Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Det er første barn vi prøver så har slet ikke nogen erfaring, men har sådan haft en enorm tissetræng er der nogen der har prøvet det før. Eller om det også er ønsket og psyken der kan spille kroppen så meget et pus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløj allesammen :) 

Jeg er ny her, men har oftest haft kigger med :)

Min kæreste og jeg er begge 24 år, har været sammen i 6 år. 

Min kæreste og jeg har siden Marts prøvet at blive gravid, for første gang. 
Der er ingen held, indtil videre. 
Jeg stoppede på p-piller sidst i December sidste år 

Jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet andet end at tjekke hvornår jeg har ægløsning ved brug af kalender. 
Jeg har heller ikke prøvet andre metoder, hvor jeg kunne være hundrede procent sikker på at jeg faktisk har ægløsning. 

Har I nogle ting, der virker? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj allesammen :) 

Jeg er ny her, men har oftest haft kigger med :)

Min kæreste og jeg er begge 24 år, har været sammen i 6 år. 

Min kæreste og jeg har siden Marts prøvet at blive gravid, for første gang. 

Der er ingen held, indtil videre. 

Jeg stoppede på p-piller sidst i December sidste år 

Jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet andet end at tjekke hvornår jeg har ægløsning ved brug af kalender. 

Jeg har heller ikke prøvet andre metoder, hvor jeg kunne være hundrede procent sikker på at jeg faktisk har ægløsning. 

Har I nogle ting, der virker? 

 

Velkommen til :)

 

Hvis du har regelmæssig menstruation, så får du højst sandsynligt også ægløsning. Men derfor kan de jo være rart at kende det præcise tidspunkt alligevel :) Jeg har været rigtig glad for brug af ægløsnings-test, temperatur metoden samt aflæsning af vaginalt slim :)

 

God fornøjelse :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det med de de æl teste? Vil der altid være en streg nr 2? Jeg har for sjovt taget en (hvilket jo var tossedum) men jeg kan stadig lave 2 streger, men ikke positiv, selvom jeg forventer mens lørdag/søndag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe de der ægløsnings test? 

Min mens er regelmæssig, og efter mine beregninger er min sidste ÆL i dag. .
Og startede i torsdags.. 

Og vi har også haft sex under  min ÆL..
Om vi har det idag, er ikke til at vide.. Pt, er jeg syg, med ondt i halsen, feber og nysen, og ondt i min højreøre, men det skyldes alt den nysen og hals smerter :) 

så nu er min dyne, sofaen og masser af te, min bedste ven idag :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det med de de æl teste? Vil der altid være en streg nr 2? Jeg har for sjovt taget en (hvilket jo var tossedum) men jeg kan stadig lave 2 streger, men ikke positiv, selvom jeg forventer mens lørdag/søndag...

Jeg får altid to streger og dengang med PCO i fuld flor i starten af the making of Anna, var streg nr. 2 også meget tydelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får altid to streger og dengang med PCO i fuld flor i starten af the making of Anna, var streg nr. 2 også meget tydelig.

Skide PCO :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg planlægger at starte PB til oktober. Han er dog væk hjemmefra i hele sin arbejdsperiode og de får kun vagtplan for en måned eller to af gangen og vi afventer pt. hans plan for oktober/november. Er ved at gå til lige nu, over ikke at vide om han overhovedet kommer til at være hjemme i æl perioden. Kom så med den vagtplan nu :angry

 

Åhha Alura! Det lyder præcist som min situation! Min kæreste arbejde døgnvagter og ligger pt på 310 timer på 4 uger. Det kan godt være lidt frustrerende. 

Hvor mange dage er han væk af gangen? For hvis det fx er fire eller fem dage, så er der jo god mulighed for at du har enten de frugtbare dage eller selve ægløsning når han er hjemme:-)

Men åh! Jeg ved hvor frustrerende det er! Sidst jeg kunne mærke ÆL var jeg på arbejde, det samme var han, og han kom først hjem da det var for sent  :klap   :D 

 

Det er første barn vi prøver så har slet ikke nogen erfaring, men har sådan haft en enorm tissetræng er der nogen der har prøvet det før. Eller om det også er ønsket og psyken der kan spille kroppen så meget et pus

Det kan jo være begge ting.. Når jeg kommer op i mod test dag, tisser jeg mere end normalt. Jeg tror det er fordi jeg har alt min fokus på de nedre regioner så jeg mærker hurtigere at jeg skal tisse  :P 

Jeg har kun prøvet én graviditet (som endte med SA i uge 13) og da var mit første syntom mens lignende smerter i tre dage uden nogen mens. - Det startede altså 3+5. herefter kom du UKRISTELIGE ømme babser (ca. 4 + 5/6)

Men vi reagerer jo ikke ens, så måske den er der :)  Hvornår har du test dag?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det med de de æl teste? Vil der altid være en streg nr 2? Jeg har for sjovt taget en (hvilket jo var tossedum) men jeg kan stadig lave 2 streger, men ikke positiv, selvom jeg forventer mens lørdag/søndag...

AnitaFH, du vil altid få to streger da du altid har LH i blodet:-) Men din test streg skal være enten mere tydelig eller ligeså tydelig som controlstregen :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnitaFH, du vil altid få to streger da du altid har LH i blodet:-) Men din test streg skal være enten mere tydelig eller ligeså tydelig som controlstregen :)

Jeg plejer altså ikke at få to streger. Det er kun omkring æl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhha Alura! Det lyder præcist som min situation! Min kæreste arbejde døgnvagter og ligger pt på 310 timer på 4 uger. Det kan godt være lidt frustrerende.

Hvor mange dage er han væk af gangen? For hvis det fx er fire eller fem dage, så er der jo god mulighed for at du har enten de frugtbare dage eller selve ægløsning når han er hjemme:-)

Men åh! Jeg ved hvor frustrerende det er! Sidst jeg kunne mærke ÆL var jeg på arbejde, det samme var han, og han kom først hjem da det var for sent :klap :D

Det kan jo være begge ting.. Når jeg kommer op i mod test dag, tisser jeg mere end normalt. Jeg tror det er fordi jeg har alt min fokus på de nedre regioner så jeg mærker hurtigere at jeg skal tisse :P

Jeg har kun prøvet én graviditet (som endte med SA i uge 13) og da var mit første syntom mens lignende smerter i tre dage uden nogen mens. - Det startede altså 3+5. herefter kom du UKRISTELIGE ømme babser (ca. 4 + 5/6)

Men vi reagerer jo ikke ens, så måske den er der :) Hvornår har du test dag? [/quote ] jeg havde testdag i torsdags. Så har taget 2 teste ind til videre sidste var igår og stadig ingen mens. Jeg har skulle tisse extrem meget de sidste 3 uger det har jeg aldrig prøvet før, og de sidste 5 dage har jeg haft menstration ligende smerter men det føles ikke som det plejer. Er bare bange for at håbe noget der ikke er der, men man kan nu ikke lade vær med at håbe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt ny herinde hvordan svare man tilbage til en som har svaret på ens oplæg haha ved ikke om jeg fik det gjort rigtigt? Hippiesoul ville have svaret dig at jeg havde testdag i torsdags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnitaFH, du vil altid få to streger da du altid har LH i blodet:-) Men din test streg skal være enten mere tydelig eller ligeså tydelig som controlstregen :)

:ditto

Det er også hvad der står på pakken af mine ÆL-teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt ny herinde hvordan svare man tilbage til en som har svaret på ens oplæg haha ved ikke om jeg fik det gjort rigtigt? Hippiesoul ville have svaret dig at jeg havde testdag i torsdags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt ny herinde hvordan svare man tilbage til en som har svaret på ens oplæg haha ved ikke om jeg fik det gjort rigtigt? Hippiesoul ville have svaret dig at jeg havde testdag i torsdags har skulle tisse de sidste 3 uger nu det har jeg ikke prøvet før. Og så har jeg haft lidt underlige mens smerter de sidste 5 dage :)

Du trykker på quote, og så skriver klikker du i kommentarfeltet og skriver det du vil skrive  :) 

Nu skriver du at du havde testdag i torsdags.. Har du ikke testet endnu? Undskyld hvis du har skrevet det tidligere og jeg ikke har set det :) 

Uuuh!! Det er altid interessant når du har mens smerter men ingen mens! Det var min helt klare indikator til at der var noget der ikke var som det plejede at være  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved, at der er nogen derude der kæmper med at de ikke kan blive gravide, og derfor kan jeg heller ikke tillade mig at brokke mig alt for meget. 

Men jeg kan huske at tredje gang vi prøvede, var min mens 2 uger forsinket 
Og den er ellers altid regelmæssig, troede jeg at den var der. 

Jeg tog to tests som begge var negative, og min veninde og svigermor sagde at det ikek var ens betydende med at jeg ikke var gravid. 
Der gik ydeligere en uge, og så begyndte jeg at have ondt i maven, mine bryster gjorde ondt, og jeg kan huske at jeg tænkte "nu er den der" 

Min kæreste var spændt og håbede på at nu skulle han være far. 

Også kom den skide mens jo så alligevel.. 
Min kæreste var sådan lidt "vi prøver bare igen" og meget I ved, afslappet og som om det egentlig ikke rørte ham.

Jeg kan huske jeg blev så ked af det, og var helt sikker på, at jeg skulle bare lkke være mor...
men det irriterede mig lidt at han tog så let på det. 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe tak skal jeg så slette det der står i forvejen:) har jeg gjort det rigtigt nu ? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe tak skal jeg så slette det der står i forvejen:) har jeg gjort det rigtigt nu ? ;)

Nej det skal du lade være og så selv skrive nedenunder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer altså ikke at få to streger. Det er kun omkring æl..

Uuuh! Måske nogen kvinder har mere LH i blodet end andre  :chin: Jeg har aldrig prøvet at få en kun med en streg og jeg har testet fra cd 8 til cd 28 (da jeg ikke kendte min cyklus.) 

Men det giver god mening, for det er vil lige så forskelligt som hvornår kvinder fx kan tage en positiv graviditetstest fordi nogen producerer HCG hurtigt og andre langsommere! :)   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe de der ægløsnings test?

Min mens er regelmæssig, og efter mine beregninger er min sidste ÆL i dag. .

Og startede i torsdags..

Og vi har også haft sex under min ÆL..

Om vi har det idag, er ikke til at vide.. Pt, er jeg syg, med ondt i halsen, feber og nysen, og ondt i min højreøre, men det skyldes alt den nysen og hals smerter :)

så nu er min dyne, sofaen og masser af te, min bedste ven idag :)

Jeg køber ÆL-test på www.billige-teste.dk. Mange herinde har også haft succes med at købe dem billigt på eBay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe de der ægløsnings test?

Min mens er regelmæssig, og efter mine beregninger er min sidste ÆL i dag. .

Og startede i torsdags..

Og vi har også haft sex under min ÆL..

Om vi har det idag, er ikke til at vide.. Pt, er jeg syg, med ondt i halsen, feber og nysen, og ondt i min højreøre, men det skyldes alt den nysen og hals smerter :)

så nu er min dyne, sofaen og masser af te, min bedste ven idag :)

ÆL er kun en enkelt dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trykker på quote, og så skriver klikker du i kommentarfeltet og skriver det du vil skrive :)

Nu skriver du at du havde testdag i torsdags.. Har du ikke testet endnu? Undskyld hvis du har skrevet det tidligere og jeg ikke har set det :)

Uuuh!! Det er altid interessant når du har mens smerter men ingen mens! Det var min helt klare indikator til at der var noget der ikke var som det plejede at være :D

. Jo jeg tog sidst en test i søndags men den var negativ :( det er fustrende at det hverken er positiv test eller mens. Er så bange for at håbe på noget der ikke er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL er kun en enkelt dag :)

 

Så er det nok der den går galt :) 

Så var det imellem i torsdags og idag, det har været, spændende om vi så har ramt det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trykker på den knap nede i højre hjørne, hvor der står "Quote" :)

Og velkommen til :balloons

. Tak tak tror jeg har den nu:) tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnitaFH, du vil altid få to streger da du altid har LH i blodet:-) Men din test streg skal være enten mere tydelig eller ligeså tydelig som controlstregen :)  

Det er ikke alle der altid får 2 streger - nogen får kun 1, pånær omkring ÆL. Når jeg spiser korrekt ift. min PCO og projekt baby, kan jeg næsten ikke se streg nr.2 - den er kun en skyggestreg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER