Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg tror absolut ikke på det mere.

I går var mine brystvorter stadig svagt ømme men i dag er der intet.

Mit udflåd er blevet vådere igen og der var lidt rødbrunt i her til morgen.

Og så er fornemmelsen helt væk.

Spændende om mens allerede er ved at komme nu - er jo kun ca. 8-9 dage efter ÆL :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror absolut ikke på det mere.

I går var mine brystvorter stadig svagt ømme men i dag er der intet.

Mit udflåd er blevet vådere igen og der var lidt rødbrunt i her til morgen.

Og så er fornemmelsen helt væk.

Spændende om mens allerede er ved at komme nu - er jo kun ca. 8-9 dage efter ÆL :(

Håber stadig, søde Susanne :kram2

Kan det være noget implantationsblødning?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Jeg indrømmer- jeg er svaaaag!! Så jeg har nuppet en ÆL-test, den første efter vi har starter PB2 :badgirl

mOD1ChM.jpg

Testen ovenfor er fra D. 28., så har testet i dag- meget svag indenfor tid, men mere tydelig efter tid (se evt i testtråden for uge 2 :) ) også har jeg netop taget denne ÆL-test

bqE29fr.jpg

Med tanken om, at jeg kunne lave lige så positive ÆL-tests med M. Da jeg havde testet positiv på GT, så kan jeg også selv se, at der må være gang/har været gang i ET eller ANDET :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen ovenfor er fra D. 28., så har testet i dag- meget svag indenfor tid, men mere tydelig efter tid (se evt i testtråden for uge 2 :) ) også har jeg netop taget denne ÆL-test

bqE29fr.jpg

Med tanken om, at jeg kunne lave lige så positive ÆL-tests med M. Da jeg havde testet positiv på GT, så kan jeg også selv se, at der må være gang/har været gang i ET eller ANDET :unsure

Jeg synes det virker lovende! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber stadig, søde Susanne :kram2

Kan det være noget implantationsblødning?

:kram

Aner det ikke. Tanken har strejfet mig :rolleyes Det ville vist også passe ret med min temperaturudvikling.

 

Men fornemmelsen er stadig ikke så god mere. Jeg det murrer og værker og synes det er ret meget, men jeg hælder mest til, at det skyldes mens er på vej på onsdag-torsdag stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen der som forventet var negativ. Jeg tror vi ender med behandling :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen der som forventet var negativ. Jeg tror vi ender med behandling :(

Øv, Maria :( :kram

Håber sådan det kan lykkedes for jer :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke. Tanken har strejfet mig :rolleyes Det ville vist også passe ret med min temperaturudvikling.

Men fornemmelsen er stadig ikke så god mere. Jeg det murrer og værker og synes det er ret meget, men jeg hælder mest til, at det skyldes mens er på vej på onsdag-torsdag stykker.

Kan godt følge dig, så bliver man heller ikke skuffet ;) Men derfor håber jeg nu stadig, hvem ved, om vi følges ad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det virker lovende! :loveshower

Takker, igen :D :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen der som forventet var negativ. Jeg tror vi ender med behandling :(

Øv! :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen der som forventet var negativ. Jeg tror vi ender med behandling :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor har jeg svært ved at holde mig herinde fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor har jeg svært ved at holde mig herinde fra :D

Skal du det, da? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du det, da? ;)

Præcis min tanke :D Igang med jer igen, Fihl ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis min tanke :D Igang med jer igen, Fihl ;) :D

Så skal jeg da vidst have snakket med manden først :D Og han mener ikke vi har råd... Men alderen begynder at kæve fra os, synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor har jeg svært ved at holde mig herinde fra :D

:ditto

Men nu mere fordi jeg er nysgerrig, for PB2 er slet ikke på tale, i hvert fald ikke foreløbig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens <_< CD45

 

Jeg har dog indset at vi har været mest aktive i første halvdel af perioderne og selvom at jeg har planer om at være aktiv hele perioden, så kører jeg lidt sur i det, og så går der mere end 4 dage i mellem (og nogle gange op til 7 dage) og med de her lange cyklusser har jeg sikkert sen ÆL og så er det jo derfor jeg ikke er blevet gravid...  :oops  :rolleyes 

 

Men nu er jeg blevet bevist om det, og så SKAL februar være lig med 2 streger!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så tog jeg lige en positiv test her til formiddag. Det havde jeg slet, slet ikke regnet med. Overhovedet. Vi har ikke haft ret meget sex, og det er første cyklus efter spiralen er taget ud, og det tog 8 måneder at lave Clare. Jeg er virkelig overrasket og det er slet ikke gået ordentligt op for mig endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så tog jeg lige en positiv test her til formiddag. Det havde jeg

slet, slet ikke regnet med. Overhovedet. Vi har ikke haft ret meget sex,

og det er første cyklus efter spiralen er taget ud, og det tog 8

måneder at lave Clare. Jeg er virkelig overrasket og det er slet ikke

gået ordentligt op for mig endnu.

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så tog jeg lige en positiv test her til formiddag. Det havde jeg slet, slet ikke regnet med. Overhovedet. Vi har ikke haft ret meget sex, og det er første cyklus efter spiralen er taget ud, og det tog 8 måneder at lave Clare. Jeg er virkelig overrasket og det er slet ikke gået ordentligt op for mig endnu.

Stort tillykke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så tog jeg lige en positiv test her til formiddag. Det havde jeg slet, slet ikke regnet med. Overhovedet. Vi har ikke haft ret meget sex, og det er første cyklus efter spiralen er taget ud, og det tog 8 måneder at lave Clare. Jeg er virkelig overrasket og det er slet ikke gået ordentligt op for mig endnu.

Tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens <_< CD45

 

Jeg har dog indset at vi har været mest aktive i første halvdel af perioderne og selvom at jeg har planer om at være aktiv hele perioden, så kører jeg lidt sur i det, og så går der mere end 4 dage i mellem (og nogle gange op til 7 dage) og med de her lange cyklusser har jeg sikkert sen ÆL og så er det jo derfor jeg ikke er blevet gravid...  :oops  :rolleyes 

 

Men nu er jeg blevet bevist om det, og så SKAL februar være lig med 2 streger!! :yay

Tøhø - ja, hvis I er stoppet med at sexe på dag 15, så kan jeg godt forstå der ikke er sket så meget ;)

 

Jeg hepper på februar! :glad

 

Hov, så tog jeg lige en positiv test her til formiddag. Det havde jeg slet, slet ikke regnet med. Overhovedet. Vi har ikke haft ret meget sex, og det er første cyklus efter spiralen er taget ud, og det tog 8 måneder at lave Clare. Jeg er virkelig overrasket og det er slet ikke gået ordentligt op for mig endnu.

Tillykke!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke længere hvad jeg tror på :rolleyes :D

 

Men i morgen har jeg en tid hos lægen til smear-test og der må man ikke være gravid... Er 3+3 eller 3+4 i morgen. What to to?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke længere hvad jeg tror på :rolleyes :D

 

Men i morgen har jeg en tid hos lægen til smear-test og der må man ikke være gravid... Er 3+3 eller 3+4 i morgen. What to to?! :unsure

 

Tag en test i morgen tidlig, måske du kan lave en skyggestreg :bd

 

Ellers må det vel være lægen, der tager en beslutning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så tog jeg lige en positiv test her til formiddag. Det havde jeg slet, slet ikke regnet med. Overhovedet. Vi har ikke haft ret meget sex, og det er første cyklus efter spiralen er taget ud, og det tog 8 måneder at lave Clare. Jeg er virkelig overrasket og det er slet ikke gået ordentligt op for mig endnu.

tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER