Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg er lidt forvirret lige nu. Jeg har fået min mens, men ved ikke om jeg fik det igår eller om jeg skal sige at i dag er min første dag i cyklus. Hvorfor jeg siger det, da jeg tørret mig igår inden jeg skulle i seng, så jeg nogle røde pletter og jeg vidste at det kunne være mens på vej. I dag kom der mere og eg blødte:

Men er igår aftes min første cyklus dag eller er det i dag det er min første cyklusdag ????

Første dag med frisk blødninger er første dag.

Dvs i dag er din første dag.

Lyserødt på papiret tæller ikke da det jo i princippet kan være en rift eller noget andet "uskyldigt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lidt forvirret lige nu. Jeg har fået min mens, men ved ikke om jeg fik det igår eller om jeg skal sige at i dag er min første dag i cyklus. Hvorfor jeg siger det, da jeg tørret mig igår inden jeg skulle i seng, så jeg nogle røde pletter og jeg vidste at det kunne være mens på vej. I dag kom der mere og eg blødte:

Men er igår aftes min første cyklus dag eller er det i dag det er min første cyklusdag ????

Idag, da du bløder fra morgen til aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres hurtige svar:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget er der at se ved 6+ ?

Tænker nemlig "kun" at betale mig fra en i starten, omkring uge 8+ nemlig, og så vente til NF scanning, med mindre jeg bliver meget urolig fx.

Men tænker hvor meget man kan se der i uge 6+? Hjerteslag?

Min ts blev baby vurderet til 6+1 og hjertet slog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget er der at se ved 6+ ?

Tænker nemlig "kun" at betale mig fra en i starten, omkring uge 8+ nemlig, og så vente til NF scanning, med mindre jeg bliver meget urolig fx.

Men tænker hvor meget man kan se der i uge 6+? Hjerteslag?

Der er ikke det vilde at se ;) Men en lille bønne også et blinkende hjerte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke det vilde at se ;) Men en lille bønne også et blinkende hjerte :)

Oki, men tror forsat jeg vil vente til 8+ når den tid engang er  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hold nu op hvor er jeg skruk! Det fylder bare mere og mere! Lad det nu blive maj så vi kan komme i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hold nu op hvor er jeg skruk! Det fylder bare mere og mere! Lad det nu blive maj så vi kan komme i gang.

Ca 12. Maj bør jeg få mens (altså lige 2 gange inden også ;) ) og så kan vi gå i gang. Så får vi tidligst en februar baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca 12. Maj bør jeg få mens (altså lige 2 gange inden også ;) ) og så kan vi gå i gang. Så får vi tidligst en februar baby :kuller

Februar børn er skønne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de vil ikke gøre noget endnu...

Hvorfor ikke? I har da været i gang længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke? I har da været i gang længe!

Ja, men fordi jeg har barn fra tidligere mener de godt vi kan selv og hvis ikke skal vi komme igen om 6 måneder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg har lavet i dag :yay :glad

20140313_161501.jpg

 

Så det blev ÆL i morgen på dag 25. Det er 5 dage senere end sidste måned. Jeg tror motionen spiller en STOR rolle for min krop, så næste cyklus vil jeg prøve at sætte ekstra ind der!

 

Og her er striben der fra øverst er i går kl. 15 og 22 og i dag kl. 10 og 16 - det er godt nok ikke længe den er positiv! Da vi skulle lave Anna, var den positiv i op til 24 timer. Crazy nok :chin:

20140313_161421.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg har lavet i dag :yay :glad

20140313_161501.jpg

Så det blev ÆL i morgen på dag 25. Det er 5 dage senere end sidste måned. Jeg tror motionen spiller en STOR rolle for min krop, så næste cyklus vil jeg prøve at sætte ekstra ind der!

Og her er striben der fra øverst er i går kl. 15 og 22 og i dag kl. 10 og 16 - det er godt nok ikke længe den er positiv! Da vi skulle lave Anna, var den positiv i op til 24 timer. Crazy nok :chin:

20140313_161421.jpg

Efteraber ;) Jeg havde også ÆL ved CD25 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg har lavet i dag :yay :glad

20140313_161501.jpg

 

Så det blev ÆL i morgen på dag 25. Det er 5 dage senere end sidste måned. Jeg tror motionen spiller en STOR rolle for min krop, så næste cyklus vil jeg prøve at sætte ekstra ind der!

 

Og her er striben der fra øverst er i går kl. 15 og 22 og i dag kl. 10 og 16 - det er godt nok ikke længe den er positiv! Da vi skulle lave Anna, var den positiv i op til 24 timer. Crazy nok :chin:

20140313_161421.jpg

 

Fantastisk!! :yay

 

Jeg er glad på dine vegne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg har lavet i dag :yay :glad

20140313_161501.jpg

Så det blev ÆL i morgen på dag 25. Det er 5 dage senere end sidste måned. Jeg tror motionen spiller en STOR rolle for min krop, så næste cyklus vil jeg prøve at sætte ekstra ind der!

Og her er striben der fra øverst er i går kl. 15 og 22 og i dag kl. 10 og 16 - det er godt nok ikke længe den er positiv! Da vi skulle lave Anna, var den positiv i op til 24 timer. Crazy nok :chin:

20140313_161421.jpg

Hvor er det skønt :yay

God arbejdslyst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK, piger! Jeg er også virkelig glad :glad :yay

 

Jeg troede ikke vi skulle gøre noget, men Søren overbeviste mig om, at det da var for fjollet at lade være :rolleyes :o :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK, piger! Jeg er også virkelig glad :glad :yay

Jeg troede ikke vi skulle gøre noget, men Søren overbeviste mig om, at det da var for fjollet at lade være :rolleyes :o :wub

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Jeg fatter ikke spor af hvad min krop laver!

Normalt ville jeg have forventet mens i dag eller i morgen (CD 26/27). Men da jeg ikke kunne lave positiv ÆL-test før søndag den 2/3, så var jeg indstillet på, at forventet mens var mellem søndag-tirsdag d. 16.-18.- men kan så konstatere, at der er blod når jeg tørrer mig.. Så mens er vist allerede på vej- selvom jeg vil mene, at det er ret tidligt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK, piger! Jeg er også virkelig glad :glad :yay

Jeg troede ikke vi skulle gøre noget, men Søren overbeviste mig om, at det da var for fjollet at lade være :rolleyes :o :wub

Fantastisk mand du har dig :loveshower Du ender med at få to decemberbørn! :D :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Jeg fatter ikke spor af hvad min krop laver!

Normalt ville jeg have forventet mens i dag eller i morgen (CD 26/27). Men da jeg ikke kunne lave positiv ÆL-test før søndag den 2/3, så var jeg indstillet på, at forventet mens var mellem søndag-tirsdag d. 16.-18.- men kan så konstatere, at der er blod når jeg tørrer mig.. Så mens er vist allerede på vej- selvom jeg vil mene, at det er ret tidligt :unsure

Det kan jo også være en implantationsblødning? Det er oftest på dag 7-10 efter ÆL. Hvor meget bløder du?

:kram

 

Fantastisk mand du har dig :loveshower Du ender med at få to decemberbørn! :D :P

Ja, det skulle ikke undre nogen! :D (men jeg kunne jo håbe på at føde før tid igen, så det bliver et novemberbarn ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo også være en implantationsblødning? Det er oftest på dag 7-10 efter ÆL. Hvor meget bløder du?

:kram

Ja, det skulle ikke undre nogen! :D (men jeg kunne jo håbe på at føde før tid igen, så det bliver et novemberbarn ;))

Lige til det første: ikke noget særligt, det er kun ganske lidt når jeg har tørret mig- det er lige startet her i aften, kl. 17 var der intet- og for 20 min. Siden var det der..

Jeg hepper på en bebser til jer :glad :loveshower Måske er det var måneden, hvor du er mest fertil :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo også være en implantationsblødning? Det er oftest på dag 7-10 efter ÆL. Hvor meget bløder du?

:kram

Ja, det skulle ikke undre nogen! :D (men jeg kunne jo håbe på at føde før tid igen, så det bliver et novemberbarn ;))

:yay Kunne være så hyggeligt hvis vi kunne følges!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige til det første: ikke noget særligt, det er kun ganske lidt når jeg har tørret mig- det er lige startet her i aften, kl. 17 var der intet- og for 20 min. Siden var det der..

Jeg hepper på en bebser til jer :glad :loveshower Måske er det var måneden, hvor du er mest fertil :kiss

Det er godt nok tidligt, hvis det er mens du allerede har fået :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok tidligt, hvis det er mens du allerede har fået :unsure

Det tænkte jeg også :( Der var intet efterfølgende og heller ikke her til morgen. Det var også kun ganske lidt og ikke frisk som sådan, men først brunligt og efterfølgende lyserødt/laksefarvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også :( Der var intet efterfølgende og heller ikke her til morgen. Det var også kun ganske lidt og ikke frisk som sådan, men først brunligt og efterfølgende lyserødt/laksefarvet.

Ej men så er løbet jo bestemt ikke kørt endnu :) jeg hepper på, at mens bliver væk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER