Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Okay tak for hurtigt svar..

Hvad koster de tabletter?

Bare forsi vi holder det hemmeligt og lidt svært at gemme de tabletter væk så andre ikke kan se dem, for så glemmer jeg at tage dem :) hehe

Det var så lidt :) åhh mener de koster omkring 130 for 100 stk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay super tak tak :)

Må hellere få fat i sådan en bøtte, når min bøtte med folinsyre løber tør om 1 måneds tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for hurtigt svar..

Hvad koster de tabletter?

Bare forsi vi holder det hemmeligt og lidt svært at gemme de tabletter væk så andre ikke kan se dem, for så glemmer jeg at tage dem :) hehe

Ellers kan du bare hælde dem over på et andet glas, som du kan have stående fremme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her indlæg hører vist til i 'Gravid smalltalk' ;)

 beklager hvis det gik lidt stærkt og kom i det forkerte forum...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du bare hælde dem over på et andet glas, som du kan have stående fremme :-)

 

Se det er jo smart :) Da vi var i sommerhus med svigermor havde jeg mine gemt i min toilettaske, og der glemte jeg hele tiden at tage dem.

Vi skal i sommerhus med hende igen i efterårsferien, så vil jeg da gøre sådan :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fed ide, det vil jeg helt sikkert gøre :) !! Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre heller ikke der har været held med at ramme æl denne gang

Der er i hvert fald ingen symtomper overhovedet og nu føler jeg bare der er længe til mens fordi cyklus er så lang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

beklager hvis det gik lidt stærkt og kom i det forkerte forum...

Du skal skam ikke undskylde :kiss

Jeg ville bare gøre opmærksom på det, da du nok ikke får så mange svar herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay super tak tak :)

Må hellere få fat i sådan en bøtte, når min bøtte med folinsyre løber tør om 1 måneds tid :)

Zink - Zink - Zink husk ZINK!!!! Køb bio zink fra Pharma nord. Det er godt for fertiliteten både for dig og din bedre halvdel!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zink - Zink - Zink husk ZINK!!!! Køb bio zink fra Pharma nord. Det er godt for fertiliteten både for dig og din bedre halvdel!!!

Og det er ikke allerede i fx gravitamin? Jeg er bange for at komme til at tage for meget af den ene eller anden slags vitamin, fordi jeg tager dem i forvejen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er ikke allerede i fx gravitamin? Jeg er bange for at komme til at tage for meget af den ene eller anden slags vitamin, fordi jeg tager dem i forvejen :unsure

Jo det burde være i gravitamin det er hvertfald i gravid multi men tror det står på pakken mener gravitamin og gravid multi er det samme og indholder det kroppen har brug for før og under gravitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det burde være i gravitamin det er hvertfald i gravid multi men tror det står på pakken mener gravitamin og gravid multi er det samme og indholder det kroppen har brug for før og under gravitet :)

Det mente jeg også :) Men bliver bare forvirret med alle de ekstra ting man læser om herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mente jeg også :) Men bliver bare forvirret med alle de ekstra ting man læser om herinde ;)

Haha ja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øhh... men kan man så godt smide en gravid multi i manden for at han får zink??? eller er der så noget i dem som han IKKE  må få?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på scanning hos gyn. Er faktisk ret nervøs :unsure Please, lad der være et æg godt på vej! Bare 15mm,så er jeg glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOAH! Der er et æg klar, så ÆL i dag eller i morgen! Jeg er i dag på CD14, så det er 5-6 dage hurtigere end de sidste to cyklusser - det er helt vildt, som kost og motion betyder noget for mig!!! :o

:yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOAH! Der er et æg klar, så ÆL i dag eller i morgen! Jeg er i dag på CD14, så det er 5-6 dage hurtigere end de sidste to cyklusser - det er helt vildt, som kost og motion betyder noget for mig!!! :o

:yay :glad

Ej hvor godt Susanne :) så skal der hygge derhjemme hen over weekenden :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på scanning hos gyn. Er faktisk ret nervøs :unsure Please, lad der være et æg godt på vej! Bare 15mm,så er jeg glad!

Hepper på dig... Skal selv til tidlig scanning idag og ved heller ikke om jeg er købt eller solgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOAH! Der er et æg klar, så ÆL i dag eller i morgen! Jeg er i dag på CD14, så det er 5-6 dage hurtigere end de sidste to cyklusser - det er helt vildt, som kost og motion betyder noget for mig!!! :o

:yay :glad

:loveshower Så er det i gang :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOAH! Der er et æg klar, så ÆL i dag eller i morgen! Jeg er i dag på CD14, så det er 5-6 dage hurtigere end de sidste to cyklusser - det er helt vildt, som kost og motion betyder noget for mig!!! :o

:yay :glad

Sådan der :yay :glad God arbejdslyst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOAH! Der er et æg klar, så ÆL i dag eller i morgen! Jeg er i dag på CD14, så det er 5-6 dage hurtigere end de sidste to cyklusser - det er helt vildt, som kost og motion betyder noget for mig!!! :o

:yay :glad

Fedt Susanne!! Go go go!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt Susanne :) så skal der hygge derhjemme hen over weekenden :goodluck :bd

Det er vist for sent at vente til weekenden - det er i dag og i morgen det gælder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde piger! Jeg er så glad :glad

Og min gyn synes det var vældig interessant, som min krop reagerer på kost og motion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist for sent at vente til weekenden - det er i dag og i morgen det gælder ;)

Altså hvis du først har ÆL i morgen, så vil jeg bestemt også mene at der skal hygges lørdag/søndag for at være dækket godt ind :) Vi havde sex tre dage efter positiv ÆL-test og det gav da pote :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis du først har ÆL i morgen, så vil jeg bestemt også mene at der skal hygges lørdag/søndag for at være dækket godt ind :) Vi havde sex tre dage efter positiv ÆL-test og det gav da pote :)

Og det var den eneste gang i sexede ifm ÆL? Ægget skal befrugtet indenfor 24 timer efter det er frigivet, så søndag er løbet i hvert fald kørt. Måske vi tager lørdag med, men jeg tror nu ikke det kommer til at betyde noget. Min gyn sagde også det var i dag og i morgen vi skal arbejde på sagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER