Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ja :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja :boo

Ej altså Stephi  :kiss  :kiss  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Orgh det er jeg ked af, at høre. håber du er okay ? :kram

Ikke rigtigt. Men tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv :( :kram

Det har jeg også <_< Skal vi ikke satse på oktobergruppen? :kram2

Min cyklus er så lang, så jeg ryger desværre over i november. Tidligst.

Men jeg skal krydse for dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså Stephi :kiss :kiss :kiss

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, er lidt i tvivl om noget.  ( mange detaljer følger)
Jeg er jo ikke helt så meget inde i alt det min krop finder på  :unsure

Men tænkte at I, måske kunne hjælpe mig lidt. 

Er i tvivl om jeg har det famøse fertile udflåd. For i går da jeg skulle på toilettet, lægger jeg mærke til at der ligesom følger, en lang klar udflådsstreng med, som altså kan strække sig fra mine trussen og hele vejen, nok 10 cm. 
Det var helt klart. Godt nok  :hump vi dagen før, men har ikke før oplevet at :cell  gør sådan.

 

Så mit spørgsmål er, er det virkelig fertiltudflåd/Æl-udflåd som var der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er så lang, så jeg ryger desværre over i november. Tidligst.

Men jeg skal krydse for dig :kiss

:Kram november er altså også en skøn mdr søde

Din tur kommer snart. Masser af kram og hep herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, er lidt i tvivl om noget. ( mange detaljer følger)

Jeg er jo ikke helt så meget inde i alt det min krop finder på :unsure

Men tænkte at I, måske kunne hjælpe mig lidt.

Er i tvivl om jeg har det famøse fertile udflåd. For i går da jeg skulle på toilettet, lægger jeg mærke til at der ligesom følger, en lang klar udflådsstreng med, som altså kan strække sig fra mine trussen og hele vejen, nok 10 cm.

Det var helt klart. Godt nok :hump vi dagen før, men har ikke før oplevet at :cell gør sådan.

Så mit spørgsmål er, er det virkelig fertiltudflåd/Æl-udflåd som var der?

Det lyder som den rigtige udflåd. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som den rigtige udflåd. :)

Men så kommer der lige endnu et spørgsmål - Hvor lang tid skal man have Æl-udflåd? og er Æl der når udflådet er der, eller kommer Æl senere end det?

- for lige pt. er der bare ingen symptomer på Æl overhovedet. i 1. cyklus havde jeg i det mindste ømme brystvorter.  

Argh hvor føler jeg mig dum og fortabt i denne her PB verden.  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så kommer der lige endnu et spørgsmål - Hvor lang tid skal man have Æl-udflåd? og er Æl der når udflådet er der, eller kommer Æl senere end det?

- for lige pt. er der bare ingen symptomer på Æl overhovedet. i 1. cyklus havde jeg i det mindste ømme brystvorter.

Argh hvor føler jeg mig dum og fortabt i denne her PB verden. -_-

Det er meget forskelligt. Jeg har ÆL-udflåd i 1-2 dage op til ÆL og mens der er ÆL. Til gengæld får jeg først ømme dutter EFTER jeg har haft ÆL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt. Jeg har ÆL-udflåd i 1-2 dage op til ÆL og mens der er ÆL. Til gengæld får jeg først ømme dutter EFTER jeg har haft ÆL :)

Okay, så regner jeg ikke med så meget, andet end jeg kan håbe det var ÆL der var der, og så må jeg vente og se. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Men så kommer der lige endnu et spørgsmål - Hvor lang tid skal man have Æl-udflåd? og er Æl der når udflådet er der, eller kommer Æl senere end det?

- for lige pt. er der bare ingen symptomer på Æl overhovedet. i 1. cyklus havde jeg i det mindste ømme brystvorter.

Argh hvor føler jeg mig dum og fortabt i denne her PB verden. -_-

Indtil videre har jeg fået æl udflåd 2 dage inden jeg testede positiv på ægløsningstest og så de ømme bryster kommet yderlige 1-2 dage efter. Har ikke noget æl slim under selve ægløsningen.

Synes jeg har læst at man først burde få ømme bryster efter ægløsningen, men det jo nok meget forskelligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dårligt humør og bløder bare af H til :(

:kram2

Og :ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dårligt humør og bløder bare af H til :(

:kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pludselig så nervøs for at skulle teste den 21. :blink

 

Jeg synes jeg har været underlig afslappet i denne måned, og det føles meget underligt... At jeg ikke er helt besat af PB :rolleyes

Hmm.. Det er bare helt anerledes denne måned - jeg har haft så meget andet at tænke på, så der har ikke været plads til at tænke på baby.. Derfor så er jeg lidt i tvivl om vi har hygget os nok til at der overhovedet kunne være en reel chance :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for dig. Dejligt du har været så afslappet men kan godt forstå din nervøsitet.

Jeg skal have min mens søndag eller mandag og på trods af pause er der en minimal chance for den er der. Også pga forvirring om hvornår jeg egentlig havde ÆL. Og mine symptomer er så anderledes denne gang. Jeg krydser for os begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for dig. Dejligt du har været så afslappet men kan godt forstå din nervøsitet.

Jeg skal have min mens søndag eller mandag og på trods af pause er der en minimal chance for den er der. Også pga forvirring om hvornår jeg egentlig havde ÆL. Og mine symptomer er så anderledes denne gang. Jeg krydser for os begge :kram2

Åh søde, jeg håber virkelig også for os begge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og krammer hunden og er totalt tudefjæs, er alene hjemme og mens er lige startet op. FUCK altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og krammer hunden og er totalt tudefjæs, er alene hjemme og mens er lige startet op. FUCK altså...

Orgh det ikk fedt at være alene så. men godt du har en trofast hund :)

men :kram2 til dig, håber snart den er der for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og krammer hunden og er totalt tudefjæs, er alene hjemme og mens er lige startet op. FUCK altså...

Jeg er totalt med på den. Bortset fra jeg er hos svigerforældrene og jeg har allermest lyst til at være alene :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Tror egentlig mest det bare lige var chokket der satte det igang. Havde slet ikke forventet mens nu. Men man må jo vende det om til noget positivt, næste gang IUI bliver i en weekend så og det synes jeg er mest behageligt uden stress. Moving forward it is...

Susanne, undskyld dig med træthed og smut i seng med din mand og tag alle de kram du behøver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER