får svar den 21/1...Der er godt nok længe til :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Høj temperatur da jeg gik i seng og nu helt sikkert ømme/følsomme brystvorter - jeg tror på det :yay

:yay hvor er det fedt :yay :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor er det fedt :yay :bd :bd :bd

Og de var endnu mere ømme i går og er det stadig - nu er jeg overbevist om, at jeg HAR haft en ÆL :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de var endnu mere ømme i går og er det stadig - nu er jeg overbevist om, at jeg HAR haft en ÆL :yay

Hvor er det bare lækkert Susanne :) og ret fedt du kan mærke det sådan :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de var endnu mere ømme i går og er det stadig - nu er jeg overbevist om, at jeg HAR haft en ÆL :yay

Yahh hvor dejligt :loveshower

 

Synes bare det er super, at du har så meget styr på din krop :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg kender det!

Det KAN være ÆL, men det er jo ikke sikkert. Plejer du at kunne mærke det?

Jeg kender ikke min krop så godt som du kender din (;)), så aner det ikke <_< Synes jeg havde det på samme måde sidste måned, men jeg ved reelt ikke om der var ÆL. I dag synes jeg, at samme følelse er der igen - mest i højre side :chin: Argh, hvor jeg hader, at jeg sikkert psyker min krop og så ender det med mens :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går spændte det på en sjov/varm måde i mine bryster og da jeg vågnede i morges, var de blevet større og fastere :o

Jeg ved godt det er farligt, men med et kæmpe antijinx, så tør jeg godt afsløre nu, at jeg altså har en god fornemmelse og har haft det i et par dage :o :unsure :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mens på 3. dagen i dag. Så denne cyklus er hvor hele showet skal i gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går spændte det på en sjov/varm måde i mine bryster og da jeg vågnede i morges, var de blevet større og fastere :o

Jeg ved godt det er farligt, men med et kæmpe antijinx, så tør jeg godt afsløre nu, at jeg altså har en god fornemmelse og har haft det i et par dage :o :unsure :biglove

Hvor er det altså spændende Susanne :glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke min krop så godt som du kender din (;)), så aner det ikke <_< Synes jeg havde det på samme måde sidste måned, men jeg ved reelt ikke om der var ÆL. I dag synes jeg, at samme følelse er der igen - mest i højre side :chin: Argh, hvor jeg hader, at jeg sikkert psyker min krop og så ender det med mens :numse

Det er ikke kun en fordel at kende sin krop så godt som mig ;)

Jeg håber, at du snart slipper for at tolke :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går spændte det på en sjov/varm måde i mine bryster og da jeg vågnede i morges, var de blevet større og fastere :o

Jeg ved godt det er farligt, men med et kæmpe antijinx, så tør jeg godt afsløre nu, at jeg altså har en god fornemmelse og har haft det i et par dage :o :unsure :biglove

Tror du at du er :gravid ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du at du er :gravid ? :)

Med fare for at blive vældig skuffet, så ja :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at blive vældig skuffet, så ja :rolleyes

Det ville da være SÅ fantastisk Susanne :) :loveshower

Krydser alt hvad jeg kan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville da være SÅ fantastisk Susanne :) :loveshower

Krydser alt hvad jeg kan :kram2

Tak! :kiss

Jeg ved ingenting - det er bare en fornemmelse, som jeg har besluttet jeg godt tør sige højt, for det er helt okay, hvis jeg 'bare' har fået en nogenlunde regelmæssig cyklus :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går spændte det på en sjov/varm måde i mine bryster og da jeg vågnede i morges, var de blevet større og fastere :o

Jeg ved godt det er farligt, men med et kæmpe antijinx, så tør jeg godt afsløre nu, at jeg altså har en god fornemmelse og har haft det i et par dage :o :unsure :biglove

Jeg håber virkelig for dig! :glad det er rigtig spændende!

Og så ville det jo betyde vi var blevet gravide næsten samtidig og det kunne jo være lidt sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER