Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

 

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

Nej det er sku ikke fair overhovedet!!!!!! Langt fra!!!!! :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

Nooooo! :kram :kram :kram Det er jeg virkelig ked af at læse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv Susanne, det er ikke fair...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

:kram !!! Sikke en rutschebanetur du skal ud på i den her cyklus.. Det er slet ikke fair

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

 

Åh nej, søde :( Det er jeg rigtig ked af at læse :(

 

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej Susanne! :( hvor er det uretfærdigt!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Susanne :(

Har læst engang at dem der måler lavere hcg ikke altid er de bedste tests. Så jeg ville holde mig til billig teste. Dem ved man virker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på scanning. Hååååber min krop er bare lidt foran, for så kan vi evt nå endnu et forsøg inden ferien hvis dette ikke lykkes ;) De holder nemlig ferie fra 12. Juli ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er deR helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

Øv Susanne :kram2 (jeg har ikke så god erfaring med g-tests fra eBay. Jeg synes aldrig at teststregen blev særlig tydelig på trods af at jeg stod med en fin og tydelig Valmed test ved siden af. ÆL-testene havde jeg derimod ingen problemer med - jeg har en stak tilbage, dem må du gerne få. Send evt en PM hvis du er interesseret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se mine tests her Susanne (de er fra 5+4 udefra min nuværende termin)

Så er der vist ikke så meget at tage fejl af længere :)x0BTDso.jpeg

Sammenlignet med den fra i fredags (den fra i dag ligger nederst)ejyLzqV.jpeg

Og en Valmed....6YNWa3e.jpeg

Det ser ud til at jeg venter en oktober-baby :yay :gravid :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Anita. Mine tests ser ikke sådan ud - mine er lilla og ikke blå. Jeg har masser af ÆL-tests tilbage, men jeg tror ikke på dem, så nu har jeg købt en sending fra billig-teste som virkede fint dengang med Anna. Ellers tak, du er sød :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Susanne :( :kram2 Mht. teste vil jeg nævne, at jeg har gennem lang tid brugt ebayteste både til at måle ÆL og til at teste for graviditet, og de har aldrig snydt mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Susanne :( :kram2 Mht. teste vil jeg nævne, at jeg har gennem lang tid brugt ebayteste både til at måle ÆL og til at teste for graviditet, og de har aldrig snydt mig...

Hvilke farver har dine teste, for mine er åbenbart ikke magen til Anitas? :unsure

Hvor langt var du henne, da du testede positiv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke farver har dine teste, for mine er åbenbart ikke magen til Anitas? :unsure

Hvor langt var du henne, da du testede positiv?

 

Mine var hvide og lyserøde på pakken....hmmm, jeg havde sgu da helt glemt hvilken farve, de var indeni, men nu fandt jeg lige et billede af en positiv test, og den er blå og hvid, ligesom Anitas. Jeg fik normalt mens 11-12 dage efter mens og fik en skyggestreg ved 3+5 og 3+6 og testede så positiv ved 4+0. Hvad er du i dag? Og var der noget med, at der er kommet blod?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine var hvide og lyserøde på pakken....hmmm, jeg havde sgu da helt glemt hvilken farve, de var indeni, men nu fandt jeg lige et billede af en positiv test, og den er blå og hvid, ligesom Anitas. Jeg fik normalt mens 11-12 dage efter mens og fik en skyggestreg ved 3+5 og 3+6 og testede så positiv ved 4+0. Hvad er du i dag? Og var der noget med, at der er kommet blod?

Mine er lilla både på pakken og strimlen. Jeg får også normalt mens 11-12 dage efter ÆL og er 3+6 i dag. Umiddelbart ingen skyggestreg i morges og lidt frisk blod i formiddags. Jeg har dog ikke set noget siden, men måske min krop bare lige skal i gang. Jeg er klogere, når jeg er kommet hjem til et termometer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

Årh øv :( Tænk at din krop kunne give så mange falske signaler :blink

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev scannet i dag, og havde en slimhinde på 7 komma et eller andet og et æg i højre side (den lukkede side) på 10 mm. Skal scannes igen fredag hvor jeg håber at være klogere på ÆO. Så vidt jeg kan læse på nettet, skal slimhinden være over 5 mm tyk, og æggene vokser 1,5-2 mm i døgnet. Det giver ÆO ca onsdag! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev scannet i dag, og havde en slimhinde på 7 komma et eller andet og et æg i højre side (den lukkede side) på 10 mm. Skal scannes igen fredag hvor jeg håber at være klogere på ÆO. Så vidt jeg kan læse på nettet, skal slimhinden være over 5 mm tyk, og æggene vokser 1,5-2 mm i døgnet. Det giver ÆO ca onsdag! :o

 

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er lilla både på pakken og strimlen. Jeg får også normalt mens 11-12 dage efter ÆL og er 3+6 i dag. Umiddelbart ingen skyggestreg i morges og lidt frisk blod i formiddags. Jeg har dog ikke set noget siden, men måske min krop bare lige skal i gang. Jeg er klogere, når jeg er kommet hjem til et termometer ;)

 

Hvad er status søde?

 

Mere blod (<_<) eller stadig forhøjet temp? (:yay)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der helt frisk blod. Hvor er det bare ikke fair! :( :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv :( Tænk at din krop kunne give så mange falske signaler :blink

:kram

De var ikke falske - jeg er helt overbevist om, at der er/har været noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er status søde?

Mere blod (<_<) eller stadig forhøjet temp? (:yay)

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro.

Jeg hhar slet ikke set mere farve siden kl. 10.30. Min temperatur er i hvert fald ikke faldet markant, men jeg kan ikke lige sige noget med sikkerhed før om et par timer. Jeg bliver ligeså langsomt sindssyg af usikkerheden! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER