Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Mola er ikke kræft :kram Håber ikke det kommer til at betyde at i skal vente et års tid :kram

Rigtigt, jeg manglede et kræft-lignende.

Det håber jeg virkelig heller ikke.

Tak for kram alle sammen. :lovebk Jeg skal heldigvis allerede til forundersøgelse i morgen, det troede gyn. først jeg kunne komme til midt i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtigt, jeg manglede et kræft-lignende.

Det håber jeg virkelig heller ikke.

Tak for kram alle sammen. :lovebk Jeg skal heldigvis allerede til forundersøgelse i morgen, det troede gyn. først jeg kunne komme til midt i næste uge.

Ej det er jeg virkelig ked af at høre :(

Men dejligt at du allerede kan komme til i morgen og så krydser jeg lige alt hvad jeg kan for at det ikke er en molagraviditet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtigt, jeg manglede et kræft-lignende.

Det håber jeg virkelig heller ikke.

Tak for kram alle sammen. :lovebk Jeg skal heldigvis allerede til forundersøgelse i morgen, det troede gyn. først jeg kunne komme til midt i næste uge.

Hvor er det godt du kan komme så hurtig til.

 

Og stort :kram til dig. Hvor er det :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj, hvor gør det ondt! Det føles som om mit underliv vejer 100kg og har løbet et marathon <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der igår bestilt babyklister og folinsyre til mig og B-Daddy til manden, så må vi se om det kan gøre en forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Øv TiaK håber det bedste for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig sådan til at komme i gang. Nu er der snart kun 2 mdr. til og jeg er begyndt at spise gravitamin ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig sådan til at komme i gang. Nu er der snart kun 2 mdr. til og jeg er begyndt at spise gravitamin ^_^

:glad :loveshower

Det er noget af det positive ved at det ikke skulle være denne gang for mig - så kan jeg følges mere med dig og TiaK ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig sådan til at komme i gang. Nu er der snart kun 2 mdr. til og jeg er begyndt at spise gravitamin ^_^

:yay

(Så kan vi måske følges - for jeg har ikke opgivet håbet for Susanne endnu ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til scanning i morgen. Håber på fremgang og en ca tid for ÆO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :loveshower

Det er noget af det positive ved at det ikke skulle være denne gang for mig - så kan jeg følges mere med dig og TiaK ;) :biglove

Ja intet er så galt, at det ikke er godt for noget ;) Men jeg hepper nu alligevel på at du får bid i næste cyklus, så I ikke skal vente mere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

(Så kan vi måske følges - for jeg har ikke opgivet håbet for Susanne endnu ;))

Det kunne være så hyggeligt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

(Så kan vi måske følges - for jeg har ikke opgivet håbet for Susanne endnu ;))

Hvor er du sød :kiss

Men der er ikke mere at komme efter. Der har været lidt mere blod i dag og jeg har mega ondt og det føles mens-agtigt, så jeg har opgivet håbet for længe siden ;) Min krop skal lige fatte, at der ikke er noget mere, så jeg satser på mens for fuld udblæsning i morgen - hvor jeg skal til sommerfest med arbejdet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja intet er så galt, at det ikke er godt for noget ;) Men jeg hepper nu alligevel på at du får bid i næste cyklus, så I ikke skal vente mere :glad

Det håber jeg også - drømmer virkelig om en marts-baby! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtigt, jeg manglede et kræft-lignende.

Det håber jeg virkelig heller ikke.

Tak for kram alle sammen. :lovebk Jeg skal heldigvis allerede til forundersøgelse i morgen, det troede gyn. først jeg kunne komme til midt i næste uge.

 

Hold da op :( Godt du blev scannet. Håber du snart er videre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen! :kiss :lovebk

Jeg er meget spændt på i morgen - jeg klynger mig i gyn.s ord om han ikke troede det var en mola, jeg håber meget på at få det bekræftet i morgen!

Jeg er ok afklaret lige nu - fik fortalt det til min chef og en kollega i dag, hvilket var rigtig rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kiss

Men der er ikke mere at komme efter. Der har været lidt mere blod i dag og jeg har mega ondt og det føles mens-agtigt, så jeg har opgivet håbet for længe siden ;) Min krop skal lige fatte, at der ikke er noget mere, så jeg satser på mens for fuld udblæsning i morgen - hvor jeg skal til sommerfest med arbejdet <_<

Medmindre du storbløder, så tager du lige en test i morgen tidlig ikke?? Eller rettere sagt to - en af hver type du har :)

Hvis de er negative efter tre timer, så begynder jeg at slippe håbet en lille smule ;)

Har du stadig ømme dutter og oppustet mave? Og hvad siger temp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medmindre du storbløder, så tager du lige en test i morgen tidlig ikke?? Eller rettere sagt to - en af hver type du har :)

Hvis de er negative efter tre timer, så begynder jeg at slippe håbet en lille smule ;)

Har du stadig ømme dutter og oppustet mave? Og hvad siger temp?

Mine bryster er på vej mod sig selv igen, min temperatur er faldet en tak og der er for meget brunt/blod og mens-agtigt ubehag til, at der er noget levedygtigt :(

Jeg gad virkelig godt, at det bare ville komme ordentligt i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er på vej mod sig selv igen, min temperatur er faldet en tak og der er for meget brunt/blod og mens-agtigt ubehag til, at der er noget levedygtigt :(

Jeg gad virkelig godt, at det bare ville komme ordentligt i gang!

Så du vil ikke teste mere?

Jeg er nok farvet at jeg ikke stoler på min egen krops symptomer og at jeg blødte både gammelt og frisk blod, men jeg ville ikke kunne lade være med at teste i morgen.

:kram2 Jeg håber du bliver positivt overrasket eller får gevinst i næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til scanning. Først sagde gyn. at han ikke forventede at kunne se noget, da mit HCG ikke var højere. Så han anbefalede at vi bare skulle se tiden an, og at jeg godt kunne forvente at få ny ÆL uden mens imellem. Dette var ok - dog synes jeg ikke det er specielt fedt bare at gå i venteposition.

Dog valgte han at scanne mig for en sikkerheds skyld. Og han kunne se flere forskellige væske-samlinger, hvilket ikke var forventet :( Så han vil anbefale jeg får en udskrabning og videre undersøgelse om jeg bærer en mola graviditet. Han mente ikke jeg gjorde det, da HCG så skulle være meget højere, men selve scanningen kunne godt tyde på det. Yay - jeg får en udskrabning og ved hvornår jeg kan komme videre - lige præcis det jeg gerne ville høre.

 

Men nu har jeg lige været ved at google lidt :(

En mola graviditet er en godartet kræftsygdom som nemt kan helbredes - men man må først forsøge at blive gravid igen 6-12 måneder efter :(  :boo 

Hold op hvor jeg slet ikke kan overskue hvis jeg ikke må blive gravid i år! :boo Så kryds lige fingre for, det ikke er det! Desværre får jeg nok først svar på det om 1-1½ uge :(

 

Æv - gider ikke livet lige nu :(

:kiss :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var som om mens så småt startede rigtigt i går aftes, og nu skal jeg love for jeg bløder! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var som om mens så småt startede rigtigt i går aftes, og nu skal jeg love for jeg bløder! :o

:kram Det lyder til du har haft en bio, du ikke selv har kunnet måle på g-teste. Prøvede jeg ved en af mine behandlinger, og der var mens også ekstra kraftig.

Men dejligt endelig at være afklaret, og det yder jo på kroppen altså godt kan. I må lave en Samsø-baby - det er der altså noget idyllisk over :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var som om mens så småt startede rigtigt i går aftes, og nu skal jeg love for jeg bløder! :o

Så hepper vi på en Samsø-baby! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder til du har haft en bio, du ikke selv har kunnet måle på g-teste. Prøvede jeg ved en af mine behandlinger, og der var mens også ekstra kraftig.

Men dejligt endelig at være afklaret, og det yder jo på kroppen altså godt kan. I må lave en Samsø-baby - det er der altså noget idyllisk over :wub

Det er jeg overbevist om at jeg har. Jeg plejer slet ikke at bløde så voldsomt :o

Vi satser på Samsø er det magiske sted for os :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skuffende scanning i dag <_<

Ægget var blevet mindre og det samme var slimhinden. Så hvis ikke det er vokset på mandag, aflyses forsøget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER