Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Kæmpe kram til Ønskebebs :kram2

Og :o :bd :loveshower til GND :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende GND! :yay :yay :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum bum...

Har hele dagen overvejet om jeg ville lave dette indlæg. Jeg er bange for at jinxe det Big time!

I går begyndte jeg at pletbløde, og håbede sådan på at vågne op til mens. Det gjorde jeg desværre ikke. Kun pletblødning. Jeg tænkte at jeg for sjov ville tage en test, får tisset på den, og glemmer at den ligger på badeværelset. Efter en times tid, kommer jeg i tanke om den, og går ud for at smide den væk. Der er en meget meget svag streg på den! :o Oddsene for en bio er stor. Sådan var det i august da jeg testede svagt positiv. Selvfølgelig håber jeg helt vildt at der er NOGET og det sætter sig godt fast, men realisten i mig siger at det er en bio og mens er her senest lørdag. Jeg ved godt jeg slet slet ikke kan stole på en test der har lagt over 5 min, men har aldrig lavet skyggestreger medmindre der har været noget. Heller ikke efter flere timer. Havde en meget svag lyserød pletblødning i onsdags, og troede egentlig at kroppen lavede meget tidlig mens, men der var kun noget den ene gang..

Så jeg venter i spænding herhjemme! Nok mest på mens, men jeg venter i meget stor spænding! :)

Er også skrevet i min egen tråd

Jeg hepper helt vildt og håber på det aller bedste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til Ønskebebs :kram2

Og :o :bd :loveshower til GND :kiss

  

Spændende GND! :yay :yay :bd

  

Jeg hepper helt vildt og håber på det aller bedste..

Tak piger. Jeg tror dog stadig "bare" det er en bio. Frisk blod er aldrig positivt synes jeg ;) Men vi ser hvordan det udvikler sig. Enten er det november/december termin eller også er det opstart på fryseforsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

November/december termin lyder bedre :) jeg krydser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay nu spørger jeg altså om noget der virkelig er lidt ulækkert. Beklager mange gange.

 

Men her i dag havde jeg så en lang hvid klat der bare hang ud af mig :whistling Sorry

 

Men er der nogle som har oplevet dette før og som ved hvad det dog kan skyldes??

 

Kunne også føle når jeg tørte mig de efterfølgende gange at der var mere vådt..

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay nu spørger jeg altså om noget der virkelig er lidt ulækkert. Beklager mange gange.

 

Men her i dag havde jeg så en lang hvid klat der bare hang ud af mig :whistling Sorry

 

Men er der nogle som har oplevet dette før og som ved hvad det dog kan skyldes??

 

Kunne også føle når jeg tørte mig de efterfølgende gange at der var mere vådt..

:help

ÆL slim?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

November/december termin lyder bedre :) jeg krydser

Det ville være fedt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL slim?

 

Det var også min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også min tanke :)

Det vil være meget usandsynligt da jeg bestemt tror jeg har haft ÆL og gerne skulle have mens i weekenden.. Og har næsten haft en helt positiv ÆL test.. Andre bud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være pga. graviditet, jeg har i hvert fald oplevet at have væsentlig mere udflåd nu, hvor jeg er gravid end før. Men det er jo svært at sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være pga. graviditet, jeg har i hvert fald oplevet at have væsentlig mere udflåd nu, hvor jeg er gravid end før. Men det er jo svært at sige.

Man kan jo have lov og håbe, men tvivler også på det.. For det burde vel ikke komme så tidligt i en graviditet? Men hvad ved jeg..

Kan det evt. være gammel sæd? For mig og manden hyggede os i mandags, men synes bare det er sent at det så først kommer nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil være meget usandsynligt da jeg bestemt tror jeg har haft ÆL og gerne skulle have mens i weekenden.. Og har næsten haft en helt positiv ÆL test.. Andre bud?

 

Ja oki :) men så har jeg ikke lige andre bud 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo have lov og håbe, men tvivler også på det.. For det burde vel ikke komme så tidligt i en graviditet? Men hvad ved jeg..

Kan det evt. være gammel sæd? For mig og manden hyggede os i mandags, men synes bare det er sent at det så først kommer nu..

Det tror jeg næppe, så mange dage efter.

Det er jo uden tvivl ændringer i hormonniveauer, men det vides jo ikke af hvilken årsag. Jeg havde meget udflåd, da jeg var gravid og det var tidligt, men kan ikke huske hvor tidligt. Men jeg krydser da fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har det meget mens agtigt, så mon ikke mens kommer i morgen eller fredag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har det meget mens agtigt, så mon ikke mens kommer i morgen eller fredag?

Niks, for jeg har bestilt disse to II til dig i stedet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg næppe, så mange dage efter.

Det er jo uden tvivl ændringer i hormonniveauer, men det vides jo ikke af hvilken årsag. Jeg havde meget udflåd, da jeg var gravid og det var tidligt, men kan ikke huske hvor tidligt. Men jeg krydser da fingre for dig :goodluck

Hehe tak Susanne men tror ikke jeg er gravid.. Kan være det bare er andre ting og sager som der er gang i.. Jeg arbejder meget på i den her måned ikke og mærke efter tegn eller analyser alt muligt.. Prøver bare og slappe af og tage tingene som de kommer.. Og det virker virkelig godt.. Tænker slet ikke så meget over det..

Men kunne altså ikke lade være med og undre mig når der hænger en lang hvid klat ud af mig.. Har jeg dog ikke prøvet før.. Ad ad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks, for jeg har bestilt disse to II til dig i stedet :kram2

Hvor er du sød! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe tak Susanne men tror ikke jeg er gravid.. Kan være det bare er andre ting og sager som der er gang i.. Jeg arbejder meget på i den her måned ikke og mærke efter tegn eller analyser alt muligt.. Prøver bare og slappe af og tage tingene som de kommer.. Og det virker virkelig godt.. Tænker slet ikke så meget over det..

Men kunne altså ikke lade være med og undre mig når der hænger en lang hvid klat ud af mig.. Har jeg dog ikke prøvet før.. Ad ad..

Kan det være svamp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være svamp?

Hmmm måske.. Har godt nok ikke noget kløe og det lugter heller ikke.. Har prøvet og have svamp før og synes ikke det er på den måde.. Har i hvert fald ikke andre gener..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm måske.. Har godt nok ikke noget kløe og det lugter heller ikke.. Har prøvet og have svamp før og synes ikke det er på den måde.. Har i hvert fald ikke andre gener..

Måske du skulle få det tjekket ved lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oppustet som aldrig før, mine bryster kan efterhånden slå Linses, f... hvor jeg håber den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 13 idag, efter ÆL, negativ test, dog på eftermiddags urin.
Havde en mikro blødning igår formiddags på papiret da jeg tørrede mig, tænkte implantings blødning, men det er da ret sent  :huh Hvis det er det.

Det kan det da ikke være så sent kan det?

 

Men noget andet er, jeg havde jo ÆL d 7 i følge mine tests, og vil jo så efter signed have frigivet ægget 24-48 timer senere ikke?
Tænker så at man siger man ved  ÆL er 2+0, men ægget er først frugtbart 1-2 dage senere, og er "i teorien" så 2+1 / 2+2, men bør man ikke være 2+0 ved selve befrugtningen eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oppustet som aldrig før, mine bryster kan efterhånden slå Linses, f... hvor jeg håber den er der

Håber og krydser for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er vist startet op her i eftermiddag. Så nu kan jeg få meldt os til fryseforsøg i morgen. Er der nogen der ved hvor lang tid et fryseforsøg tager? Hvornår får man ca æg(gene) op? Er så bange for det falder sammen med min ferie i påsken :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER